Plussa vai ei?

Plussa? Kuukautiset myöhässä 2 päivää.
 

Liitteet

  • 7FAC4725-36A2-4CDA-AADF-60C14FF568A8.jpeg
    7FAC4725-36A2-4CDA-AADF-60C14FF568A8.jpeg
    6.5 KB · Katsottu: 353
20190913_062745.jpg

Mitäs sanotte, jatkaisitteko testausta? Aikajärjestyksessä yhtäältä alas, kahdesti vuorokaudessa testattu ja alin tältä aamulta. Limat tavallista niukemmat ja vaihtelevammat mutta eilen kerran tullut egg whitea. Aamulämmöissä ei oleellista muutosta, edelliset lukemat 36.10, 36.11, 36.24 ja tämän aamun 36.14 (kun alkukierto heitellyt 35.84-36.76). Eihän tuo toisiksi viimeinen täysin tasavahva ole, mutta mulla ei tulekaan sellaisia tosi tummia viivoja. Testiajalla oli aika tuon näköinen kuin nytkin mutta testiajan jälkeen noin 30 min kohdalla oli täysin tasavahva.

Jotenkin tämä kroppa ei tunnu tässä kierrossa yhtään itseltään, niin pakko kysyä neuvoa. :wideyed:

Muoks: niin ja nyt kuvassa taitaa tuo kolmanneksi alin näyttää vahvimmalta, mutta testiajalla livenä toisiksi alin oli vahvin.
 
View attachment 82041
Mitäs sanotte, jatkaisitteko testausta? Aikajärjestyksessä yhtäältä alas, kahdesti vuorokaudessa testattu ja alin tältä aamulta. Limat tavallista niukemmat ja vaihtelevammat mutta eilen kerran tullut egg whitea. Aamulämmöissä ei oleellista muutosta, edelliset lukemat 36.10, 36.11, 36.24 ja tämän aamun 36.14 (kun alkukierto heitellyt 35.84-36.76). Eihän tuo toisiksi viimeinen täysin tasavahva ole, mutta mulla ei tulekaan sellaisia tosi tummia viivoja. Testiajalla oli aika tuon näköinen kuin nytkin mutta testiajan jälkeen noin 30 min kohdalla oli täysin tasavahva.

Jotenkin tämä kroppa ei tunnu tässä kierrossa yhtään itseltään, niin pakko kysyä neuvoa. :wideyed:

Muoks: niin ja nyt kuvassa taitaa tuo kolmanneksi alin näyttää vahvimmalta, mutta testiajalla livenä toisiksi alin oli vahvin.
Mä en mikään asiantuntija tässä testailussa ole, mutta itse ajattelisin niin, et testaisin viel yhden päivän. Jos on täysin negaa, niin o+ ollut luultavasti tuossa eilen. Jos tulee väriä niin ehkä ei vielä ollut..?
 
Otin nyt varuiksi yhden ovistikun mukaan kun lähdin vuorokauden työvuoroon. Huomisen lämmöistä ei yötyön jälkeen voi varmaan sanoa mitään. Mutta ehkä testaan vielä kerran joskus huomenna ja jos on selvästi haalistunut jään seuraamaan. Jos on kuivaa ja lämmöt nousee ylihuomisesta lähtien niin en enää testaa tässä kierrossa. Jos limoja tulee tai lämmöt ei nouse, niin testailen sitten uudestaan.

Mulla plussa voi normaalistikin näyttää noin haalealta, mutta yleensä silloin on yksi testi selvästi muita tummempi eikä niin että useampi on suunnilleen yhtä vahva. Aloitin tässä kierrossa useamman luonnontuotteen joiden pitäisi tukea hormonitoimintaa, niin ehkä ne sitten jotain tekee kun limat ja lämmöt ja pisuliuskat käyttäytyy ihan oudosti. :wideyed: En kyllä tiedä tekeekö hyvää vai huonoa kun on kerran limat tavallista kuivemmat...
 
Otin nyt varuiksi yhden ovistikun mukaan kun lähdin vuorokauden työvuoroon. Huomisen lämmöistä ei yötyön jälkeen voi varmaan sanoa mitään. Mutta ehkä testaan vielä kerran joskus huomenna ja jos on selvästi haalistunut jään seuraamaan. Jos on kuivaa ja lämmöt nousee ylihuomisesta lähtien niin en enää testaa tässä kierrossa. Jos limoja tulee tai lämmöt ei nouse, niin testailen sitten uudestaan.

Mulla plussa voi normaalistikin näyttää noin haalealta, mutta yleensä silloin on yksi testi selvästi muita tummempi eikä niin että useampi on suunnilleen yhtä vahva. Aloitin tässä kierrossa useamman luonnontuotteen joiden pitäisi tukea hormonitoimintaa, niin ehkä ne sitten jotain tekee kun limat ja lämmöt ja pisuliuskat käyttäytyy ihan oudosti. :wideyed: En kyllä tiedä tekeekö hyvää vai huonoa kun on kerran limat tavallista kuivemmat...

Mitä tuotteita alotit?
 
Mitä tuotteita alotit?

B6-vitamiinin, siveyspuu-uutteen, greippimehun ja helokkiöljyn. Tai no, helokki meni satunnaisesti viime kierrossakin. Tuota siveydenpuuta ei ilmeisesti käytetä niin paljon Suomessa, ehkä siksi että se oli välillä lääkeluettelossa eikä sitä silloin saanut oikein mistään, mutta jenkkisivustoilla siitä on ollut enemmän puhetta ja se (ja tuo B6) tuli vastaan kun Googletin lyhyttä luteaalivaihetta ja keltarauhasen vajaatoimintaa.
 
B6-vitamiinin, siveyspuu-uutteen, greippimehun ja helokkiöljyn. Tai no, helokki meni satunnaisesti viime kierrossakin. Tuota siveydenpuuta ei ilmeisesti käytetä niin paljon Suomessa, ehkä siksi että se oli välillä lääkeluettelossa eikä sitä silloin saanut oikein mistään, mutta jenkkisivustoilla siitä on ollut enemmän puhetta ja se (ja tuo B6) tuli vastaan kun Googletin lyhyttä luteaalivaihetta ja keltarauhasen vajaatoimintaa.

Miten paljon b6:sta syöt? Isoina annoksina (50-100mg) saattaa estää ovulaation. Jos haluu pidentää luteaalia, niin 100mg b6 -vitamiiniä päivittäin oviksen jälkeen saattaa 1-2 päivällä pidentää.
 
View attachment 82041
Mitäs sanotte, jatkaisitteko testausta? Aikajärjestyksessä yhtäältä alas, kahdesti vuorokaudessa testattu ja alin tältä aamulta. Limat tavallista niukemmat ja vaihtelevammat mutta eilen kerran tullut egg whitea. Aamulämmöissä ei oleellista muutosta, edelliset lukemat 36.10, 36.11, 36.24 ja tämän aamun 36.14 (kun alkukierto heitellyt 35.84-36.76). Eihän tuo toisiksi viimeinen täysin tasavahva ole, mutta mulla ei tulekaan sellaisia tosi tummia viivoja. Testiajalla oli aika tuon näköinen kuin nytkin mutta testiajan jälkeen noin 30 min kohdalla oli täysin tasavahva.

Jotenkin tämä kroppa ei tunnu tässä kierrossa yhtään itseltään, niin pakko kysyä neuvoa. :wideyed:

Muoks: niin ja nyt kuvassa taitaa tuo kolmanneksi alin näyttää vahvimmalta, mutta testiajalla livenä toisiksi alin oli vahvin.
Kun tikuttelin, niin ei mulla tullut selkeetä plussaa aina, joskus kierto oli tuollainen eikä sen kp 21 jälkeen enää viittinyt testailla kun menkat alkavat viikon päästä. Plussakierrossani en edes saanut plussasta kiinni, mutta oli osviittaa milloin se oli kun katseli tikkuja. Luulen että mulla on erittäin lyhyt aika kun lh-huippu näkyy, tai sitten en ovuloi joka kierrossa edes. Tekisin niin että testaisin yhden kierron aikana kokoajan ja sitten päättelisin sen perusteella mihin aikaan ovis yleensä tulee. Noi rfsun testit eivät onneksi maksa niin kauheita ettei voisi vaikka 28 päivää testailla.
 
Minäkin jatkaisin testailuja!
Toisinaan meinaa pukkaa plussaa ja haalenee ja sitten tulee se kunnon PLUSSA.

Tosin mulla ei taida omalla kohdalla toimia kuin raskauskeijun herkät ovistestit.
PCe antaa todella hailakkaa ja sen kerran kun joskus kokeilin en edes tavoittanut plussaa. Sama muistaakseni RFSU ovistesteillä.
 
Miten paljon b6:sta syöt? Isoina annoksina (50-100mg) saattaa estää ovulaation. Jos haluu pidentää luteaalia, niin 100mg b6 -vitamiiniä päivittäin oviksen jälkeen saattaa 1-2 päivällä pidentää.

Ihanaa, kiitos, mahtavaa että täällä tiedetään näitä. :happy: Syön 100 mg kerran päivässä. Kuopuksen yrityksessä söin muistaakseni 50 mg kerran päivässä läpi kierron. Kiitti hurjasti vinkistä, ensi kierrossa aloitan vasta oviksen jälkeen. Tavoite nimenomaan pidentää luteaalia koska edellinen dpo10 muuttui kp1:si.

Muoks: Googlasin tuon B6:n ja siinähän se vika tosiaan on. Onneksi kysyin. Itse mietin vaan tuota Vitexiä, kun se oli ainoa kokonaan uusi jota en ole koskaan aiemmin syönyt. En vaan aiemmin älynnyt, että olen tosiaan tuplannut B6 annoksen viime yritykseen verrattuna. Jotenkin pöljänä ajattelin, että jos sitä kerran myydään 200 mg tablettina, niin luulisi ettei se puolikas tabu voi mitenkään poskettoman liian iso annos olla. :bag:
 
Muokattu viimeksi:
Minulla pari päivää menkat myöhässä. Onko tämä plussa? Ei ole ikinä tullut pienen pienintäkään haamua, niin tämä nyt mietityttää.
Kyllähän siinä haalea pystyviiva näkyy. Parin päivän päästä tsekkaisin uudelleen, koska tällä testillä on nähty myös ”valeplussia”. Jospa sun on aito!
 
Takaisin
Top