Kirppu: tämäpä se täs spekuloinnissa on kivaa ku kaikille ei päde samat toteamukset! Olet siis elävä esimerkki poikkuksesta... tulee se plussa siis sinullekin vielä kohta :) minulla on varma olo siitä
Sadetuuli toivotaan parasta,pidän kyllä ajantasalla teidät! Tein äsken testin ni se oli joko virheellinen taikka sitte pissa oli outo sillä nega se oli mutta se aina tuleva viiva oli puolikas vaan
Varmaankin virheellinen. Mullakin joskus menny niin että ei tuu koko kontrolliviivaa näkyviin. Oon sit tehny uuden ei muuta ko kirppu huomenna aamulla uudelleen. Tule tosiaan kertomaan sitte. Niin määki tuun
Sadetuuli, tosi hyvältä tuo näyttää :) kun saat ihan kuvassakin noin hyvin näkymään!
Mun on pakko tuota teidän valkkarikeskustelua kommentoida, että viimeksi tämä aamuna oikein holahti (valkkaria), ja tietysti säikähdin. Tein siis ekan himmeän viivan rtestiin perjantai-iltana. Kauhea pelko, miten käy.
Meikä vielä meni tuhlaan digin ku ei muutakaan ollu sinne meni seki varmistus tikku.. Miks ihminen ei voi olla vaan maltillinen ja jaksaa ootta ihan rauhassa sitä plusteatiä :D
Minä en Kirppu sinun kohdalla vielä luovuttaisiin. Ennen ku tänne aloin eilen kirjoittaa niin aina hymähtelin itsekseni että no ei se mulla ainakaa dpo 9-12 näy koskaan ku km kohdallani vasta dpo16 näky. Ja tähän vielä lisäten että se vaan meni kesken ei sen kummempaa syytä (tuulimuna tms). Minä niiiiiin Kirpputori uskon että se tulee se plussa vielä sulle :)