Plussa vai ei?

Istukkahormonin määrä äidin veressä kohoaa aina kolmanteen raskauskuukauteen asti, jolloin arvot ovat korkeimmillaan. HCG:n määrä äidin veressä voi tällöin olla jopa 288 000mlU/ml. Raskausviikkoon 12 mennessä istukka alkaa itse tuottaa tarvittavan progesteronihormonin. Tämän jälkeen arvot alkavat jälleen laskea. HCG-hormonitasot palaavat synnytystä edeltävälle tasolle noin kolmen viikon kuluessa synnytyksestä.

Päivikki, Kyllä yritetään hyödyntää jos olisikin nyt se ovis :wink Ja ihanat viivat siellä! ♡

Mami, Oon lukenut saman, mutta eivät olleet testit lähimainkaan toisiaan, juuri siitä syystä. :p

On kyllä erikoinen juttu.. Tai sitten joku värikertymä on jäänyt juuri sopiville kohin raskaustestiin ja ovistesti antaa plussaa, kun joko ovuloin tai yritystä edes on.

Mä huvikseni testailin pregchekin testeillä kun ne mulle selkeitä haamuja aina kierron lopussa anto. Anto siis myös oviksen aikaan kun testailin.
En tiedä onko sitten että kaikki testit ei käy kaikille vai mistä lie mutta niihin mä en enää luota :joyful:

Niiskutin, Mä olen myös saanut pregcheckin testeihin kunnon viivanpaikkoja ja noihin sofin testeihin myös.. En tiedä mikä siinä on ettei kaikille sovi?

Voisikohan joku kieltää mua testaamasta enään kertaakaan... :sign19:sign17 kun ei se kai sitä tosi asia muuta että raskaana ollaan kunnes toisin todetaan :wav ps. Kyllä mä yhen vielä tuun tekemään :love7 sit kun on raskaana 3+ eiks siihen on hyvä lopettaa :Heartbigred

Tänne en ole tainnut vielä hehkuttaa. :) plussasin jo lauantaina ja samalla mallilla ollaan ku eetuha! En voi lopettaa testailua ja ihastella viivojen vahvistumista. Liuskat loppuu "onneksi" lauantaina, mutta sitten digillä halusisin napata vielä 2-3vk ja 3+ tekstin. :) ensimmäinen kuva on rv 3+5 ja toinen rv 4+2.
72bb52654c06003c9863e47b5b5ad3ea
1a563d0be5a6c104be4f608cf029be35

Miitu tuolla kotitesti.fi sivun infossa lukee
"Joidenkin raporttien mukaan myös ovulaatio saattaa joskus aiheuttaa hailakan positiivista kertovan viivan testiin. Myös tämän ongelman poistaa se että testi toistetaan uudelleen muutaman päivän päästä."

Noista "viivanpaikoista" myös, että "Havaittu "viivan paikka" on erisävyinen, koska testissä viivan kohdalla on eri reagoivaa ainetta kuin muualla testialueella. Erittäin tarkkaan katsottuna tämän kohdan voi erottaa testiltä hieman erisävyisen valkoisena "viivanpaikkana" tai "haamuna", sitä ei tule pitää positiivisena tuloksena ellei viiva värjäänny kontrolli-indikaattorin sävyiseksi."

Eikö se ollut niin että noi pregcheckin testit tekee helposti viivanpaikan? Mulle tais tulla sellainen tai sitten oikeasti haamujen haamu. Ovistesti näyttää nyt kirkuvaa plussaa mutta r-testi vaan tuollaista :(

Pinjuli mä en saanu kertaakaa viivanpaikkaa pchen, toiset saa. Laita kuvaa tihrailtavaksi? :)

Mulla tuli aina pc testeihin selkeä haamuviiva. Tai ei edes haamu :shifty:
Toisilla ne taas on ollu hyviä.
Mulla sitten frtsun rtestit ei kai oo ikinä haamutellu kun toisilla taas ne tekee kuulemma haamuja usein...
Kuvaa siis pinjuli kehiin

Siis mä en enää löydä sitä testiä mistään, hemmetti tais tippua tonne pesukoneen väliin! Enkä usko että tolla mun kököllä kameralla siinä edes näkyisi mitään tihruttavaksi asti kun itsekin jouduin kääntelemään ja vääntelemään :/ olis pitänyt nyt vaan malttaa mieli ja oottaa sinne lauantaihin. Oireet kuitenkin viittaisi että napannut on, valkovuotoa tulee niin perhanasti, tisseistä tuli pari pisaraa jo maitoakin ja kuvottaa. On tää oikeasti tosi hermoja raastavaa, propsit teille jotka on jaksanut tätä jo pidempään :/

Toivotaan pinjuli että tulee selvät viivat parin päivän päästä :)

Mä en oo saanu ikinä mihinkää testiin haamuja, apteekkin omaan tuli kerran haamu ja sen jälkeen rfsuhun mutta menkat oli viikon sillon myöhäs että uskon että oli kemiallinen..

Kaivoin testin sieltä pyykkikoneen alta, ei siis oo tuore kuva vaan aamuisesta (4h sitten) testistä otettu nyt kuva.
Negahan tuo on, jotain viivaa kuvittelin näkeväni mutta mieli on kummallinen asia; jotain kun toivoo näkevänsä niin tarpeeksi kauan kun tuijottaa ja kääntelee niin se näkyy :D

http://aijaa.com/FX2e6K

Takaisin