Plussa vai ei?

No ainakin on ekaa kertaa keskenmenon jälkeen menkat myöhässä, eikä merkkiäkään niiden alkamisesta :nailbiting:

Eipä tarvi ihmetellä enää, tänne saapuu täti muutamaa tuntia myöhässä. En tarvii sympatiaa, nyt aattelin pitää kuumeiluvapaata siihen asti että hoidot alkaa. Tjottailu alkaakoon, ja rupeen käymään salilla ni saan ajatuksia muualle vauvahommista :)

Dep kp1

Deb, Jospa se sitten tärppääkin juuri kun tuollalailla tjottailemaan asennoituu. ;) Toivon ainenkin näin. Tsemppiä salille! :)

Apua apua. Dpo 10 tai 11 menossa. Eilen puhdas nega mutta tänään jotain punaista näkyy pregcheckissä. En vaan osaa sanoa onko se viiva vai tuhru. Näkyy kyllä aika huonosti kuvassa :((
c4c9e9157d225a7786f860f706a3376e

Diann, tee uus testi huomenna, outo sotku tossa..

Mulla tuli viimeyönä pikkuhousunsuojallinen verta, tänäaamuna menin vessaan ni ei taas ollu mitään, ja sit tunsin et nyt valuu, mutta se olikin valkovuotoo. Mitään kipuja ei oo :o

Kävinkin juuri ostamassa lisää testejä. Ei malttais odotella.

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Voi ei.. no ei auta kuin odotella huomiseen.

Ehkäpä, tuli vaan lusikallisen verran :p apua, en uskalla olla innoissani mutta en osaa olla toivomatta ihan vähäsen :nailbiting:

En tiiä miten päin olisin jos nyt oikeesti olisin raskaana, 2v 2kk yritystä takana ja hoitoihin hakeuduttu :hilarious:

Deb jopa mun surkeilla viivalaseilla näkyy haamu!! <3 Voi kunpa nyt ois joku matkassa vuosien jälkeen <3

Voi apua, äää!! Tein ton vaan yhden tunnin pidätyksellä, pitäiskö tehdä se toinen kun oon pidättäny vähän kauemmin? :nailbiting:

Deb: jotain siinä on mutta mahdotonta sanoa onko viivanpaikka vai alkua haamulle. Suosittelen että odotat ja teet testin vasta aamulla ekasta pissasta. :)

Takaisin