Plussa vai ei?

Kai se on sitten uskottava ettei siellä ketään ole... Kierto varmaan heittelee ehkäisyn jättämisen vuoksi :(

Löysin 3 digitestiä vielä kotoa... Paha virhe.. Paha virhe :banghead: No mä tein yhden ja se oli Raskaana 2-3 eli sama kuin 3 päivää sitten :woot: No ei se oo aikakaan laskenut :laughing002 Jos sitä tekisi sitten vaikka perjantaina seuraavan kerran testin.. täytyyhän ne nyt käyttää pois :laughing025

Tuun kyllä tippuu lujaa ja korkeelta.. ylhäällä sofin ovistesti ja alhaalla sofin r.testi.

Testasin koska aamupäivällä sain raskauskeijun ovistestiin räikyvän viivan. On ollut sellaisia tuntemuksia että ajattelin ovista metsästää.. tättädää. :wink

Voisiko raskaustesti reagoida ovulaatioon?

Liitteet

• 20161018_153341.jpg
    20161018_153341.jpg
    930.6 KB · Katsottu: 356
Kiitos :Heartred
Nyt vaan täytyy malttaa mieli edes jotenkin :joyful:

Miitu.. mulla reagoi pregchekin raskaustesti ovikseen ja haamuili aina muutenkin tosi selkeitä viivoja mutta toivotaan että sulla olisi jotain muuta :nailbiting:
Mikä kp sulla on menossa

Niiskutin, Mua ei haittaa vaikka reagois ovikseen! Sitä siis toivoisinkin nimittäin mulla ei oo kierto käynnistynyt synnytyksen jälkeen, vaikka välillä ovis/menkkatuntemuksia onkin. Nyt on taas oireita! :)

Miitu, valitettavasti ainakin mulla noi sofin raskaustestit antoi vääriä hailuroita. Ovistestit sofilla toimii oikein hyvin. Kokeile jollain toisella testillä. :)

Tuun kyllä tippuu lujaa ja korkeelta.. ylhäällä sofin ovistesti ja alhaalla sofin r.testi.

Testasin koska aamupäivällä sain raskauskeijun ovistestiin räikyvän viivan. On ollut sellaisia tuntemuksia että ajattelin ovista metsästää.. tättädää. :wink

Voisiko raskaustesti reagoida ovulaatioon?

Kyllä ovistesti voi näyttää raskauden onhan Lh ja hcg samaa tuotetta. Mutta ovistestit eivät ole niin herkkiä kuin raskaustestit....

Minä mietin siis voisiko raskaustesti näyttää ovulaation, koska raskauden mahdollisuus on nyt häviävän pieni?

Ja murkku juu, sofit antaa kyllä ties mitä viivoja. Sain ystävältä siksi käytin nyt näitä.

Miitu, en ole koskaan kuullut, että näin olisi, toisinpäin olen itsekin kokeillut. Monilla LH:ta on veressä koko ajan jonkin verran ja silti raskaustesti on blanko, jos raskautta ei ole.

Raskaustesti ei reagoi lutenisoivaan hormoniin (lh), mutta joillain oviksen aikaan vapautuu vähän hcgtä ja siihen raskaustesti tietysty voi reagoida. Itse oon saanu r-testiin haamun o+ päivänä!

Tuota juuri mietin mitä mannikka sanoit, että kun r.testissä oli kuitenkin väriäkin, myös mies tämän näki mutta uskoisin nyt käsillä olevan ennemmin oviksen kuin kyse raskaudesta. Eli voisi olla mahdollista että raskaustesti reagoisi hcg jota vapautuisi vähän nyt oletetun oviksen aikaan.. hmm.

Mä en jaksa uskoa että hcg:ta vapautuisi niin paljon että näkyisi r-testissä, riippuu toki herkkyysasteesta mutta en usko että herkinkään sitä havaitsisi :/ voisko testi vaan olla antanut turhan haamun, ei olis eka kerta kun niin käy?
Tee testi uudestaan vielä parin päivän päästä :)

Toisaalta, jokaisen hormonitoiminta on niin erilaista, joten mistäs sitä tietää :) ei auta muuta kun odottaa ja katsoa, mielenkiinnolla jään kyllä seuraamaan :D

Pinjuli, Voihan se olla. On sitä ennenkin saatu vaikka millaisia haamuja ja viivoja. :pMysteeristä!

Mä just testasin huvin vuoks yhen testin pois tuolta kaapista ja sain olemattoman hailakan viivan r testiin vaikka menen jo rv 21+0 ja tunnen liikkeetki eli eipä toi vahvistuminen kerro hcgn määrästä pahemmin :D

Miitu, jos oot pitäny testejä noin lähekkäin niin ovistestin väri on voinut levitä raskaustestiinkin ja muistan lukeneeni jostain että raskaustesti voi joskus antaa haamua ovulaation tienoilla :)

Takaisin