Plussa vai ei?

Esikko, Mullakin piti alkaa toissapäivänä menkat mutta ei oo näkynyt mut ei oo kyllä pregcheck näyttäny kahta viivaa saati sit edes mitään hailuraa, en oikein tiiä mitä pitäis ajatella... :o :(

Mulla on nyt kp30 ja dpo 14 ehkä. Pelkkää negaa näyttää testit :( eli varmaan menkkoja vaan odotan... Eilen heräsin kunnon menkkasärkyyn mutta se meni ohi ja eipä vuotoa kuulu:/

Esikko ekasta dpo 16 ja nyt dpo 17 :D

Ei näkyny ei, ja haamut oli vasta noissa :p

Tässäpä nää tästä plussakierrosta dpo16
1453749412047.jpg
ja 17
1453749422961.jpg

Olitko siis ovulaation tarkistanu tikulla vai miten? :) tässä yritän toivoa nostattaa:D

Tikutin, mut kun oli epävarma niin lämmöillä varmistettu :)

Oon kuullu et joillain näkyny vasta kun menkat 2 viikkoo myöhässä :D

Mä voin lohduttaa erityisesti jos ensimmäinen raskaus niin tiedän yhden jolla näkynyt vasta kun viikkoja ollut kasassa 8 :) Ja onpa niitäkin kuullut joilla näkynyt vain verikokeissa.
Tietenkin myös joskus jostain syystä kierrot venyy ilman sen suurempaa syytä,mutta toivotaan että muuttuisi plussaksi!

Niin esikosta on varma se dpo16 plussa, kun vastas tismalleen viikkoja ultrassa.. Tästä uudesta en tiedä vielä..

Heips... uskaltaako raskaustestiä tehdä vaik ei tekis aamuvirtsasta... ei malttas seuraavaan aamuun oottaa... nii ja ihan uutena tääl liikkeellä... yks tyttö löytyy joka ei enää oikeen vauva oo kun tulee jo 1.v 4 kk... ei hirveesti muista enää...

Esikko, niin vahvaa viivaa antaa O-testi että oisko uuden r-testin paikka? ;)

Mammutti, toki testin voi tehdä milloin haluaa. Mutta jos haluaa suht luotettavan tuloksen niin pitää olla juomatta ja käymättä veskissä useampi tunti eli aamun ekasta pissasta on vaan helpompi tehdä. Tiehenkin jos menkat on jo useita päiviä tai viikkoja myöhässä niin silloin pitäisi tulla luotettava vastaus päivä-pissistäkin.

Mulla kanssa esikko sama,ei plussaa eikä menkkoja :o niiin turhauttavaa tällänen,mielummin vaikka sitte menkat että pääsis uuteen kiertoon.

aamulla testaan vielä ja jos näyttää edelleen negaa ni luovutan testaamisen suhteen,totean ettei onnistunut tässä kuussa.Jään vaan odottaa menkkojen alkamista jotka siis pitäs alkaa viimestää pe. Arvelinkin että näin käy koska kaikki oireet hävis yhtäkkiä,eikä takas oo tullu yhtäkään. Tais olla vaan hetken mukana ku sillo hailakan näytti,pudonnu matkasta pois vissiin. :/

Takaisin