Plussa vai ei?

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 24 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Sharmander Rakastunut foorumiin

Niimpä. Kuva aina vähän syö väriä ja monesti hankala saada haaluja kiinni. Oon nii monet vuodet näitä tihrustanu, omia ja muiden :rolleyes:. Mun puh on sen verran surkee että mä en valitettavasti nää tossa mitään selkeää viivanalkua ainakaan kuvan perusteella :oops: muoks kyl siin jotaki ehkä kuultaa :pompus:
  2. haaveilija31 Tuttu foorumilla

3. Sharmander Rakastunut foorumiin

Pakko kysyy ihan mielenkiinnosta kun noilla vuosikaudet testannu, et kun väri alkaa nousta kuultako tuo viivan alku heti siinä vai näkyykö vasta ns kuivuttua?
  4. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Näkyy vasta kun on hetken odottanu, ei ihan samantien kuulla läpi ku pissa imeytyy eteenpäin.
  5. Sharmander Rakastunut foorumiin

Ok. Onks sulla menkat myöhässä tms?
  6. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Sen kun tietäis, mulla pcos ja kierrot mitä sattuu.. nyt on kp 29 menossa. Mahdollisesta oviksesta ois nyt joku dpo 11-15 menossa. Mutta oviksesta ei mitään varmuutta, oireista voin vaan arvailla..
  7. Sharmander Rakastunut foorumiin

Ootko kokeillu ovistikkua mitä se sanoo?
  8. Eleo1389 Aloittelija

Onko viiva oikeessa kohdassa? Mä en voi uskoa mun silmiä. Koska vois testata digillä? Kierto heitelly et nyt on joko 24/28 tai 28/28. Ovista en oo tikutellu.
  9. Jesbe Naimisissa foorumin kanssa

Kuva?
  10. Eleo1389 Aloittelija

Voi anteeksi.. tosiaan aika oleellista.. ja lisätietona et toi ilmesty testiajalla, mutta hävisi n tunnin sisään.. kokemuksia kellään tästä. Rfsu puikko. Lisäsin kontrastia vähän kun kamera häivyttää väriä..

Attached Files:

11. Jesbe Naimisissa foorumin kanssa

Mulla huono kokemus tuosta. En tiedä onko oikeassa kohtaa, testaa huomenna uusiksi? Mulla kyllä on sokeat viivalasit
  12. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Mullakin näistä huonoja kokemuksia ja omaan silmään viiva jopa ehkä väärässä kohin. :pompus: Mutta uutta testiä kehiin! :happy:
  13. _Viikuna_ Aloittelija

Vähän nyt hämää, teen kyllä tässä joku aamu vielä digitaalisen. Silti oon nyt jo näkevinäni plussaa ja välillä taas sellanen olo että kuvittelen viivat?
    Siksi nappailinkin noita testejä toisen päivän mittaan, kun aamulla ensimmäinen epävarma haamu ilmestyi näytölle :confused004
    Menkat on kyllä myöhässä ja rinnat on kipeät..
    En viitsinyt puhua vielä miehellekkään mitään, jos kuvittelenkin kaiken.

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 5
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Eleo1389 Aloittelija

Todella selkeät haamut viikuna :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. NewMoon Naimisissa foorumin kanssa Syysäidit 2020

Liian kaukana kontrolliviivasta. Voi olla joku värikertymä, ettei ole tarpeeksi kastunut tms.
    Kannattaa tehdä uusi ja eri merkkinen.
  16. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Viikuna, Selkeät viivathan nuo, onnea! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. _Viikuna_ Aloittelija

Kiitos onnitteluista!
    Hätäsenä tein digitestin heti tänään. Tosi outo fiilis, heräsin yölläkin vatsakipuun ja ajattelin että kyllä ne menkat varmasti nyt aamusta alkaa viimeistään. Vaikee uskoa että oonkin raskaana :nailbiting::love7

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 4
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. nannas93 Aloittelija

IMG_20200311_060009.jpg

Onko porukka saanu rfsu- testeistä vääriä viivoja? Mä sain tämmötteen tänään aamulla.
    • Optimistinen Optimistinen x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. jannn Naimisissa foorumin kanssa

Sanoisin plussaksi!
  20. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Oon kyllä saanut, ikävä kyllä.
    Mutta jos uusit testin muutaman päivän päästä. Ihan selvä viivahan tuo on. :)

Jaa tämä sivu