Plussa vai ei?

Oli vaaleanpunainen toi viiva en vaa oikein saa oikean kuvan siitä.
IMG_20200201_200907.jpg
 
Aamun testi näytti päältä negalta, mut sivusta katottuna hieman väriä näkyikin. :scratch Kuuluuko tuolla sivussa näkyä aina väriä? Tänään kp 24/23-26.
 

Liitteet

  • 20200202_103540.jpg
    20200202_103540.jpg
    16 KB · Katsottu: 357
Tänään aamulla silmillä kuvittelin näkeväni jotain, siksi piti muokata kuvaa että ehkäpä telin näkisitte??
Kp 24/28
 
Hmm. Odottelen tässä vielä, ennenkuin nyt tuon oman aavistukseni jälkeen teen uusintatestiä. Mutta tähän äänestys eli poll:

Onko Pregcheck aka pc siis lähiaikoina mennyt muuttumaan, ja antanut kokemuksena nykyään usein hämääviä haamuviivoja tai viivanpaikkoja?

Samaa mieltä - Eri mieltä?
 
Kuumeilijalla näen haalean viivan ja Kekäleellä ehkä myös, mutta niin haaleita molemmat että mahdoton sanoa onko plussa vai viivanpaikka. Vahvistumisia molemmille. :happy: Eiköhän 1-2 päivässä ala näkymään. Tai näin ainakin mulle aina käynyt - ekasta aavistuksesta seuraavana päivänä näkynyt jo selvempi haamu jossa väriäkin.
 
Hjälp!
Tänään vasta dpo9,
Takana 4kk yritystä, yksi kemiallinen ollut..
Voisiko tämä jo olla jotain?:nailbiting:
Kyseessä RFSU herkkä puikko, tulos tuli n. 1min. Ikinä en ole näihin testeihin saanut mitään viivaa..
Mitä mieltä?
 

Liitteet

  • Screenshot_20200221_072555.jpg
    Screenshot_20200221_072555.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 393
Hjälp!
Tänään vasta dpo9,
Takana 4kk yritystä, yksi kemiallinen ollut..
Voisiko tämä jo olla jotain?:nailbiting:
Kyseessä RFSU herkkä puikko, tulos tuli n. 1min. Ikinä en ole näihin testeihin saanut mitään viivaa..
Mitä mieltä?

Hyvältä näyttää Testaa vaan uudestaan parin päivän päästä Kyllä se siitä
 
Hjälp!
Tänään vasta dpo9,
Takana 4kk yritystä, yksi kemiallinen ollut..
Voisiko tämä jo olla jotain?:nailbiting:
Kyseessä RFSU herkkä puikko, tulos tuli n. 1min. Ikinä en ole näihin testeihin saanut mitään viivaa..
Mitä mieltä?

Mulla vastaava viiva dpo9 oli merkki raskaudesta, eli uutta testiä kehiin. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. :happy: Olen kuullut, että osalla nämä RFSUn puikot on antaneet vääriä viivoja, mutta mulla kans oli ihan blancoa, kunnes oikea plus. :happy:
 
Meitsi malttamaton tänään aamulla sama testi,
IHANAAA JJEEEE:dance011
 

Liitteet

  • IMG_20200222_121342.jpg
    IMG_20200222_121342.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 381
Takaisin
Top