Plussa vai ei?

En nää pinjuli mitään :shifty:

Mä täälä muistuttelen mieleeni kun ei ole pariin kiertoon tullut laskettua..
Jos maanantaina oli ovis niin onkos mulla nyt menossa dpo2?
Oikeen puolen alamahassa tuntuu edelleen pieniä vihlomisia. Sielä oli oviskipukin tällä kertaa kun muistellessani yleensä joka kierrossa ollut vasemmalla puolella..
Oon alkanu myös miettiin tuota endoa kun sitä on ollut.. jos nyt ei tärppää niin pitäisiköhän mennä tarkastamaan tilanne :confused005 onko täälä muilla todettu tuota? Yk 7 menossa nyt eli voi olla että hätäilen. On vaan aiemmat lapset tulleet yk1 niin jotenkin välillä turhautuu...
Nyt tosin talletuksia ei ole joka kierto saatu kunnolla tehtyä mutta aina mahdollisuus kuitenki olisi ollut... naisen mieli ja hormonit:cool05

Niiskutin, nyt on joo dpo2 sulla :)

Ja onhan tää nyt ihan hölmöä että mä täällä testailen jo dpo9, ei siinä kaiken järjen mukaan mitään voi vielä edes näkyä. Silti on vaan pakko kun nää oireet kuitenkin on :/

Koskas clearblue testi vaihtuu 3+ onks se sitten kun ollaan lähempänä rv 6? vai onko teillä vaihtunut jo aikaisemmin?

Hei onko kukaan testaillut tolla predictor early -testillä? Näin sellaisen apteekissa pari päivää sitten ja nyt mietin että pitäiskö käydä hakemassa. Googlailulla sai tosi epämääräisiä vastauksia joten en nyt tiedä että uskaltaako kokeillakaan tuolla ettei nyt vaan tule iloiseksi turhaan. Mulla ei oo enää noita herkempiä testejä jäljellä, prismasta sais mutta on sen verran kaukana että en varmaan jaksa sinne matkustaa :/
Ja joo, nyt tuun jo hulluksi täällä mutta.. :D

Mä sain dpo9 ekan kerran tosi tosi haalean viivan apteekin herkkään testiin sekä clearbluen tavalliseen testiin. Siitä ne sit rupes Vahvistumaan :) Toivotaan Pinjuli että sieltä pian tulis kunnon viivat testiin, kovia ootte joutunut kokemaan.

Pinjuli, mulla on tässä viime maaliskuun tuloksia, Predictor early alimpana:
ImageUploadedByVau Foorumi1476880646.347763.jpg

Siinä on lisäksi yksi vahvasti positiivinen Ovulaatiotesti sekä Raskauskeijun 10iu/ml herkkä raskaustesti. Mulla oli tässä 14 dpo menossa.

Allright eli nyt kauppareissulla sitten testiostoksille! Löytyisköhän cittarista kanssa jotain herkkiä?

Eikö se ollut niin että noi pregcheckin testit tekee helposti viivanpaikan? Mulle tais tulla sellainen tai sitten oikeasti haamujen haamu. Ovistesti näyttää nyt kirkuvaa plussaa mutta r-testi vaan tuollaista :(

Mä en kans koskaan oo saanut pc:n testeihin viivanpaikkoja. Toisinkun esim onesteppeihin ja rfsu:n testeihin. :)

Niiskutin, mä olen juonut reilun lasillisen punkkua luteaalivaiheessa tässä kierrossa. Enpä tiedä auttaako, onhan sitä ihan mukavaa ottaa. Katsotaan nyt että toimiko :D

Mitäs nyt, onko tossa viivanpaikka vai plussa? Kyseessä predictor early :)
http://aijaa.com/B9bfMi

Joo, clearblue on tossa oottamassa perjantaita, pitäis täti tulla silloin tai viimeistään lauantaina :) Mulla on siis aina ollut oviksesta 11-12 päivää menkkoihin. Huomenna en testaa, perhana :D

Hop! Täällä ilmoittautuu uusi ihmettelijä joukkoon. Menkat myöhässä nyt yli viikon ja eilen predictor expressillä saatu oheinen http://aijaa.com/1NsbSf näkyyköhän toi ees..?!

Clearbluen testissä oli hädin tuskin havaittava haamu. Ehkä odottelen pari päivää ja testaan uudestaan.

Tsemppiä kaikille kanssajännääjille!

Hop! Täällä ilmoittautuu uusi ihmettelijä joukkoon. Menkat myöhässä nyt yli viikon ja eilen predictor expressillä saatu oheinen http://aijaa.com/1NsbSf näkyyköhän toi ees..?!

Clearbluen testissä oli hädin tuskin havaittava haamu. Ehkä odottelen pari päivää ja testaan uudestaan.

Tsemppiä kaikille kanssajännääjille!

Näkyhän siinä :) kaksi viivaa

Muokattu viimeksi:
Takaisin