Plussa vai ei?

Tän aamun dippaus.. odotin kunnon viivaa ja petyin. Kun näkyy jotain, mut taas miettii et näänkö näkyjä kun niin heikosti kuultaa.. pitäis nyt jo pian vahvistua jos on oikee viiva :sorry:

Liitteet

• IMG_20190902_093802.jpg
    IMG_20190902_093802.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 415
Kyllä siinä hennosti näkyy juu. Toiv. Vielä vahvistuu. Oma taitaa mennä kemiallisen piikkiin nyt kuiteski. Jotain hentoa vuotoa tulee nyt jo :banghead:

Sinänsä kyllä ihmetyttää tää tuhruilu, kun yhdessäkään raskaudessa ei oo ylim. Vuodellut. Tässä viimeisessä tuplaraskaudessa tuli dpo 15 kerran tuhrua paperiin, mut ei muuta. Tää epätietoisuus ottaa päähän. Pitää vsan malttaa oottaa, kai aika näyttää :confused:

Tuhru loppuikin jo...menee kovin mielenkiintoiseksi. Lisää testejä mulla ei oo, joten uus testailu kun digitestit saapuvat joskus postista.

Aamun testistä otettu kuva.. jotain siellä oikeesto pilkistää, mutta miksi edelleen niin haaleeta :banghead::nailbiting:

Liitteet

• CollageMaker_20190903_135257631.jpg
    CollageMaker_20190903_135257631.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 394
Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..

Liitteet

• IMG_20190903_140320.jpg
    IMG_20190903_140320.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 402
  • IMG_20190903_140312.jpg
    IMG_20190903_140312.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 399
Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..

Ihmettelin samaa o_O

Uuden pakkauksen oon huomannu mutten oo testeihin kiinnittänyt huomiota.

Nyt kun katoin tota sun testiä niin siinähän on paljon pienempi toi viiva alue edes kun näissä mitä mä oon tehny vaikka mullakin uusia pakkauksia ollut:wideyed: eikä noi mun haamut noin lähelle tota rajaa oo tullut

Nyt kun katoin tota sun testiä niin siinähän on paljon pienempi toi viiva alue edes kun näissä mitä mä oon tehny vaikka mullakin uusia pakkauksia ollut:wideyed: eikä noi mun haamut noin lähelle tota rajaa oo tullut
Kuulostaa siltä että mä oon ostanut joku erikoiserä missä tuo valkoinen teippi tms on melkein viivan päällä! Hyvin hämäävää :S

Kuulostaa siltä että mä oon ostanut joku erikoiserä missä tuo valkoinen teippi tms on melkein viivan päällä! Hyvin hämäävää :S

No juu niin on kyllä vähän liian lähellä sitä teippiäo_O
Mun tän päivän kuivunut testi tässä niin ei oo läheskään niin lähellä. (jos tosta kuvasta nyt näkyy edes)

Liitteet

• IMG_20190903_145728.jpg
    IMG_20190903_145728.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 403
No juu niin on kyllä vähän liian lähellä sitä teippiäo_O
Mun tän päivän kuivunut testi tässä niin ei oo läheskään niin lähellä. (jos tosta kuvasta nyt näkyy edes)
Joskus mulla on pc testeissä ollu eri kohdalla se teippi, ei oo ollu saman näköiset. Sillon ei ollu vielä noita uusia. Huomas hyvin ku laitto testit vierekkäin ku vertas viivoja

haaveilija31: Viimeisimmässä kuvassa näkyy kyl selkeemmin jotain. Raskaushormoonin pitäs tuplaantua parissa päivässä joten voi olla että huomenna selkeemmät ja joskus auttaa kun tekeekin testin päivän toisesta virtsasta. Vahvistumisia viivalle toivon minäkin :thumleft

OneStepin liuskoilla dpo10 tänään aamupissasta ja toinen 2h jälkeen vielä. Viivat ilmestyi n 20-30min testaamisesta... Uskaltaako tässä haaveilla jo? Eikö "selvät" haamut kuitenkin ole? Malttamattomana odotan että huomenna taas testailisi...

Liitteet

• IMG_20190904_090256.jpg
    IMG_20190904_090256.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 387
Heippa! Tulen mukaan jännittämään, nyt on kai dpo 12 tai 13, ja yritystä takana lähes vuosi. Onko tämä viimein plussa? Vai joku haamu? Jännittää ja oksettaa! Testi on Pregcheck
Mun dpo 12 näytti vähemmän kuin tuo ja oli vihdoin plussani! Eli voi hyvinkin olla että nyt sulla tärppäsi, sen teitää kun kuukautisten alkamiskohta menee ohi eikä vuotoja näy. :) kannattaisiko viikonloppuna investoida digi testiin jo?

Takaisin