Plussa vai ei?

Hmm tää on se puolen minuutin kohta tuskin sain kuvaan vangittua :D
731609b548fb427353349848f8352324

mun silmään ei ainakaan näy mitään..en tiiä harottaako silmät sitte toinen itään ja toinen länteen :D aamulla vaa uutta testiä..

7c4ce74f88ac6b2b869d611b9b7020ef
tässäpä tää mun nega viivanpaikka testiajan lopulla... Ei auta ku toivoo että viikonloppuna pc antas plussan :)

No niin illan ratoksi :p luulin että alempi ovistikku meni pilalle/oli viallinen niin kastoin toisenki (ylempi). Ny ois siis se dpo12 ja r-testi haamu tai haalee plussaki aamusta tullu :happy: niin että minä ainaki vakaasti uskon et se ovistikkuki näyttää raskauden riittävän lähellä ku ollaan menkkojen alkamispäivää. Tosin ny on tissikipu lieventyny ja kuin vähä niinkö munasarjojen kohdalla ois kipua... Toki vähän koko alamahalla mut silti ny ei osaa taas oireista sanoo juuta eikä jaata. Mul ei oo koskaa tissit edes raskaan tuntoset ennen menkkoja (nyt ja siis vieläki on). Finnejä enemmän. Mää niin rukoilen :smiley-angelic001

Liitteet

• 20160224_194022-1.jpg
    20160224_194022-1.jpg
    481.6 KB · Katsottu: 251
Niin ja se piti viel laittaa että alle 2h pidätys näille tikuille ja en oo (alempi tikku) koskaa noi tasavahvusia viivoja ees oviksen aikaan saanu. Aina testi kontrollia vaaleempi reilusti (niin ku ylempi tikku)

Menkkoja ei edellään näy..nyt alkaa olemaan raskaana olo..sillä viime yönä iski lievä huono olo ja ei se lähe pois syömällä eikä juomalla..iiks.. vatsa outo.. huomenna teen vasta testin jos maltan sinne asti..kuulostelen eka oireita kunnolla nyt päivän aikaan :) Eli ette pääse jännityksestä pois vieläkää ;)

Takaisin