Sadetuuli, minä en uskaltanut kertoa edes miehelle ennen kuin digissä oli plussa, se niin pettyi viimeksi kun täti tulikin kylään. Mutta ihanaa että sinä jaat sen odottamisen tuskan ja jännityksen jonkun kanssa.
Kiitos Ce! Mä päätin että mä odotan perjantaihin asti odottaen tätiä kylään..jos ei perjantainakaan kuulu ni teen sillo vasta testin illalla.. ja mun päätös pitää :)
mitä tässä näkyy teidän silmään? Testiajan jälkeen oli ihan puhdas valkoinen. Mutta oma silmä näkee tässä jotain. Mulla on viivalasit syvällä päässä :D
Toivotaan ettei tarvis turhaan testailla, niin voisi tehdä kunnon testin ja olla varma plussasta :D esikoisesta tein yhden ainoan testin, oli sen verran selkeä, ettei toista enää tarvinnut :D
Ei mitään tietoa.. Ekat menkat synnytyksen jälkeen olivat joku aika sitten, tosi niukkoina. Sitten oli taukoa ja alkoi uudestaan. En ole siis perillä koko kierrosta, täytyy useasti puuhailla vaan
Ootko ovulaatiotestejä kokeillut? Saisit vähän selvyyttä, että ovuloitko ja milloin seuraavien menkkojen edes pitäisi alkaa. Milloin sulla alkoi ne ekat menkat synnytyksen jälkeen?
En kirjoittanut ylös, mutta oisko menkoista nyt kuukausi. Ovistestejä en oo kokeillut, koitetaan miehen kanssa ottaa tää homma mahdollisimman vähällä stressaamisella.