Plussa vai ei?

Haamu vai valehaamu? Täs n. 2-3 min dippaamisesta Sofi 25 ja dpo 10.
Jänskättää kovasti. 2 km takana rv 6 ja rv 10 ja viime kuussa kemiallinen.

Liitteet

• IMG_20200515_101031.jpg
    IMG_20200515_101031.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 393
Kyllä siinä haalea haamu näkyy mun silmään :) Nyt vaan toivotaan viivalle vahvistumista:)

Munkin silmään selkeä haamu, toivotaan viivalle vahvistumista! :)

Ei taida kaikki olla ihan hyvin tässä alkavassa raskaudessa :confused: Kuvittelis että näin dpo 11 viivat olis vahvistunut enemmän, kun kuitenkin herkillä testailee... Tiistaina kun ekaa kertaa viivat sain silmälle näkyviin, ne tuli näkyviin vasta testin kuivuttua, mutta nyt viiva näkyy jo siinä vaiheessa kun tikussa alkaa väriaine levitä pissasta. Mutta viivat ei pahemmin ole vahvistunut, vähän ehkä..

Rfsu herkkä puikko eilen päivällä nega, lähes 4h pidätyksellä.. Digin ostin maanantaille tai tiistaille odottamaan, mutta jotenkaan ei ole tälle luottoa, että tästä kunnon raskautta kehittyisi :sad001

Liitteet

• PhotoGrid_1589609124906.jpg
    PhotoGrid_1589609124906.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 408
Onko nää onestepin liuskoja? Monillahan nämä on antaneet nykyään tosi selkeitä punaisia viivoja (vääriä) kun taas kaikki muut testit negoja. Ainakin nyt lähiaikoina lukenut monilla näin käyvän. Tsemppiä, jospa sulla tulisi siihen digiin kuitenkin plussa!

On joo One Steppejä. 1,5 viikkoa sitten ei kuitenkaan antaneet mitään viivan tapaistakaan, kun sillon luulin jo ekan kerran oikean testihetken olleen käsillä, mutta silloin vasta ovuloinkin o_O Ja et näin monena päivänä ja selkeää viivaa? No, mene ja tiedä näistä sit :banghead: Onneks en tilannut näitä kun kymmenen setin ja neljä vielä jäljellä, seuraavaan kiertoon ehkä sitten jotain muuta laatua tai jätän varhaiset testaillut kokokaan :inpain:

Taidan odottaa suosiolla tiistaihin ja testaan digillä, keskiviikkona täti pitäis viimeistään tulla..

Mulla aikoinaan onesteppien herkän tikun viiva alkoi vahvistumaan vasta tosi myöhään. Apteekin herkässä oli silloin jo selvä viiva.

Noista onestepin testeistä oon kyllä kuullut paljon huonoa, joten ei ole ikinä ite tullut ajatelleeksi niitä tehdä. Pitäisi varmaan ihan vaikka vaan huvin vuoksi kokeilla testata sellaisella, että miltä näyttää omalla kohdalla.

Mä tein tänään huvin vuoksi sitten iltapissasta rfsun testin (nekin on kyllä yksiä lailla kiellettäviä) ja tässä tulos. Epämääräinen "plussa" joka ei kumminkaan selkeä, ihme laikukas ja plaah. Kun testi kuivui vielä hetken, jäi viiva näkyviin mutta väärään kohtaan :wacky:

Hei, eikö olis kätevää, kun olis joku sellanen diabeetikon sokerimittaus laitteiston tyylinen kone jolla voisi mitata oman hcgn? :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200516_200629.jpg
    IMG_20200516_200629.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 397
Noista onestepin testeistä oon kyllä kuullut paljon huonoa, joten ei ole ikinä ite tullut ajatelleeksi niitä tehdä. Pitäisi varmaan ihan vaikka vaan huvin vuoksi kokeilla testata sellaisella, että miltä näyttää omalla kohdalla.

Mä tein tänään huvin vuoksi sitten iltapissasta rfsun testin (nekin on kyllä yksiä lailla kiellettäviä) ja tässä tulos. Epämääräinen "plussa" joka ei kumminkaan selkeä, ihme laikukas ja plaah. Kun testi kuivui vielä hetken, jäi viiva näkyviin mutta väärään kohtaan :wacky:

Hei, eikö olis kätevää, kun olis joku sellanen diabeetikon sokerimittaus laitteiston tyylinen kone jolla voisi mitata oman hcgn? :rolleyes:

Mä jo kattelin että terveystalolla maksais 60e hcg mittauttaminen Että suhteellisen kallis siihen nähden että jos viikon odottaa, niin viisaampi on. Mutta ehdottomasti pitäis olla sellainen verestä mittaava kotivehje :grin

One stepit on kyllä testeistä pas..mpia! :arghh:

Edelleen viimeiset pari päivää testiä dipatessa on jo värin valuessa testialueen yli voinut havaita toisenkin viivan piirtyvän selvästi tikkuun (kuvassa ylempi). Kun väri on pyyhkäissyt yli, jäljelle jäänyt haalea haalea viiva, niin että sen erottaa jopa tuo kaksilahkeinen. Eilen testin kuivuttua kunnolla (noin tunnin jälkeen), tuli nuo ihan jo uskottavat viivat näkyviin (kuvassa alhaalla liuskat - päivä +ilta) ja ajattelin tänään aamulla tehdä vihdoin digiä. No, negahan se oli joten uhrasin vielä tuon toisen herkän rfsu:n kaapista, ja puhdas nega sekin! Eli roskiin lentää nuo Raskauskeijun One Stepit, ei enää ikinä niitä!

Liitteet

• PhotoGrid_1589780197721.jpg
    PhotoGrid_1589780197721.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 380
Näköjään onestepiä ei kande käyttää.. pahoillani negoista ja turhista viivoista, ihan reklamaation paikka. Mä reklamoin CB digistä ku näytti ihan mitä tahansa niin sain sieltä uuden testin ja pahoittelut mut eihän se hyvitä mitään

Livenä oli kyllä vielä selkeämpi ja kyseessä oli ovis. Tää olikin 27.7 tehty testi ja 5.8 näytti digitaalinen raskaustesti positiivista.

Tää kyllä päätyi kesken mutta seuraavasta kierrosta tärppäsi uudelleen :)

Liitteet

• IMG-20190727-WA0005.jpg
    IMG-20190727-WA0005.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 316
Mulla näytti elokuun alussa pregcheck selkeää plussaa kun olikin ovis..

Mullakin tuola aiemmin oli kuva sekä ovis että raskaustestistä. Haamu tuli r testiin ja ilmeisesti vain reagoi lh piikkiin. Nyt sit jännäilen kun kp5 tuli ovis plussa ja toisen kerran nyt kp13. Oli välissä nega. Pupuiltu on. Nyt vaan odottelemaan menkkoja :happy:

Liitteet

• 4CA7461D-1AD6-4101-8D79-EE1EEA7AB11F.jpeg
    4CA7461D-1AD6-4101-8D79-EE1EEA7AB11F.jpeg
    46.9 KB · Katsottu: 309
Vielä piti mainita, et mullakin näytti aikaisemmassa kierrossa onestepin raskaustesti haamua, kun olikin ovulaatio kyseessä. Eli aika yleistä taitaa olla, että herkät raskaustestit reagoi lh-piikkiin.:sad001

Muokattu viimeksi:
Takaisin