Plussa vai ei?

Tässä vielä tän päivän pc.. eipä siinä paljon tummumista oo ainakaan tapahtunu..

@Sharmander juuri tuon takia tänne testien kuvat läväytänkin, kun on niin paljon huonoja kokemuksia näistä. Että miltä näyttää muiden silmissä :grin
Niimpä. Kuva aina vähän syö väriä ja monesti hankala saada haaluja kiinni. Oon nii monet vuodet näitä tihrustanu, omia ja muiden :rolleyes:. Mun puh on sen verran surkee että mä en valitettavasti nää tossa mitään selkeää viivanalkua ainakaan kuvan perusteella :oops: muoks kyl siin jotaki ehkä kuultaa :pompus:
 
Onko viiva oikeessa kohdassa? Mä en voi uskoa mun silmiä. Koska vois testata digillä? Kierto heitelly et nyt on joko 24/28 tai 28/28. Ovista en oo tikutellu.
 
Voi anteeksi.. tosiaan aika oleellista.. ja lisätietona et toi ilmesty testiajalla, mutta hävisi n tunnin sisään.. kokemuksia kellään tästä. Rfsu puikko. Lisäsin kontrastia vähän kun kamera häivyttää väriä..
 

Liitteet

  • 20200310_164656.jpg
    20200310_164656.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 363
Voi anteeksi.. tosiaan aika oleellista.. ja lisätietona et toi ilmesty testiajalla, mutta hävisi n tunnin sisään.. kokemuksia kellään tästä. Rfsu puikko. Lisäsin kontrastia vähän kun kamera häivyttää väriä..
Mulla huono kokemus tuosta. En tiedä onko oikeassa kohtaa, testaa huomenna uusiksi? Mulla kyllä on sokeat viivalasit
 
Voi anteeksi.. tosiaan aika oleellista.. ja lisätietona et toi ilmesty testiajalla, mutta hävisi n tunnin sisään.. kokemuksia kellään tästä. Rfsu puikko. Lisäsin kontrastia vähän kun kamera häivyttää väriä..

Mullakin näistä huonoja kokemuksia ja omaan silmään viiva jopa ehkä väärässä kohin. :pompus: Mutta uutta testiä kehiin! :happy:
 
Vähän nyt hämää, teen kyllä tässä joku aamu vielä digitaalisen. Silti oon nyt jo näkevinäni plussaa ja välillä taas sellanen olo että kuvittelen viivat?
Siksi nappailinkin noita testejä toisen päivän mittaan, kun aamulla ensimmäinen epävarma haamu ilmestyi näytölle :confused004
Menkat on kyllä myöhässä ja rinnat on kipeät..
En viitsinyt puhua vielä miehellekkään mitään, jos kuvittelenkin kaiken.
 

Liitteet

  • IMG_20200310_120406.jpg
    IMG_20200310_120406.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 371
Kiitos onnitteluista!
Hätäsenä tein digitestin heti tänään. Tosi outo fiilis, heräsin yölläkin vatsakipuun ja ajattelin että kyllä ne menkat varmasti nyt aamusta alkaa viimeistään. Vaikee uskoa että oonkin raskaana :nailbiting::love7
 

Liitteet

  • IMG_20200311_081115.jpg
    IMG_20200311_081115.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 309
Takaisin
Top