Pienitimantti, jee!! Kuvaa!

Koska uutta?
Diann, täällä sama. Haamuilee ja haamuilee ja negailee ja sit ei pysy kyydissä

mutta muakin lohduttaa se, että jotain ees yrittää tapahtua :) esikoista yritettiin 4v ja sillon en tikutellut näin ahkerasti lopuksi.. olin jo luovuttanut ettei vauvaa koskaan saada. Mutta plussasin sit kun uskalsin viikon oottaa menkkoja ja kun ei kuulunutkaan ja oli oireita, niin ++ ! :P
Testeissä on tosi paljon eroja! Jotkut herkemmät esim onestep 10mlu ei välttämättä näytä vielä mitään jos joku toinen 25mlu vaikka jo näyttää.. ohan pyllystä!
Täällä testaillaan ovista edelleen vielä.. kp17 ja ei näy. Taitaa kierto taas venyä. Tilasin jätesäkillisen o-testejä ettei kerrankin vaan mee ohi , ni mulla on enää yks tikku , enpä arvannu että antaa ootatuttaa nyt näinkin kauan!! Olisko huomenna o+? Tämä tehty tänään 19-20 aikoihin? Koskas mä ton vimosen tekisin, että ei nyt sit kävis taas niin että loppumetreillä loppuu?? Ja ovis jää taaaaas bongaamatta!
Oireita oli kp13-14 (ovistesti negaa) ja oli limat ja viilteli oikeeta puolta.. nyt kp17 viiltelee ja jomottaa vasenta, ja oikealta pitäs nyt irrota? Menkkajomoa alavatsalla.
Kuvassa vaan noi viimesimmät ovistestit. Niitä on kamala pino oikeesti :D

:D :P