Plussa vai ei?

Mutta onhan tätä jo harrastettu yli puolivuotta nii vois jo alkaa lopettaa sen plussan myötä...

esikko harrastuksestahan tääkin käy eikä oo kallista harrastaa tosiaankaan,ja aina yhtä jännitävää..koskaan ei tiiä mitä sieltä paljastuu ;)

Larissan vauvalan testissä ihankuin ois jotain .. :p tosin nuo testithän on todettu melko huonoiks :rolleyes: ei sattus olee kuvaa testiajalla otettuna ? :D

Mannikka, no sitten se ei olekaan mun silmissä se vika :D en sanonut mitään, kun ajattelin kuvittelevatkin. testiajalla siinä näkyi jotain jonka ajattelin viivanpaikaksi, nyt siinä on vaaleanpunertavaa. En älynnyt silloin ottaa kuvaa :/ eiköhän se asianlaita selviä tässä viikon sisään :)

Nyt jo repeilen niin pahasti töissä näille "harrastusjutuille" että pakko lopettaa lukeminen :D työkaveritki ko kiinnostu et mitä oikein luen ;) palaan iltapäivällä kommentoimaan ja spekuloimaan... kuvia lisää kiitos rakkaat kanssasisaret :D

Larissa, Hahaa, kyllähän minä kaikki haamut ja muka-haamut täältä tihrustan :D itsehän sain noita onkohan tuossa haamu -testejä öö 5? päivää just noilla vauvalan herkillä :p ja tosiaan se kiinatesti näytti kyllä jo ihan kunnon plussaa sillon kun en ois vielä vauvalan testiin luottanu ;)
Millon testaat lisää?? :D

Mulla näytti ovistesti selvää viivaa dpo 7 alkaen ja tosiaan ikinä ennen ei oo näyttänyt ellei oo ollut ovis lähellä! :D sitten päivä päivältä se vahvistui pikkuisen ja raskaana olin ja se tais olla dpo 11 kun sain ekan haamuplussan ;) nyt on menossa rv 7 mutta täällä mä vaan pyörin tutkimassa teidän testejä :D

e, vähän sama vika. Tosin täällä menossa jo 12+1 :D itsehän sain o+ dpo5&6 (kiinnittyminen?) ja sit raskaustesti näytti plussaa dpo17 :)

Tässä mun dpo 11 ovistesti ja tästä jo osasin aavistaa vaikka ei plussa olekkaan :)

Liitteet

• downloadfile-1.jpg
    downloadfile-1.jpg
    300.1 KB · Katsottu: 279
Mulla näytti ovistesti selvää viivaa dpo 7 alkaen ja tosiaan ikinä ennen ei oo näyttänyt ellei oo ollut ovis lähellä! :D sitten päivä päivältä se vahvistui pikkuisen ja raskaana olin ja se tais olla dpo 11 kun sain ekan haamuplussan ;) nyt on menossa rv 7 mutta täällä mä vaan pyörin tutkimassa teidän testejä :D

Oot e meille tsempparina :)

Minulla tuli ekaan rfsun testiin hyvin hailea viiva, joka tosin roskiksessa muuttui kirkuvan punaiseksi. Dpo oli silloin varmaan 12-14. Jännittää teidän puolesta.. Jossain tässä ketjussa on muuten taulukko, mistä näkee noiden hormonien vaihtelun kuukauden aikana. Jos joku bongaa sen, voisi laittaa uudelleen. Siitä näkee aika hyvin missä vaiheessa ennen menkkoja o-tikut VOI näyttää plussaa.

Muoks eipä ollutkaan oikea taulukko :D hitto en saa puhelimella noita liitteitä näemmä pois :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1456320374.889599.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1456320374.889599.jpg
    71.4 KB · Katsottu: 174
  • ImageUploadedByVau Foorumi1456320388.982871.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1456320388.982871.jpg
    76.9 KB · Katsottu: 165
Peukkuja Kirpulle!!

Sadetuuli, minä en uskaltanut kertoa edes miehelle ennen kuin digissä oli plussa, se niin pettyi viimeksi kun täti tulikin kylään. Mutta ihanaa että sinä jaat sen odottamisen tuskan ja jännityksen jonkun kanssa.

Plussatuulia uudelle kierrokselle siirtyneille!

Päivällä jäi kommentoimatta koko viestiin (kun kännykällä töissä yritin päivittää teidän tilanteita :nailbiting:) sää voit jakaa tuskan meidän kanssa. Ainakin itse voin sanoa että teistä saa paremman vertaistuen kuin miehestä (ei ukko millään pahalla mutta ku jää ei ressaa) eli meille vaan avautumaan. Sit lopputulos sanotaan ukkelilleki.

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Takaisin