Plussa vai ei?

Pakko pistää tää tänne, kun oli aiemmin puhe. Nyt miul siis ovis varmaan huomenna tulos, testit näyttää tältä:View attachment 82179
Kuvassa ehkä huonommin näkyy, mut ylempi on r-testi ja siinä on selvä punertava haamu. Ja ei oo mahollista et oisin raskaana.

Mulla myös itse asiassa viime kierron testi näytti haamua/plussaa. Luulin että on dpo 8, mutta ilmeisesti ovis oli vain myöhässä ja r.testi siis reagoi taas kerran ovulaatioon. Menkatkin alkoivat tasan 12 päivän päästä tuosta, kuten aina. Eli oli ovis.

Mulla ovulaatio taisi myöhästyä Panadolin takia.
Olin joutunut syödä hammassärkyyn.
Hoksasin tuonkin vasta näin jälkikäteen.
 
Mulla myös itse asiassa viime kierron testi näytti haamua/plussaa. Luulin että on dpo 8, mutta ilmeisesti ovis oli vain myöhässä ja r.testi siis reagoi taas kerran ovulaatioon. Menkatkin alkoivat tasan 12 päivän päästä tuosta, kuten aina. Eli oli ovis.

Mulla ovulaatio taisi myöhästyä Panadolin takia.
Olin joutunut syödä hammassärkyyn.
Hoksasin tuonkin vasta näin jälkikäteen.

Mä en tiennyt että Panadol voi vaikuttaa ovikseen, luulin että vaan Burana ym tulehduskipulääkkeet voi? :wideyed:
 
Mä en tiennyt että Panadol voi vaikuttaa ovikseen, luulin että vaan Burana ym tulehduskipulääkkeet voi? :wideyed:

Olin tässä käsityksessä myös aiemmin, mutta tutkittuani ilmeisesti nyt on puheltu myös että parasetamoli voisi jollainlailla vaikuttaa. En nyt mitään absoluuttista totuutta ole internetin syövereistä löytänyt asiasta. Burana kun taas on ihan selvä juttu!
Mutta enpä keksi nyt muutakaan syytä, kun oviksen aikaan otin Panadolia enempi.
 
Olin tässä käsityksessä myös aiemmin, mutta tutkittuani ilmeisesti nyt on puheltu myös että parasetamoli voisi jollainlailla vaikuttaa. En nyt mitään absoluuttista totuutta ole internetin syövereistä löytänyt asiasta. Burana kun taas on ihan selvä juttu!
Mutta enpä keksi nyt muutakaan syytä, kun oviksen aikaan otin Panadolia enempi.

No voi persauksien kevät taas. Mäkin otin oviksen aikaan migreeniin Panadolia kun luulin että se on ok, nimenomaan jätin hirveästä jomotuksesta huolimatta Buranat kaappiin ettei vaan tule vahinkoa. Limat oli oudot, liuskat oli oudot ja lämmöt ei nouse. Eli liekö mullekin sitten käynyt samoin.

Ärsyttää kyllä kuinka tulee koko ajan ilmi uusia juttuja jotka voi sotkea ovista. Mistä ihmeestä ne kaikki tuhannet vahinkoraskaudet tulee, kun mikä hyvänsä kahvikupista parasetamolinappiin näyttää toimivan ehkäisynä silloin kun sitä lasta toivoo. :shifty:
 
Mä en oo kuullu parasetamolista muutakuin et voi aiheuttaa ylivilkkautta lapselle jos on sitä syönyt (oviksen aikaaan??) mut varmaan sais syödä paljon eikä sitä ole tarpeeksi tutkittu.. Mut joo ärsyttää kun mitään ei uskalla enää vetää :arghh:
 
Tässä eilen illalla tehty :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20190918_175255.jpg
    IMG_20190918_175255.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 309
Ei vielä, varmaan tänään haen :P tein iltapäivällä rsfun testin ja mies kysyi illalla et voinko tehdä digin mut ei mulla ollu sellaista :D
Mä tein digin yksin aamulla kotona kun mies oli lähtenyt töihin jo, en ajatellut että se olisi plussa silloin mutta oli! Sitten oli pakko pitää suuni kiinni kunnes se tuli kotiin, halusin kertoa henkilökohtaisesti. Edellisellä kerralla tehtiin se yhdessä aamulla, silloinkin se oli kivaa katsoa tulosta yhdessä mutta se ei päättynyt hyvin sitten :sad001 toivottavasti tällä kertaa päättyisi vasta huhtikuussa!
 
Cb early testi on selvä haamu kun on ovulaation ajankohta. Syytä en tiedä.

Jossain toisessa ketjussa oli aiemmin puhetta, että johtuisi siitä että myös hCG nousee hieman oviksen aikaan, joten niillä naisilla joilla lähtötaso on muutenkin lähellä sitä testin herkkyysrajaa saattaa tulla haamu ovistestiin. Tai näin siellä kerrottiin. :wideyed:
 
IMG_20190919_171224__01.jpg


Tein äsken, kun tulin kotiin lähinnä huvikseni testin ku menkkoja ei tosiaan oo vielä tänään kuulunut vaikka yleensä mulla alkaa heti yöllä tai viimeistään aamulla, ja en tiedä oonko jo niin valeraskaana, että oon näkevinäni tossa tosi tosi haalean viivan:pompus:
Mitä mieltä raati täällä?:)
 
Mä tein digin yksin aamulla kotona kun mies oli lähtenyt töihin jo, en ajatellut että se olisi plussa silloin mutta oli! Sitten oli pakko pitää suuni kiinni kunnes se tuli kotiin, halusin kertoa henkilökohtaisesti. Edellisellä kerralla tehtiin se yhdessä aamulla, silloinkin se oli kivaa katsoa tulosta yhdessä mutta se ei päättynyt hyvin sitten :sad001 toivottavasti tällä kertaa päättyisi vasta huhtikuussa!


Nyt tein ja plussaa näyttää :D:Heartred pääsen ehkä kesäkuisiin :)
 

Liitteet

  • IMG_20190919_152540.jpg
    IMG_20190919_152540.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 375
View attachment 82210

Tein äsken, kun tulin kotiin lähinnä huvikseni testin ku menkkoja ei tosiaan oo vielä tänään kuulunut vaikka yleensä mulla alkaa heti yöllä tai viimeistään aamulla, ja en tiedä oonko jo niin valeraskaana, että oon näkevinäni tossa tosi tosi haalean viivan:pompus:
Mitä mieltä raati täällä?:)

Ei toi mun mielestä ole edes hirveän haalea vaan ihan selvästi näkyy, mutta taitaa olla RFSU joka näyttää paljon hämäävän tummia viivanpaikkoja? Varmistaisin vielä toisella testillä, mutta lupaavalta näyttää! :)
 
View attachment 82210

Tein äsken, kun tulin kotiin lähinnä huvikseni testin ku menkkoja ei tosiaan oo vielä tänään kuulunut vaikka yleensä mulla alkaa heti yöllä tai viimeistään aamulla, ja en tiedä oonko jo niin valeraskaana, että oon näkevinäni tossa tosi tosi haalean viivan:pompus:
Mitä mieltä raati täällä?:)
Näyttää ihan punertavan, muistahan toki ettei saisi laittaa testiä odotusaikana imeytyvälle pinnalle, eli paperille tms. Se imee pois sen virtsan sieltä!

Onnea twisted plussasta! Toivottavasti tämä pysyy nyt matkassa mukana :)
 
Näyttää ihan punertavan, muistahan toki ettei saisi laittaa testiä odotusaikana imeytyvälle pinnalle, eli paperille tms. Se imee pois sen virtsan sieltä!

Onnea twisted plussasta! Toivottavasti tämä pysyy nyt matkassa mukana :)

En laittanutkaan vielä odotusaikana vaan vasta, kun oli kulunut jo yli 5min:happy:
 
Ylhäällä eilisillan stiksi ja alla aamun stiksi. Aika haalea viiva edelleen, mutta eikös siinä väriä näy eikä pelkkä viivanpaikka?o_O Ehkä testailen uusiks vasta muutaman päivän päästä:happy:
Ihanaa viikonloppua kaikille:Heartpink
 

Liitteet

  • IMG-20190920-WA0000.jpeg
    IMG-20190920-WA0000.jpeg
    24 KB · Katsottu: 395
Takaisin
Top