Plussa vai ei?

Mulla oli ihan sama tilanne! Tiistaina sain hailakan sen jälkeen ei mitään vaikkakin eri testeillä! sunnuntaina tai eilen ois pitäny menkat alkaa ovulaatio plussan mukaan... Huomenna vielä testi jos se nega niin sit rupeen vaan menkkoja odottamaan:(

Siis en tiiä mikä tää mun alaselkäkipukin nyt on?! Ihan jäätävä kipu kun koittaa laittaa selkää kaarelle tai kumartua, enkä oo nukkunutkaan mitenkään huonossa asennossa. Onko raskaana olevilla ihmisillä ollut samanlaisia tuntemuksia? :o niin ja menkat myöhässä nyt kolmatta päivää. Kp. 25 nyt jos oikein laskin.

Mäki oon saanu kyseisellä testillä kaks plussaa toisen ovulaation aikaan! :( mutta mutta mitä mieltä ootte noista raskauskeijun testeistä onko niistä mihinkään? :D

Raskauskeijun one stepit antaa myös herkästi tosi selkeää viivanpaikkaa, jonka voi tulkita haamuksi. Niillä herkemmillä joku sai ihan punaisen haamun vaikka ei ollut raskaana eli en niitä itse enää tilaa.

Okei kuhan kysyin ku mä oon niitä tehny nyt ja en oo saanu kyllä hyvällä mielikuvituksellakaan niihin mitään :D aattelin jos ne ei vaikka näyttäs esim:D nooo voikohan olla että mulla ei ois ollukkaa ovista sillon kun sain ovis plussan....?
2836a51f4b7f8d57926477bb6755e899
kaks viimeistä on nyt eilen ja tänään muut "oviksen ennen ja jälkeen"

Sitä mä just ovis plussaks veikkaan :D nyt ois niinku dpo 16 vissiin :( mutta r testit negaa

Sofi testit antaa vahvoi viivanpaikkoja :/ suosittelen pc testia.

Omanapa:kp 5, tosi omituiset menkat. Nyt jo loppuu vaikka yleensä on se 7pv kestoltaan ja muutenkin aika niukka vuoto oli,luulis et niin pitkän kierron jälkeen tulisi enemmän vuotoa. Täällä jo aloitin ovulaation testauksen ja nyt kysyn viisamilta neuvoa: voiko jo tässä vaiheessa kiertoa ovis lähestyy :o ? Puolen h pidätyksellä otesti näyttää tolta, yleensä tässä kohta kiertoa ole toista viiva tullut ollenkaan.

Liitteet

• 1453884934650.jpg
    1453884934650.jpg
    42.5 KB · Katsottu: 278
Tässä vielä paremmassa valos kuva. Tänään siis vasta kp 5 o.O

Liitteet

• 1453885407735.jpg
    1453885407735.jpg
    52.9 KB · Katsottu: 252
Okei no hyvää et voi tulla tollanen läpi kierron. Kun mulla ei o aikasemmin tässä kohta kiertoa tullu mtn niin ehin säikähtää että mulla joku pco tai vastaava.

Esikko, noi on David-merkkisiä ja ite tykkään niistä juuri siksi kun ne on niin selkeitä :) ennen niitä sai jostain suomalaisesta nettikaupasta, mutta ei enää joten tilasin niitä nyt Saksasta ebayn kautta.

Vielä täällä ihmettelen ku aamulla kun teen ovis testin nii viiva on vahva mutta päivällä se on haalea vaikka oon pidättänyt ja en oo juonu. Ja eikös ovis testi pitäskin tehä päivällä koska lh hormooni on silloin korkeimmillaan.?

Takaisin