Plussa vai ei?

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 24 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Janniss_ Vieras

• Tykkää Tykkää x 1
  2. jannn Rakastunut foorumiin

Ei näy vieläkään..
  3. Janniss_ Vieras

Okei, en osaa puhelimella... :shifty: Yritin lukea ohjeet mutta en nyt vaan löydä oikeeta nappia tai sitten ei tällä onnistu...
  4. mangustimamma Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Voithan tietty kokeilla PC:n liuskoja, ne ei kai yleensä näytä valeplussia. Tietty siinä on riski ettei vielä näy mitään. Mutta toisaalta jos näkyisikin selvä vaikka haaleakin viiva, niin se on sitten jo aika luotettava. Varminta tietty odottaa, mutta testien suurkuluttajana ymmärrän täysin ettei aina millään malta.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Kyfi2103050 Uusi käyttäjä

Enhän minä malttanut odottaa ja aamulla tein tällaisen testin jonka kaapista löysin ja taas tuli haalea viiva. Onkohan näissä testeissä ilmennyt yhtäpaljon "vääriä" plussia kuin Clear bluessa? On siis apteekin oma testi.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Kyfi2103050 Uusi käyttäjä

Tässä siis kuva.

Attached Files:

• Optimistinen Optimistinen x 7
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Voittaja Voittaja x 1
  7. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Apteekin ultra on kuuluisa näkyvistä viivanpaikoista, muista en oo kuullut:)
  8. Katjusha Addikti

Minusta tuo on kyllä hyvinkin positiivinen :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. StellaMom Tuttu foorumilla

Punertava viivahan siellä on. En sanoisi tämän perusteella viivanpaikaksi, otahan digi käyttöön seuraavaksi :) sillä selkenee varmasti!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  10. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Näihin voi juu tulla näkyviä viivanpaikkoja, mutta kyllä tuollainen viiva omalla kohdalla oli ihan aito oikea plussa, joten varovaiset onnittelut jo! :happy:
  11. Christine Aloittelija

Ihan selkee plussa Kyfi! Tässä on mun plussa luultavasti samalla testillä kp 32/29 :Heartred Varovaiset onnittelut!

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 3
    • Voittaja Voittaja x 2
  12. Anselmiina_ Peruskäyttäjä

Ihan selvä plussa, onnea :)
  13. Kyfi2103050 Uusi käyttäjä

Kiitos kaikille onnitteluista Tässä vielä aamuinen digitestintulos. Aika uskomattomalta tuntuu.

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 8
    • Tykkää Tykkää x 5
  14. twisted Rakastunut foorumiin

Ylempi eilinen ei testiajalla otettu kuva ja alempi tänä aamuna testiajalla? Täytyy hakea viikonloppuna digi :S en nyt tiiä voiko edelliskierron sekoittaa kierron kun kp 33/28 mut jos ovis ei ollut oletetusti puolen välin tienoilla..

Attached Files:

• Optimistinen Optimistinen x 8
  15. StellaMom Tuttu foorumilla

Molemmissa on kyllä jotain. Oliko sulla ihan tyhjä valkoinen raskaustesti km jälkeen? Jos oli niin ottaisin digin viimeistään viikonlopulle testiin!
  16. twisted Rakastunut foorumiin

Oon tehnyt kahden viimeisen viikon aikana varmaan 20negaa.

PC aamuinen, RSFU äsken tehty.. :O

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 6
    • Optimistinen Optimistinen x 4
  17. Christine Aloittelija

Kyllähän sulla selkeesti hcg on koholla! Nyt testailua sit josko vahvistuu :nailbiting:
  18. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Hyvältä näyttää ja taas vahvempaa viivaa kun viime kuvissa :)
  19. StellaMom Tuttu foorumilla

Joko digi tuli kehiin tänään? :)
  20. mannikka Ei muuta elämää Elomammat 2018 Helmikuunmammat 2015 Syysmammat 2016 Elomammat 2016

Pakko pistää tää tänne, kun oli aiemmin puhe. Nyt miul siis ovis varmaan huomenna tulos, testit näyttää tältä: IMG_20190918_113247.jpg
    Kuvassa ehkä huonommin näkyy, mut ylempi on r-testi ja siinä on selvä punertava haamu. Ja ei oo mahollista et oisin raskaana.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu