Plussa vai ei?

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 24 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Indigo Peruskäyttäjä

65407849-8EFA-4000-B3B0-9E024E5374AE.jpeg Alkaa kyllästyttää. Saan kokoajan tällasen! Mitä tämä nyt on? Näetkö säkin jotain? Muutin kuvan väriä. Ei kai tulisi tikkuun yhtään mitään väriä jos ei olisi mitään? Että miksi se ei vahvistu tai häviä?
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  2. hops Vieras

Laitoinkin väärään paikkaan äsken.
    Tässä siis:
    https://aijaa.com/Oc4a5L

Näkeekö kukaan alimmissa mitään? Ylhäällä alin märkänä, alhaalla märin kuivana.
  3. UmmuH Aloittelija

Nään kyllä molemmissa jotakin, mutta tosi hailahka. Tee vaan uudestaan parin päivän päästä, kyllä se siitä
  4. hops Vieras

• Optimistinen Optimistinen x 2
  5. Indigo Peruskäyttäjä

Aamutesti Sofi. Taas tällanen. Onko tämä plussa? :eek: Se ei tuosta ole vahvistunut. Vai onko... 6A543E4E-53DD-4F5A-9E7E-EC4F291287F1.jpeg
  6. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Mun silmään on ehkä vähän vahvistunut, mutta en tiedä, omat on aina vahvistuneet viikossa huomattavasti enemmän. Teitkö testiä välissä? Onko mahdollisuutta tehdä digiä?
  7. jannn Naimisissa foorumin kanssa

Sofit antaa noita välillä :sad001 samoin one stepit
  8. Indigo Peruskäyttäjä

Ostin ja teen digitestin huomenna aamulla. Olen tehnyt tällasia melko samanlaisia haalean viivan testejä useamman viikon! Ongelma on minulle se ettei se vahvistu eikä häviä? Ehkä piirun verran nyt vahvistunut..... Vai onkohan kyse useammasta tapahtumasta ”päällekkäin”. Hermostuttavaa.
  9. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Indigo, Mulla valitettavasti kokemus siitä kun viiva ei vahvistu vaan pysyy suht haaleana ja päättyi km. :sad001 En sano toki että sinulla olisi kyse tästä. Onhan nää niin henk.kohtaisia juttuja kaikilla.
    Mutta kahdessa onnistuneessa raskaudessa on kyllä vahvistunut silmiin nähden aina.
  10. Indigo Peruskäyttäjä

Jaa. Digitestin vastasi että Ei raskaana. :/ Selvä. Enää en kyllä tikkutestejä tee! Mikä ihmeen haamuviiva se sitten on siinä ollut ja pysynyt? 3 eri testiä käyttänyt. Jää mysteeriksi. Tsemppiä teille! Me ei edes olla nyt yritetty vauvaa että kai pitäisi olla helpottunut? :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  11. Plussa? Vieras

Moikka! Onko tämä positiivinen vai viivanpaikka? Testi clearbluen tavallinen. Herkkyys siis kai 25 ja tänään kp 30. Valaistusta hieman muokattu, mutta luonnossa näkyy ihan tihrustamattakin. Myös mies näki viivan selvästi. :)

https://aijaa.com/nulcDu
  12. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Kyllä tännekin asti näkyy! :) Mutta ehkä varmistaisin vielä toisen merkkisellä? Olen saanut näkyvän viivan tälläisiin (kuten moni muukin) myös ilman raskautta.
  13. Plussa? Vieras

Kiitos nopeasta vastauksesta!

Olen valitettavasti tehnyt jo liudan muitakin testejä. One steppeihin sekä clearblue early detectioniin olen saanut haaleita haamuja testiajalla, muihin testeihin viivanpaikkoja ja roskishaamuja..

Tarkoittaakohan nyt sitten, että tämäkin olisi vain viivanpaikka..? :/
  14. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Tai sitten hCG ei ole vielä noussut. Testaisin parin päivän päästä uudestaan. :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  15. Plussa? Vieras

Kiitos vastauksesta! :)

Toivottavasti olet oikeassa. Teen aamulla uuden testin ja täytyypä tulla tänne päivittelemään tilannetta, kun ehtii!
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Plussa, Luulen että jos muutkin testit ovat antaneet jonkinlaista viivaista niin sitten tuo voisi hyvin enteille tulevaa plussaa. Pidän peukkuja! :)
  17. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Pitkästä aikaa täällä taas... Nyt vasta kuukausiin fiilis et vois testata. Niin tuli jotain.. onko tää nyt pc:n nykyään antama viivanpaikka vai kenties jonkun esiäiti :shy:
    Muokattu kuva ja nyt on about dpo 10-13 menossa..

Attached Files:

18. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Rfsu tänään.. jotain pilkistää..antaako nää nykyään räikeitä viivanpaikkoja? :bored:

Ylempi käsittelemätön ja alempi kontrassia muutettu hieman.

Attached Files:

19. Sharmander Rakastunut foorumiin

Osalla tuntuu antavan räikeitäkin paikkoja. Muutama sivu taaksepäin jollakulla oli ihan selkeä punainen viiva ja verikoe nega. PC (nykyisin) kuulemma antaa myös. En itse kyllä oo saanu viivaakaan jos en ollu raskaana.. Osalla taas nyt RFSU antaa jopa aiemmin plussaa kuin PC. Varmaan huomenna näkyy vahvenemista jos plussaksi muuttumassa. Peukkuja.
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  20. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Tässä vielä tän päivän pc.. eipä siinä paljon tummumista oo ainakaan tapahtunu..

@Sharmander juuri tuon takia tänne testien kuvat läväytänkin, kun on niin paljon huonoja kokemuksia näistä. Että miltä näyttää muiden silmissä :grin

Attached Files:

Jaa tämä sivu