Plussa vai ei?

Eetuha, milloin sun menkat piti alkaa?

En tiedä.. Ehkä tänään :D siis mulla on kierto sekaisin.

Katsoin womanlog yhteen vedosta että viimeisen 3kk ajan mun kierto on ollut keskimäärin kp 26 ja viimeisen 6kk aikana se on ollut kp33. Nyt olen sen mukaan kp 29 eli näinä päivinä pitäis alkaa mutta eipä taida alkaa [emoji171]

Muokattu viimeksi:
Eetuha, sittenhän se kuulostaa ihan tavanomaiselta, tuota luokkaa se just on tässä kohtaa. Mulla on ollut verikoepäivät aina 3-4 päivää "myöhässä" ja tulokset on ollut 109-1550. Nyt ollaan maaliin pääsemässä tuolla korkeimmalla lukemalla. Hcg:n nouseminen on yksilöllistä eikä yhden arvon perusteella voi päätellä yhtikäs mitään näin aikaisin.

Jokohan nää ois nyt sit mun viimeiset testit ja nyt alkais sit nauttimaan. Jos käy huonosti niin sit käy ja sille ei mitään voi, mutta nyt yritän ottaa rennosti.

a7884579bff3082a239beb2001057a3a

Aamun testi tehty, hiukan laittoi miettimään onkohan kaikki kunnossa...

https://muurahaisenunelma.wordpress...aiva-14-ja-clearblue-digital-raskaana-1-2vko/

Mutta ollaan tässä nyt ainakin toistaiseksi vielä raskaana.

Mulla pysyi raskaana 2-3 teksti reilu kaksi viikkoa, ennenkuin vaihtui raskaana 3+!
Uskoisin että kaikki on ihan hyvin, vaikka ymmärrän hyvin huolesi. Mulle sanottiin neuvolasta aikanaan, että he eivät sieltä henkilökohtasesti suosittele digejä, koska eivät ole luotettavia noiden viikkojen suhteen ja aiheuttavat lisästressiä! :)

Murkku, Minulla näytti pitkään raskaana 1-2 viikkoa, vaikka oli kulunut aikaa, mutta muutaman päivän päästä siitä vaihtui 2-3 viikkoa, eli en usko että kertoo juuri muuta kuin että olet raskaana. :wink

Muurahainen

Etkös sä ollut ivf:ssä? Ja sait raskautta tulevia lääkkeitä? Testipäivä oli tänään.. Muistanko oikein?

Olen ollut useassa ivf:ssä ja ainakin mulle sanottiin ettei ennen Testipäivää tehdyt testit välttämättä pidä paikkaansa koska syödään raskautta tukevia lääkkeitä ylä tai alakautta. Tarkoitan sitä että sä oot saanut plussan ja nauti siitä. Kun soitat klinikalle tänään saat tietoa miten edetään.

Niiden lääkkeiden vuoksi ei saisi testata etukäteen.

Tarkoitan tässä vain sitä että hyvinkin tuo raskaana 1-2 viikkoa saattaa pitää paikansa kun hedelmöyttymisestä on varmasti juurikin se aika.

Muokattu viimeksi:
Muurahainen anteeksi tuun huutelemaan tänne ulkopuolisena:) mut mulla toi digi näytti pitkään et 2-3 raskaana ja jotain 1,5-2viikkon jälkeen tuli se 3+ viikot, ultrassa kävin eilen ja siellä papu vaan vastas viikkojaan et älä ole huolissas tosta testistä! Kyllä se siitä vielä kerkiää nousta, ja nauti nyt raskaudesta täysin rinnoin;) tsempit kaikille plussan saaneille raskauteen ja vielä omaa plussaa odottavalle kovaa plussa tuulta:)

Miks tää viiva on tältä aamulta niin paljon haaleampi kuin muilta aamuilta :(

Tiedän ettei kukaan osaa vastata.. kysymykseeni mutta kuhan stressaan tätä vain....

Kerrottakoon tällainen fakta meistä :) mun ei pitäisi saada lapsia ollenkaan ei edes ivf:n avulla.. Lääkärit antoivat toivon vain luovutetuilla munasoluilla hoitoihin. Mutta olen taas tehnyt yllätysplussan ja siksi tämä raskaus on mulle kultaakin kalliimpi.

Liitteet

• DSC_0722.JPG
    DSC_0722.JPG
    563.9 KB · Katsottu: 314
Onnea kaikille plussanneille taas kerran täältä taustalta! :) <3 Murkulle erityis-spesiaali-super onnittelut!!!!! <3

Eetuha, se lääke (irroituspiikki pregnyl) mikä vaikuttaa testitulokseen on poistunut kropasta jo aikoja sitten. :)

En ole huolissani, asiat etenee tavalla tai toisella. Kiva kuulla, että muillakin on monta kertaa tullut sama tulos. :)

Normi testit kuitenkin vahvenee pikku hiljaa. :)

Eetuha, se lääke (irroituspiikki pregnyl) mikä vaikuttaa testitulokseen on poistunut kropasta jo aikoja sitten. :)

En ole huolissani, asiat etenee tavalla tai toisella. Kiva kuulla, että muillakin on monta kertaa tullut sama tulos. :)

Normi testit kuitenkin vahvenee pikku hiljaa. :)

HYVÄ :) aattelin vain varmistaa :) en mä pahalla . toivottavasti et loukkaantunut . se ei ollut tarkoitus

Kiitokset kaikille ihanaisille onnitteluista! :Heartpink
Yritetään kaikki nauttia ja asennoitua että raskaana ollaan, olemme nyt tehneet voitavamme! :)

Täällä eilen kaupassa käydessä epähuomiossa käveltiin testihyllyn ohi, joten toistaiseksi testailu loppui eiliseen värisuoraan...
IMG_2643.JPG

Päivikki & Nuppu 4+2

Takaisin