Plussa vai ei?

Esikko1: pari kk takaisin kun sain liuskatestin haamujenhaamun, tein digin: ei raskaana ja avasin sen nii oli kolme sinistä viiva liuskoissa ja en kyllä ollut raskaana,kuukautiset alkoi. En suosittelee avamaan niit digeja ei ne viivat mtn välttämättä kerro

Mäkin teurastin mun digin joka näytti raskaana 2-3 :D tässä viivat
ImageUploadedByVau Foorumi1453471660.600931.jpg

Juu eipä tarvi enää verikoetta vaatii. Kp 1. Potuttaa ketuttaa masentaa :'( :'( . Eipä tollasella 40pv kierolla raskaaksi pystyy tulemaan..

Iijamariija kyllä tossa haamusta näkyy.. Toivotaan et lähipäivinä vahvistuu :)

ImageUploadedByVau Foorumi1453484764.214640.jpg

Tällähän minä! On mulla kaapissa pc:n testejä myös, joten aamulla meinasin sellasen tehdä, ku nää kai joskus antaa myös turhia viivanpaikkoja tms?

Senni pahoittelut! Hei eläpäs nyt! Mulla on säännöllinen 40päivän kierto ja todistetusti olen kaksi kertaa jo raskaana ollut! Eka meni kesken ja nyt toistamiseen :) elä menetä toivoasi!

Ja mulla oli esikoisen yrityksen aikana kaikkea 30-60 ja silti raskaaksi tulin:)

Pahoittelut Senni kp 1 :Heartred Kuten jo moni sanoi, niin ei se pitkä kierto ole este :) Pääasia että ovuloi, tuli se ovis sitten vähän myöhemmin. Eiikös sulla ollut vähän epävarma ovisplussa tässä kierrossa? Josko seuraavassa saat pongattua kunnolla :)
Haluan kuitenkin vielä sanoa sen että välillähän kierrot saattaa venyä sen takia ettei ovuloi juuri siinä kierrossa ollenkaan. Tämmöisiä kiertoja voi ihan hyvin välillä olla, esim stressi siirtää ovista ja loppujen lopuksi sitä ei ehdi tulla ennen kuin kohdun kalvot vuotaa ulos. Olen vieläkin sitä mieltä että imetykselläkin voi tässä olla osansa.
Tai sithän sulla on voinut vaikka olla jo onnistuunesti hedelmöittynyt munasolu, mutta kiinnittymisessä ollut ongelmia ja siksi kierto venynyt.

Tsemppiä uuteen kiertoon! :happy:

iijamariija, kyllä minäkin näen jotain tuossa :) Aamupissasta sitten uusi :) Mutta liikaa ei pidä murehtia jos ei mitään näy, sulla vielä tosi varhaiset dpot. Plussatuulia!

Kiitos, Sandy! Helpottavaa, että joku muukin näkee eikä mulla vaan vahvat viivalasit päässä :D Kuitenkin mielessä kummittelee edelleen marraskuinen kemiallinen, joten nyt vaan koitan olla ajattelematta koko asiaa ja pidän sormet ja varpaat ristissä, ettei menkat ala alkuviikosta :)

Tsemppiä iijamariija! :)

Tässä mun ensimmäinen hailura, tehty päiväpissasta noin dpo 11. Kuvassa ei näy oikein mitään, mutta livenä just ehkä jotain.
Seuraavana sit dpo 12 aamulla tehty pregcheck jossa näkyi jo selvempi viiva :)

Liitteet

• IMG_5071.JPG
    IMG_5071.JPG
    116.5 KB · Katsottu: 329
  • IMG_5086.JPG
    IMG_5086.JPG
    157.4 KB · Katsottu: 307
Minni, huh huh mitkä viivat! :) minusta tämä on NIIIN loistavaa että pääsetkin reissuun vähän eri tunnelmissa kuin luulit ;)

Takaisin