Niiskutin2016
Satasella mukana keskusteluissa
En nää pinjuli mitään 
Mä täälä muistuttelen mieleeni kun ei ole pariin kiertoon tullut laskettua..
Jos maanantaina oli ovis niin onkos mulla nyt menossa dpo2?
Oikeen puolen alamahassa tuntuu edelleen pieniä vihlomisia. Sielä oli oviskipukin tällä kertaa kun muistellessani yleensä joka kierrossa ollut vasemmalla puolella..
Oon alkanu myös miettiin tuota endoa kun sitä on ollut.. jos nyt ei tärppää niin pitäisiköhän mennä tarkastamaan tilanne
onko täälä muilla todettu tuota? Yk 7 menossa nyt eli voi olla että hätäilen. On vaan aiemmat lapset tulleet yk1 niin jotenkin välillä turhautuu...
Nyt tosin talletuksia ei ole joka kierto saatu kunnolla tehtyä mutta aina mahdollisuus kuitenki olisi ollut... naisen mieli ja hormonit

Mä täälä muistuttelen mieleeni kun ei ole pariin kiertoon tullut laskettua..
Jos maanantaina oli ovis niin onkos mulla nyt menossa dpo2?
Oikeen puolen alamahassa tuntuu edelleen pieniä vihlomisia. Sielä oli oviskipukin tällä kertaa kun muistellessani yleensä joka kierrossa ollut vasemmalla puolella..
Oon alkanu myös miettiin tuota endoa kun sitä on ollut.. jos nyt ei tärppää niin pitäisiköhän mennä tarkastamaan tilanne
onko täälä muilla todettu tuota? Yk 7 menossa nyt eli voi olla että hätäilen. On vaan aiemmat lapset tulleet yk1 niin jotenkin välillä turhautuu... Nyt tosin talletuksia ei ole joka kierto saatu kunnolla tehtyä mutta aina mahdollisuus kuitenki olisi ollut... naisen mieli ja hormonit