Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
Kuulostaa siltä että mä oon ostanut joku erikoiserä missä tuo valkoinen teippi tms on melkein viivan päällä! Hyvin hämäävää :SNyt kun katoin tota sun testiä niin siinähän on paljon pienempi toi viiva alue edes kun näissä mitä mä oon tehny vaikka mullakin uusia pakkauksia ollut eikä noi mun haamut noin lähelle tota rajaa oo tullut
Kuulostaa siltä että mä oon ostanut joku erikoiserä missä tuo valkoinen teippi tms on melkein viivan päällä! Hyvin hämäävää :S
Kuulostaa siltä että mä oon ostanut joku erikoiserä missä tuo valkoinen teippi tms on melkein viivan päällä! Hyvin hämäävää :S
Joskus mulla on pc testeissä ollu eri kohdalla se teippi, ei oo ollu saman näköiset. Sillon ei ollu vielä noita uusia. Huomas hyvin ku laitto testit vierekkäin ku vertas viivojaNo juu niin on kyllä vähän liian lähellä sitä teippiä
Mun tän päivän kuivunut testi tässä niin ei oo läheskään niin lähellä. (jos tosta kuvasta nyt näkyy edes)
Kuinka kauan on tullu viivoja? Jos ei vahvistu pian saattaa olla kemiallinen, sitä emme kyllä toivoAamun testistä otettu kuva.. jotain siellä oikeesto pilkistää, mutta miksi edelleen niin haaleeta :banghead:
Kuinka kauan on tullu viivoja? Jos ei vahvistu pian saattaa olla kemiallinen, sitä emme kyllä toivo
Mun dpo 12 näytti vähemmän kuin tuo ja oli vihdoin plussani! Eli voi hyvinkin olla että nyt sulla tärppäsi, sen teitää kun kuukautisten alkamiskohta menee ohi eikä vuotoja näy. :) kannattaisiko viikonloppuna investoida digi testiin jo?Heippa! Tulen mukaan jännittämään, nyt on kai dpo 12 tai 13, ja yritystä takana lähes vuosi. Onko tämä viimein plussa? Vai joku haamu? Jännittää ja oksettaa! Testi on Pregcheck