Plussa vai ei?

Onnea sadetuuli :).. mä oon tehnyt kans varmaan yli kymmenen testiä :rolleyes: en tiedä, milloin uskallan uskoa. Viimeksi viime yöni digin.

ja esikko1, saapa nähdä, todella lupaavalta vaikuttaa! :)

Peukkuja muillekin :Heartblue

Peukkuja Kirpulle!!

Sadetuuli, minä en uskaltanut kertoa edes miehelle ennen kuin digissä oli plussa, se niin pettyi viimeksi kun täti tulikin kylään. Mutta ihanaa että sinä jaat sen odottamisen tuskan ja jännityksen jonkun kanssa.

Plussatuulia uudelle kierrokselle siirtyneille!

Sadetuuli, hyvin vahvistuu! :)

Rbck, jotain näkyy, mutta onko viiva harmaa vai onko siinä punaista? Toivotaan että vahvistuu! :)

Larissa hyvässä valossa ku kattoo ni oon itte näkevinäni vaaleenpunasta :-) Lähipäivinä se sitte selkiää..

Hyvin samalta näyttää Rbck kun esikoisen aikaan eka plussa!:) jos vaan väriä näkyy :)

Kiitos Ce! Mä päätin että mä odotan perjantaihin asti odottaen tätiä kylään..jos ei perjantainakaan kuulu ni teen sillo vasta testin illalla.. ja mun päätös pitää :)

Rbck kyllä joku hailura näkyy mutta että onko harmahtava vai punaisen sävynen..ehkä huomenna ku testaat ni näyttäs paremmalle.

6a725a9451a4c6bc730835cb28c06a9d
mitä tässä näkyy teidän silmään? Testiajan jälkeen oli ihan puhdas valkoinen. Mutta oma silmä näkee tässä jotain. Mulla on viivalasit syvällä päässä :D

Sitä mäkin aattelin, onko viallinen, kun näyttää että olis 3 viivaa :D on rfsu. Niitä löytyy kaapinperältä, ei vaan taida olla luotettavimpia testejä.

Toivotaan ettei tarvis turhaan testailla, niin voisi tehdä kunnon testin ja olla varma plussasta :D esikoisesta tein yhden ainoan testin, oli sen verran selkeä, ettei toista enää tarvinnut :D

Ei mitään tietoa.. Ekat menkat synnytyksen jälkeen olivat joku aika sitten, tosi niukkoina. Sitten oli taukoa ja alkoi uudestaan. En ole siis perillä koko kierrosta, täytyy useasti puuhailla vaan ;)

Ootko ovulaatiotestejä kokeillut? Saisit vähän selvyyttä, että ovuloitko ja milloin seuraavien menkkojen edes pitäisi alkaa. Milloin sulla alkoi ne ekat menkat synnytyksen jälkeen?

Mariai ihan kun ois puolikas viiva, uutta testiä kehiin niin saadaan helmikuulle vielä plussa!!!

En kirjoittanut ylös, mutta oisko menkoista nyt kuukausi. Ovistestejä en oo kokeillut, koitetaan miehen kanssa ottaa tää homma mahdollisimman vähällä stressaamisella.

Takaisin