Plussa vai ei?

Mietin samaa Lume.. ? :) olisko ollut aiemmin? Ja kiinnittymisdippi näkynyt haamuna?

Siis voihan se olla mahdollista kun niitä oloja oli niin monta päivää että olikin aikaisemmin. Tänään kyllä
Koski tosi kovaa välillä alamahaan ja kun ajoin autolla kuoppaan vihlaisi tosi kovaa. Ja muutenkin tossa illalla vihloi mahaan aika ajoittain ja nyt ei moneen tuntiin enää mitään. Saas nähdä kuin käy :D

Okei olin menossa nukkumaan ja ajattelin et hei en oo käyny vessassa 3 tuntiin et mäpä testaan uusiksi et tuleeko siihen mitään jos se yks ois viallinen... saman tien näkyy sama viivanpaikka mutta nyt vaan vahvempana. Sanokaa jooko et olen ihan hullu. Ei pitäis ostaa testejä kotiin valmiiksi ku tulee tälläsiä
Mahdottomuuksia. Onkohan nää ihan luotettavia :O
ImageUploadedByVau Foorumi1490561395.410854.jpg

Tässä muokkaamaton kuva vielä. Mä luulen et näis on jotain vikaa... Tietääkö kukaan onks näihin yleisesti tullu viivanpaikkoja siis vaikka kesken menkkojen :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1490562227.428168.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1490562227.428168.jpg
    47.1 KB · Katsottu: 390
Tässä muokkaamaton kuva vielä. Mä luulen et näis on jotain vikaa... Tietääkö kukaan onks näihin yleisesti tullu viivanpaikkoja siis vaikka kesken menkkojen :D

Kyllä siinä jotain tummaa on.. mutta siis onko väriä vai harmaa? :)
Harmaa = oletettavasti viivanpaikka
Väriä = haamulainen

Toivotaan että olis haamulainen!!!

Ainiinhei! Mäkin tein tieteellisen kokeen noitten mamin testien kans!! Kesken menkkojen , täysin nega! Eli ei tullut niitä turhia viivanpaikkoja/haamuja, mitä ennen menkkoja.... :)

Kyllä siinä jotain tummaa on.. mutta siis onko väriä vai harmaa? :)
Harmaa = oletettavasti viivanpaikka
Väriä = haamulainen

Toivotaan että olis haamulainen!!!

Must tuntuu et siin on valmiina joku viivanpaikka. Nyt unohdetaan nää tyhmät mammaksi testit ja odotetaan menkkoja ja sit tehdään se tieteellinen kokeilu kans :)

Voihan se olla että nämä huonommat r-testit reagoi siihen lh hormoniin jota on joitain päiviä ennen menkkoja enemmän kropassa. Siksi myös ovulaatiotestit saattaa näyttää loppukierrostaa melko vahvaa testiviivaa. Sit jos menkkojen aikana testaa niin se lh hormoni on jo laskenut eikä enää näy testeissä.

Niin ja itse testasin juuri pc:llä. On muuten mennyt huonoksi ne testit. Tuli kauhee ilmakupla just siihen kohti missä pitäis jtn näkyä. Painoin sen sit lyttyyn testiajan jälkeen kun ei itsestään laskenut, vaan eipä siinä taida mitään näkyä, muuta kuin sitä kuivunutta, tihrusteltavaa viivanpaikkaa.

Pienitimantti, tummaa näkyy mutta en nää väriä... :/ Toivotaan ettei oo vaan viivanpaikka vaan haamulainen- ja lähtis nyt vahvistumaan!!! :)

Peep, ai noinkin voi tehdä :D :D hahahah! Selvää säästöä!

Kyllä tossa oikeessa jotaon tuolla kauempana näkyy.. jos siis tulee tonne tosi etäs toi toinen viiva? Iltatikussa en nää mitään.

Mun aamu näyttää tältä; pc ja netin puikkotesti.
Puikkoon tuli selkeä haalea viiva testiajan puitteissa (näkyi selvästi sen ikkunan läpi), mutta katosi ennen kuin sain siitä kuvaa eikä näy edes avatussa testissä.
Äh, pitää soittaa se hcg-lähete, niin saa selvyyden.
Jotenkin luulen, että jotain yrittänyt tapahtua, kun niin monessa testissä on näkynyt jotain (testiajalla), joka kadonnut. Ehkä on vaan ne kilpparit liian korkealla, ettei pysty jatkamaan kasvua.

Liitteet

• IMG_20170327_090158.jpg
    IMG_20170327_090158.jpg
    418.5 KB · Katsottu: 323
  • IMG_20170327_090413.jpg
    IMG_20170327_090413.jpg
    413 KB · Katsottu: 320
LaraS valitettavasti mä en näe tuossa toista viivaa. Joskus noihin testeihin nousee hetkellisesti se toinen viiva kun se väriaine nousee/kulkee ylös, mut sit katoaa.. itsekin olen innostunut useaan kertaan. mun mielestä se oikea plussa viiva jää siihen testiin eikä katoa pois.

Takaisin