Plussa vai ei?

Paljon kiitoksia nopeista ja kannustavista vastauksista! :happy: Voi kunpa olisikin oikea plussan alku! Onneksi ei tarvitse enää montaa tuntia piinailla huomisaamuun, että pääsee tekemään uuden testin! Ilmoitan huomenna miten kävi.

Sinänsä iroonista katsoa tässä plussanneiden puolelta piinailua. Ei se piinailu siihen lopu, se jatkuu ainakin viikolle 12 kun saa tietää onko siellä jotain elossa vai ei. Ja voi se jatkua senkin jälkeen... Ihan kauhea piina sekin on...ja seulonnat!:banghead: Tämmöinen off-topic kommentti!

Tsemppiä kuitenkin kaikille kaikissa tilanteissa!

Sinänsä iroonista katsoa tässä plussanneiden puolelta piinailua. Ei se piinailu siihen lopu, se jatkuu ainakin viikolle 12 kun saa tietää onko siellä jotain elossa vai ei. Ja voi se jatkua senkin jälkeen... Ihan kauhea piina sekin on...ja seulonnat!:banghead: Tämmöinen off-topic kommentti!

Tsemppiä kuitenkin kaikille kaikissa tilanteissa!

Jep, tämä iski kyllä esikoisen kanssa aikanaan yllätyksenä. Ensin piinaillaan tuleeko plussaa ikinä, sitten piinaillaan keskenmenoa, nt-ultraa, rakenneultraa, ennenaikaista synnytystä, kohtukuolemaa, synnytyksessä vammautumista, kätkytkuolemaa... Nyt parivuotiaan kanssa suurin pelko on, että pääsee ryntäämään auton alle. Tai yksi niistä lukemattomista suurimmista peloista. Ei se huoli omasta lapsesta lakkaa varmaan koskaan, aiheet vaan muuttuu. Tosin ehkä sen huolen kanssa oppii jossain vaiheessa vähän paremmin elämään.

Komppaan mangustimammaa. Mulla onneks ollut tässä 2. raskaudessa paljon vakaampi henkinen mieliala, en oo stressannut kaikesta ja kokoajan. Esikoisen synnyttyä pelkäsin kauheesti kätkytkuolemaa, ihan paniikkiin saakka, mutta se onneksi helpotti ajan kanssa, kun hormonit tasaantui:cat:
Nyt tuon 1,5v neitokaisen kanssa oon tosi rento, kun jotenkin luetaan toinen toisiamme niin hyvin, että tiedän, mitä hän aikoo kohta tehdä ja hän tietää, mitä mä aion kohta sanoa tai pyytää häntä tekemään:joyful: Äiti-tytärsuhde on jotain aivan maagista ja ihanaa:love017

Paljon kiitoksia nopeista ja kannustavista vastauksista! :happy: Voi kunpa olisikin oikea plussan alku! Onneksi ei tarvitse enää montaa tuntia piinailla huomisaamuun, että pääsee tekemään uuden testin! Ilmoitan huomenna miten kävi.
Toivottavasti huomenna on viiva vahvistunut, hyvältä näyttää ;) Toki raskaushormoni tuplaantuu n. joka toinen päivä, saattaa olla tummempi viiva vasta ylihuomenna :)

Ei valitettavasti ollut viiva vahvistunut :sad001 Tein aamulla innoissani PC-puikkotestin (minulla ei enää ollut liuskatestiä), ja siihen ilmestyi hailura harmahtava viiva, joka on melko varmasti vain viivanpaikka. En siis taida raskaana olla :sad010 Nyt kuitenkin jo dpo15.

https://aijaa.com/SUDqQv

Pinkynen, harmi kun ei näy mitä odotit. No, mitäänhän se ei lohduta, mutta 10% raskaana olevista naisista plussaa vasta 18 dpo.
Tsemppiä kaikille!!

Kiitos Katjusha! Vuoto ei ole alkanut, joten onhan se raskausmahdollisuus yhä olemassa, mutta tuo aamuinen testi ei kyllä suuria toiveita herättänyt (toisin kuin tuo lauantain testi sai jo pikkuisen innostumaan).

Ei valitettavasti ollut viiva vahvistunut :sad001 Tein aamulla innoissani PC-puikkotestin (minulla ei enää ollut liuskatestiä), ja siihen ilmestyi hailura harmahtava viiva, joka on melko varmasti vain viivanpaikka. En siis taida raskaana olla :sad010 Nyt kuitenkin jo dpo15.

Mä uskoisin että on yksi mahdollisuus, että kyseessä olis ns kemiallinen raskaus tai sitte sulla nousee LH loppukiertoon. Olen saanu vastavan harmaan mut selkeen viivan ovisplussan aikaan Pc liuskaan ja puikkoon. PC on oikeasti tosi herkkä, kaverin hoitokierrossa tuli vastaava harmaa viiva ja siitä kaksi päivää jälkeen otettu hcg oli 20. Eli testatessa ollu jossain kympin korvilla.
Vaihtoehtoisesti sun ovis ollu luultua myöhemmin.
Toki noin yleisesti ottaen hcg "pitäs" olla suht selvästi koholla menkkojen alkupäivänä mutta ei aukottomasti jos ovis ollu myöhään tai alkio kiinnittyny myöhään.
Tsemppiä!!!

Ihmeen hyvin se viiva kyl näkyy! Tai tosi hyvin

Kiitos vastauksesta Sharmander! Tuo kemiallinen raskaus tuli kyllä itsellänikin mieleen. Sain ovisplussan kp19, joten melko varmasti ovulaatio on ollut kp20/21. Nyt on jo kp35. Minulla ei ole koskaan ollut näin pitkää kiertoa, mutta kierrot on olleet aika sekaisin keväästä lähtien (lyhin kierto oli 24pv ja nyt sitten meneillään joku ihmeellinen pitkä kierto). Ensimmäinen raskaus päättyi surullisesti rv15 maaliskuussa. Nyt jo yk6 menetyksen jälkeen :sad001

Kiitos vastauksesta Sharmander! Tuo kemiallinen raskaus tuli kyllä itsellänikin mieleen. Sain ovisplussan kp19, joten melko varmasti ovulaatio on ollut kp20/21. Nyt on jo kp35. Minulla ei ole koskaan ollut näin pitkää kiertoa, mutta kierrot on olleet aika sekaisin keväästä lähtien (lyhin kierto oli 24pv ja nyt sitten meneillään joku ihmeellinen pitkä kierto). Ensimmäinen raskaus päättyi surullisesti rv15 maaliskuussa. Nyt jo yk6 menetyksen jälkeen :sad001
Halaus menetyksen johdosta. Mulla on vastavia kokemuksia isoilta viikoilta. Ihan hirveää. Kyllä noi sun testit johonkin reagoi. Toivon teille pikaista plussaa tai tulosta tästä :Heartred

Paljon kiitoksia Sharmander! :Heartred Ikävä kuulla, että sinäkin olet joutunut kokemaan tällaisia kamalia menetyksiä On se kyllä ihan hirveää!

Pinkynen, en luopuisi vielä toivosta!
Munkin mielestä aika selkeästi näkyy jotain:) Pahoillani menetyksestänne:Heartpink

Kiitos Anna Sofia :Heartred Jos ei vuoto ole ylihuomiseen mennessä alkanut, niin teen silloin uuden testin.

Onko tää teidän mielestä plussa? Ensimmäinen ICSI, ensimmäinen PAS (alkiodiagnostiikka tehty). Olo ihan epäuskoinen! 5 päivää blaston siirrosta.
E551C7CE-9CFD-47B4-B3C2-F6E2992EB84C.jpeg

843453A5-A172-4F8B-8F13-8AC999C812D4.jpeg
Salamanterilla ihan selvä plussa :)

Tulin taas tuolta toisesta ketjusta hetkeksi tänne piinailemaan :) yritystä takana 3,5v ja kolmas lapsi olisi haaveissa. Matkalla mutkia ja varhaisia km 2kpl.

Nyt ollut aivan kummaa oiretta oletetusta oviksesta lähtien (en mittaa lämpöjä tai tee testejä) ja luulen et on dpo6 mutta voi se olla 7 tai 8kin. En tiedä näettekö tässä mitään mutta tämmönen tuli rfsun herkällä muutaman tunnin pidätyksellä. Teen maanantaina (lue:tänä iltana) uuden testin.

Pitääkö tää tulkita negatiiviseksi? vai miten. Koitin koluta netin läpi mut ei tullu mitää vastausta

Liitteet

• 1567E438-009B-4F6D-951F-8969B9031A7B.jpeg
    1567E438-009B-4F6D-951F-8969B9031A7B.jpeg
    16 KB · Katsottu: 314
Takaisin