Plussa vai ei?

65407849-8EFA-4000-B3B0-9E024E5374AE.jpeg
Alkaa kyllästyttää. Saan kokoajan tällasen! Mitä tämä nyt on? Näetkö säkin jotain? Muutin kuvan väriä. Ei kai tulisi tikkuun yhtään mitään väriä jos ei olisi mitään? Että miksi se ei vahvistu tai häviä?
 
Mun silmään on ehkä vähän vahvistunut, mutta en tiedä, omat on aina vahvistuneet viikossa huomattavasti enemmän. Teitkö testiä välissä? Onko mahdollisuutta tehdä digiä?
Ostin ja teen digitestin huomenna aamulla. Olen tehnyt tällasia melko samanlaisia haalean viivan testejä useamman viikon! Ongelma on minulle se ettei se vahvistu eikä häviä? Ehkä piirun verran nyt vahvistunut..... Vai onkohan kyse useammasta tapahtumasta ”päällekkäin”. Hermostuttavaa.
 
Indigo, Mulla valitettavasti kokemus siitä kun viiva ei vahvistu vaan pysyy suht haaleana ja päättyi km. :sad001 En sano toki että sinulla olisi kyse tästä. Onhan nää niin henk.kohtaisia juttuja kaikilla.
Mutta kahdessa onnistuneessa raskaudessa on kyllä vahvistunut silmiin nähden aina.
 
Jaa. Digitestin vastasi että Ei raskaana. :/ Selvä. Enää en kyllä tikkutestejä tee! Mikä ihmeen haamuviiva se sitten on siinä ollut ja pysynyt? 3 eri testiä käyttänyt. Jää mysteeriksi. Tsemppiä teille! Me ei edes olla nyt yritetty vauvaa että kai pitäisi olla helpottunut? :sad001
 
Moikka! Onko tämä positiivinen vai viivanpaikka? Testi clearbluen tavallinen. Herkkyys siis kai 25 ja tänään kp 30. Valaistusta hieman muokattu, mutta luonnossa näkyy ihan tihrustamattakin. Myös mies näki viivan selvästi. :)

https://aijaa.com/nulcDu
 
Moikka! Onko tämä positiivinen vai viivanpaikka? Testi clearbluen tavallinen. Herkkyys siis kai 25 ja tänään kp 30. Valaistusta hieman muokattu, mutta luonnossa näkyy ihan tihrustamattakin. Myös mies näki viivan selvästi. :)

https://aijaa.com/nulcDu

Kyllä tännekin asti näkyy! :) Mutta ehkä varmistaisin vielä toisen merkkisellä? Olen saanut näkyvän viivan tälläisiin (kuten moni muukin) myös ilman raskautta.
 
Kyllä tännekin asti näkyy! :) Mutta ehkä varmistaisin vielä toisen merkkisellä? Olen saanut näkyvän viivan tälläisiin (kuten moni muukin) myös ilman raskautta.

Kiitos nopeasta vastauksesta!

Olen valitettavasti tehnyt jo liudan muitakin testejä. One steppeihin sekä clearblue early detectioniin olen saanut haaleita haamuja testiajalla, muihin testeihin viivanpaikkoja ja roskishaamuja..

Tarkoittaakohan nyt sitten, että tämäkin olisi vain viivanpaikka..? :/
 
Kiitos nopeasta vastauksesta!

Olen valitettavasti tehnyt jo liudan muitakin testejä. One steppeihin sekä clearblue early detectioniin olen saanut haaleita haamuja testiajalla, muihin testeihin viivanpaikkoja ja roskishaamuja..

Tarkoittaakohan nyt sitten, että tämäkin olisi vain viivanpaikka..? :/

Tai sitten hCG ei ole vielä noussut. Testaisin parin päivän päästä uudestaan. :)
 
Plussa, Luulen että jos muutkin testit ovat antaneet jonkinlaista viivaista niin sitten tuo voisi hyvin enteille tulevaa plussaa. Pidän peukkuja! :)
 
Pitkästä aikaa täällä taas... Nyt vasta kuukausiin fiilis et vois testata. Niin tuli jotain.. onko tää nyt pc:n nykyään antama viivanpaikka vai kenties jonkun esiäiti :shy:
Muokattu kuva ja nyt on about dpo 10-13 menossa..
 

Liitteet

  • IMG_20200307_215326.jpg
    IMG_20200307_215326.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 337
Rfsu tänään.. jotain pilkistää..antaako nää nykyään räikeitä viivanpaikkoja? :bored:

Ylempi käsittelemätön ja alempi kontrassia muutettu hieman.
 

Liitteet

  • IMG_20200309_134636.jpg
    IMG_20200309_134636.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 281
  • IMG_20200309_134550.jpg
    IMG_20200309_134550.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 278
Rfsu tänään.. jotain pilkistää..antaako nää nykyään räikeitä viivanpaikkoja? :bored:

Ylempi käsittelemätön ja alempi kontrassia muutettu hieman.
Osalla tuntuu antavan räikeitäkin paikkoja. Muutama sivu taaksepäin jollakulla oli ihan selkeä punainen viiva ja verikoe nega. PC (nykyisin) kuulemma antaa myös. En itse kyllä oo saanu viivaakaan jos en ollu raskaana.. Osalla taas nyt RFSU antaa jopa aiemmin plussaa kuin PC. Varmaan huomenna näkyy vahvenemista jos plussaksi muuttumassa. Peukkuja.
 
Tässä vielä tän päivän pc.. eipä siinä paljon tummumista oo ainakaan tapahtunu..

@Sharmander juuri tuon takia tänne testien kuvat läväytänkin, kun on niin paljon huonoja kokemuksia näistä. Että miltä näyttää muiden silmissä :grin
 

Liitteet

  • IMG_20200309_141740.jpg
    IMG_20200309_141740.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 284
Takaisin
Top