Plussa vai ei?

Kp 26/25-32, dpo 12

Edelleen saan vain saman hailuran pc:n testiin, eikä väri lisäänny. Tein myös digin ja tulos "ei raskaana". Tuhru näyttää jatkuvan ja tässä kai pitää valmistautua siihen, milloin hanat aukeaa parin päivän sisällä. :(

Alla testit 3lta päivältä n. 24h välein.

18dac49d81fff66ab65b5103a7b7f199

Harmittaa, nyt tuntuu et nääkään testit ei oo hyvä, kun ei anna puhdasta negaa. Kävin uusiakin hakemassa ja luultavasti eri erää ovat.

Larissa onhan tämä mahtavaa, mutta tietysti kun tonne kaukomaille lähtee niin on pientä pelkoa ja varsinkin tässä tilassa nyt :D kaikki ruokailut ym! Eiköhän tästä selvitä ja josko reissun jälkeen nähtäis ekan kerran pikkunen <3

Minnille ja muillekin pitää täältä väliin huudella, että älkää huolestuko vaikka se digin tulos ei nousisi odotettuun tahtiin. .mä sain raskaana 2-3 rv 4+2 mutta 3+ tulos tuli vasta viikoilla 6 +...ehdin jo itkeä monet itkut ja olin varma ettei kaikki ole hyvin...turhaa pelkäsin ja stressasin, nyt jo rv 17+6 :) tsemppiä kaikille plussan metsästykseen!!

Nyt on jännityksen paikka lähempänä, huomenna pitäis alkaa menkat mutta saa nähä kuinka käy. Eilen oli kyllä alavatsassa semmonen tunne että vois ehkä ne menkat alkaakkin mut kai tämmönen menkkamainen särky voi sit raskaudestakin johtua. Nänni kipu ei oo vieläkään lähtenyt mihinkään, vähän vaan helpottanut (toisella puolella :D ) Ja närästää närästää, turvottaa turvottaa. Jos ei menkkoja näy niin sit alku viikosta testiä kehiin! :)

Waterlily kiitos :) Jep yritän olla huoleti, eipä se mitään auta vaikka kuinka huolettaisi jos parhaansa tekee:) Teen digin varmaan kun pitäisi olla 5+4 ja sitten jos ei ole noussut niin teen kotona uuden kun tullaan reissusta sillon pitäsi olla 6+1 :) Toivottavasti digi kestää ruumassa vähän pakkasta eikä mene pilalle :D

MrsBee, onko sulla menkat myöhässä tai mikä kp? Jos sulla on siellä hedelmöittynyt munasolu joka yrittää kiinnittyä, mutta ei onnistu? Siihen voisi sopia tuhru ja pientä haamua.
Mulla oli kemiallisessa niin että turhutti ja testi näytti plussaa. Ei siitä kestävää tullut. Muutama päivä välissä vuodotonta ja sit aukes hanat... :sad001 Mä uskon että se hedelmöittynyt munasolu oli jotenkin viallinen eikä siksi kiinnittynyt, seuraavasta kierrosta plussa :happy:

Mulle pCt ei oo antanut mitään tulkinnanvaraisia haamuloita.... Joko negaa tai sit haalea plussa. Tosi kurjaa tommonen :sad001

Just, viesti hävis johonkin...

Mut siis Sandy: nyt arviolta km jälkeen kp 26/25-32, dpo arvio 12. Eli toki vois vielä muuttua tosta. Pelkään kans kemiallista tai et käy kuten viimeksi, kun samoilla dpo päivillä alkoi tuhru ja raskaus meni kesken joskus rv 5 lopulla. Tästä sain plussan n. kp 14-15 (testasin vasta sillon) ja viivat vahvistui selkeästi, digi näytti myös 2-3 vk. Tuhru ei kuitenkaan koskaan loppunut tuossa...

Minä nyt epäilen vahvasti että menkat alkamassa kauheet säryt ainakin :( noo uusi kierto uudet kujeet :)

Mites kun te laitatte kuvia testeistä niin eikö se kuva pitäis ottaa testiajalla kun itsellä ainakin tulee testiajan jälkeen usein noita hailuroita ja varsinkin sit kun on säästänyt testin. Voiko luotettavasti esim eri päivien ovistestejä verrata testiajan jälkeen toisiinsa? Niistäkin täältä löytyy kuvia. Eiks pitäis ottaa kuva ja verrata niitä keskenään...?
Mä kun olen aika enskertalainen o-testaaja ja tajusin, että ne testit elää tuolla kaapissa ihan omaa elämää testauksen jälkeen :)

Mulla ainakin ei juurikaan muutu testit vaikka säilyttääkin:) ja tietty kannattaa kattoo silti testiajalla mutta kyllä on voinu silti verrata

Onnea Rinttis!

Täällä oli ne hailurat viivanpaikkoja, kp 1 starttaa paraikaa. Nyt jo kohti uutta kiertoa ajatukset, eilen vähän kiukutti ja suretti.

Mulla ei oo vieläkään alkanu menkat... Kyllä ärsyttää kun ei oo plussaa eikä menkkoja:/ mieluummin pääsis uuteen kiertoon ku että tää venyis:(

Varmasti ärsyttää esikko!

Mä tosiaan luovuin toivosta tän kierron suhteen eilen ja nyt sinänsä helpottaa, kun kohta voi taas suunnata ajatukset uuteen yritykseen ja odotukseen. Toivottavasti tilanteesi ratkeaa pian!

Takaisin