Plussa vai ei?

Larissa:voisin kyllä testata sillä ei mun pää anna odottaa torstaihin :D Sit joudun odottaa tod.näk pe seuraava testaamista jos ei testit aiemmin tule. Toivotaan nyt eka ettei menkat ala huomenna,ei ole oireita menkan alkuun yhtään..rinnat mulla on kosketusarat olleet jo 2 viikkoa,veri ja rauta eli pahamaku suussa ollu viikonlopun aikaan ja jatkuu edelleen,eilen siis tuli yhdesti vähä enemmän valkovuotoa/jotain kirkasta missä oli seassa ruskehtavaa,veristä viirua..en tiiä mitä se oli .. :o

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Joo, kirpulla kuulostaisi ainakin oireet olevan kohdallaan. Sinulle ja Larissalle plussaisia ajatuksia täältä. :signs003
Sadetuuli, joko teet huomenna digin?

Unelmaa: ovis ollu 2 viikkoa sitten ni eikai nyt voi vasta kiinnittyä?

Ce: Toivotaan että oireet olisi myötten,en pysy housuissani ku jänskään tän viikon alkaako menkat tai saanko plussan,liian toivottu vauveli olisi <3

Larissalle sylin täydeltä plussatuulia ,toivotaan että saat sinä edes plussan <3

Kirppu, toivotaan sitä plussaa sinnekin :) jos se vuoto oli ruskeaa niin se oli vanhaa verta eli kiinnittyminen olisi voinut olla jo aiemmin. Kiinnittyminenhän voi tapahtua välillä dpo 5-12. Mulla on tosin aina jotain tuhrua ennen menkkoja :/

Tänne tuskin on plussaa vieläkään tulossa ja etenkin kun huomenna on vasta dpo 9/10, mutta huvikseni testaan :)

Nyt ku katon kuivuneena tota mun pctä nii on kyllä kaikkien aikojen selkein viivanpaikka???
c87ff2e4da443806430ad987b6e24e80
luonnossa näkyy ihan ilman tihrustamista... Miks ei vois olla testiä jossa ei näy mitään jos ei oo paksuna:(

On kyllä selkeä harmaa viivanpaikka :/ Mutta toisaalta niitä testejähän ei pitäisi säilyttää ja katsoa testiajan jälkeen... :wink

Se on kyllä totta :D mutta toi tuli jo testiajalla mutta selkeenty kuivuessaan:/

Larissa jos kiinnttyminen olisi tapahtunut dpo 5-12 niin milloin on sitten mahdollisuus näkyä r-testissä jotain ? kun mulla nyt menossa dpo 12

kirppu^ mulla oli kovat kiinnittymiskivut dpo 7, mutta dpo 11 mulla tuli vessassa nuppineulan pään kokoinen veriläntti ja sen jälkeen sain samana päivänä haamujen haamun herkkään testiin ja dpo 12 viiva oli jo paremmin nähtävissä :)

Esikko, niin täälläkin! Pitää välillä käydä ihan vaan varmistamassa vessassa ettei oo verta.. :hilarious:

Kirppu, riippuu ihan siitä mikä on hcg:n lähtöarvo veressä (0-4) ja kuinka nopeasti hcg lähtee tuplaantumaan (yleensä joka toinen tai kolmas päivä). Sitten tietty kestää päivän tai pari että hcg:ta erittyy virtsaan asti. Eli voi mennä kiinnittymisestä 3 päivää tai yli viikko että näkyy testissä.

Ce: vasta loppuviikosta eli vkl joĺlai toisella merkillä... vasta! Meinasin revetä nauruun ku isäntäki osallistu tähän keskusteluun kotona (oli mieltä et ei kannata kyllä teststa ollenkaan ennen vkl. Anneraan rauhassa nousta ) :smiley-ashamed004 onhan se sillä hyvä huikkailla kun ei elä näiden tuntemusten kanssa :taunt014

Ja huomenta kaikille. Tässäpä eilisen ja tän aamun tikut rinnan (pahoittelut huonosta kuvalaadusta). Nyt voin jo itsekin uskoa että olisin raskaana :) pysyisi nyt sitten matkassa :smiley-angelic001

Ja tiedän onhan täöä jo vähän niinku r-testien väärinkäyttöä joka aamu tehdä mutta ei malta nii ei malta:grin

Tänään vois käydä ostaa sen apteekin oman. Lupaukseni pidän ja teen loppu viikosta (eli heti perjantaina).

Miten muilla :)?

Liitteet

• 20160224_052426-1-1.jpg
    20160224_052426-1-1.jpg
    495.4 KB · Katsottu: 318
Oho jäi viesti kesken siis onnea sadetuuli plussasta! Mulla ne menkat sit alkoi tänään kp 1

Sadetuuli: Onnea hurjan paljon <3 mikä dpo?
Mulla ei menkat alkaneet eikä mitään merkkejä ole..koska ennen menkkoja mulla on kauhee selkäsärky,huono olo ja mahaan sattuu..nyt ei mitään..

Takaisin