Plussa vai ei?

Ja tossa eilinen

Liitteet

• 1456307283150.jpg
    1456307283150.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 247
Mariai: minusta tuos ku punainenvri alkaa levitä nii on kuin ois viiva mut kuvasta on vaikee sanoo... eli ei muuta ku uus testi kehiin :)

Kirppu: nyt on dpo12 (eka haalee tjli siis jo dpo9 mikä on aika alussa... hui toivottavasti ei ole ku). Ja ihanaa et ei mensut alkanukkaa viel. Teetkö illalla testin niin ku aiemmin suunnittelit? Tää työnteko hidastuu ku istunctääl toimistolla peukut joka päivä pystyssä. Mut pidän niitä edelleen sulle :D

Vauva2016: pahoittelut :/

Harmiga: kiitos :)

Ce: mä oon niin hölösuu etten kuitenkaa voinu olla hiljaa :oops:

Rbck: mää kyl kans nään jotai

Olipa huippu tulla lounaalle ku oli näin paljonkaikki laitelleet viestejä tänne. Ei meinaa lounastauko riittää läpi lukemiseen :)

Kirppu, ehkä :) sitä ei tiedä ennen kuin r-testissä on plussa. Mutta hyvältä näyttää! Teitkö kummatkin testit samanlaisella pidätyksellä?

Kirppu mullakaan ei oo oikeeta tietoo tuosta ovistestistä mut niinhän ne väittää ja puhuu että ovistikku näyttäis raskauden tai on osalla näyttäny. Eihän se pitäis tota viivaa näyttää jos ei oo lh huippu. Sulla tsi slkee. Ookko muute koskaa tikuttanu ovista lh huipun jälkeen vielä? Ite ku oon nii tiiän et se viiva haalistuu TODELLA nopeasti ainaki mulla. Enkä tosiaan ees koskaan oo noin selkeetä ovisviivaa saanu :grin mää niin pidän vieläki peukkuja!

sadetuuli: aikaisin olet saanut haamun,uskon että vahvistuu! Luulen että en tee testiä,vaan odotutan ainaski vielä huomiseen että alkaako tätiä tulla,edelleenkään ei menkka oireita ole mitä yleensä edellistä päivänä/iltana on.. niin kauan olen testaamatta kun pää anta myöten :)

Larissa: Totta,mutta kun olen lukenut jostain että ovistestinkin voi antaa osviittaa mahdolliseen raskauteen ovistesteillä,siksi laittelin näitä..yksi r-testi ni en raaski tuhlata,jospa huomenna tai pe saan lisää kunhan kolahtavat postilaatikkoon.

Sadetuuli: Viime kuun kierrossa tikutin joka toinen päivä,niin hassulta kun kuulostaakin mutta tein..ja ovis hetkellä oli kirkkain ja siitä lähti haalenemaan.. mitä enemmän mentiin menkkoja kohti sitä haaleemmin näky.. eli tää on ekakerta kun näin voimakas ilman että olisi ovis hetki..

Sadetuuli: Viime kuun kierrossa tikutin joka toinen päivä,niin hassulta kun kuulostaakin mutta tein..ja ovis hetkellä oli kirkkain ja siitä lähti haalenemaan.. mitä enemmän mentiin menkkoja kohti sitä haaleemmin näky.. eli tää on ekakerta kun näin voimakas ilman että olisi ovis hetki..

Tykkään tykkään :) ihan alko jännittää sun puolesta! !!

Sadetuuli: Itteeki jänskättää testailla huomenna tai viimestää pe,haluan koittaa malttini mihin asti se pystyy ;) Takarajana on kuitenkin perjantai ellei täti tuu kolkuttelee ovelle,toivottavasti ei..ja teidät ajantasalla pidän kyllä.

Pidän siis jännityksessä teitä ainakin päivän pari vielä ;)

Kirppu, mulla yleensä vahvistuu o-testit menkkoja kohti mutta ikinä en ole noin vahvaa viivaa saanut. Eli voi enteillä hyvää! :wink Eihän täällä jaksa sun r-testiä odottaa :)

Itse testasin tänään parilla testillä odotetusti negat (nyt on dpo 9 tai 10), seuraavat testit perjantaina :) Hyvissä ajoin kun aloittaa testailun niin tottuu negojen näkemiseen ja toiveet ei ehdi liikaa nousta :grin

Larissa: Saatte piinailla omia testejänne ja lisäksi mun testejä nyt ;) Sehän teille jännityksen aikaa tällä hetkellä..
Mulla oli VIELÄ lauantaina 13 r-testiä ja nyt ei oo ku yks enää,mihinkähän ne on kadonneet :D siis täälläkin nähny negaa liian usein ja paljon..hyvä välillä pitää taukoa testaamisesta jotta ehtis vähä mieli nousta vaikka sen mielikuvituksen myötä sitten..jos joutuukin negan kohtaamaan loppuviikosta.. mulla siis nyt dpo 13.

Koittakaahan saada testailtua ja jakakaa tänne niitä,saadaan ihastellla ;) <3

Joo muidenkin testejä kehiin! Tahtoo tiirailla :)

Ne negat alkaa kyllä olla jo liian tuttuja, olisi kiva joskus se eka plussa saada :Heartpink En uskalla laskea kuinka monta testiä on tullut tuhalttua tässä 20 kierron aikana.... :grin Eilen tuli postissa kasa testejä Kiinasta :grin

Kylläpä niitä negoja enemmän silmät näkee kuin yhtään edes haamua..sekin ois jo jotain,silloin ois pikkunen toiveen kipinä ;)
Yritetään nyt malttaa odottaa vielä loppuviikko ainakin..

Mullakin kirppu^ näytti ovistestit viivaa ennen kun rtesti näytti mitään ;) eikä näyttänyt edes noin vahvaa viivaa kun sulla, mutta siitä osasin aavistella kun muissa kierroissa ei oo ikinä näyttänyt ovistestit loppukierrosta juuri mitään. jännittää kyllä sun puolesta!! :)

e: Oliko sulla sitten loppupelissä kuitenki r-testi positiivinen ja kauanko sen ovistestin plussan jälkeen testasit r-testillä?
Argh...te teette musta hullun ;) <3 arvaatkaa vaan kun höpötätte tollasta tekeekö mieli alkaa testaamaan ;)

abfbdfdaac7a995e9044c89fb5dc015f
tässäpä ois tän päivän negaa katseltavaksi :( jos yhtään helpottaa testaus tuskia :D dpo 11

Pahoittelut Esikko :( mutta ehtii se plussa vielä tulla!

Laitanpa minäkin sitten tämän aamun negat esille :D ylempi on Vauvalan 10 mIU ja alempi kiinalainen 20 mIU

ImageUploadedByVau Foorumi1456314234.421626.jpg

Mut joo kylläpä ihan hävettää miten paljon tulee testejä tehtyä :D
Mutta tämä on rakas harrastus nii eihän se siltä kantilta oo ees kallista :D

Takaisin