Plussa vai ei?

Voi Kirppu :( tiedän tuon tunteen ja tarkoitin vain että hyvä tietenkin että kierto on samanlainen, eikä jää venymään/pitkity. Olen pahoillani!

Sadetuuli tiedän että hyvää tarkoitit <3 mutta oma fiilis ei nyt ole sellainen :/
Se on totta että onneksi kierto pysyy samana muttei tässä tilanteessa sekää paljon lohduta.. toivon sydämestäni että teillä muilla olisi parempi onni tässä kuussa <3

Mulla tuli kaikki normaalit menkkaoireet, paitsi se kiukku/itkukohtaus joka yleensä iskee paria päivää ennen.

Isäntä oli ostanu leipäjuustoo vai juustoleipää (kumminko päin se sanotaankaan :shy:) niin keiteltiin iltakahveet. Tulipa huono olo :hungover: oikeen velloo. Johtuuko kahvista vai juustosta tiedä häntä mutta olo on huono. Pidän tätä kuitenkin hyvänä asiana. Ois jo äkkiä perjantai :grin

Ei ainakaan nyt alkanu menkat ja testiki negaa..huomenna pitäs viimestää alkaa jos menee säännöllisesti kierto..tai ainakin oletan niin..kiertoni yleensä 28 mutta ovis tuli reilusti etuajassa ja siitä laskettuna kaksi viikkoa eteenpäin sattuu huomiselle.. mites muiden testailut?

cc1414615aab48a1da3429d605bd279c
niiiin vaikea saada kuvattua sitä :(

Ompa hölmöö pitää rajata näitä kuvia kun on liian isoja :/ nooh vekslaamalla :D

Minäki nään esikko viivan paikan :)

Dpo11 aamu ja ei tää tästä tummene :/

Tuli vaan mieleen ku aamulla mietin ittekseni että jos tää ois oikee raskaus niin mistä vois tietää tai onko jotain hyviä ennakkomerkkejä mikkä osottais tuplasta? Ja kävi kyllä mielessä myös että miten voi tai voiko tietää jos alkava raskaus on ku? Kokemuksia ja/tai mielipiteitä olis kiva kuulla :)

Liitteet

• 20160223_052439-2.jpg
    20160223_052439-2.jpg
    535 KB · Katsottu: 338
Sadetuuli, hieno plussa vaikka on pienet dpo:t :) kaksosia ei voi itse juuri oireista päätellä. Osalla on korkea hcg, osalla ei. Ultrassa se sitten selviää :) kohdunulkoinen aiheuttaa yleensä voimakkaat kivut ja joskus veristä vuotoa, hcg nousee ihan normaalisti.

Mulla enää yksi r-testi 25lmU herkkyydeltää..mitä olette mieltä,teenkö aamulla jos ei menkat ala vaiodotanko to tai pe? Lisää r-testejä tulee loppuviikosta ku tilasin..

Kirppu, huomenna sulla pitäis siis alkaa? Voithan sä tehä sen huomenna vaikka illalla jos,ei oo alkanut, ja sit loppuviikosta lun saat lisää niin tee sillon seuraava :)

Kyfi:Joo huomenna pitäs alkaa..ajattelinkin etten tekis aamusta vaan katon alkaako päivän mittaan ja jos ei näy ni illalla teen pidätyksellä..

Kirppu: jos ois oikein sinnikäs nii vasta torstaina :) kaverini sai raskauden tikulle vasta rv 5 lopulla eli kp 33-35/28-30. Ja suloinen poika synty kuitenki :D että onhan se varmasti niin raskaudesta kiinni.

Takaisin