Huutelen sivusta!! Onko teillä kokemusta apteekin ultrasta? Sehän on herkkä (10) mut onks niinku ne jotku halpis herkät, että näyttää hyvin haaleaa vaikka hcg olisikin hyvä? Kyselen kaverin puolesta kun harmittelee heikosti vahvenevia viivoja(on siis aikaisemmissa raskauksissa saanu hyvät viivat eli hcg erittyy ns ”normaalisti”, heillä vaan ei ollu muita testejä nyt mahis käyttää)
Minulla kokemus että apteekin ultra kyllä näyttää varhain, mutta tosiaan viiva on jotenkin haaleampi ehkä kuin muilla testeillä? Näin itse olen kahteen otteeseen kokenut.
tuossa on nyt testailtuja tikkuja, ylin on tämän aamuinen. Ja eu se viiva siitä oikein muuhun suuntaan muutu, muuta kun ehkä himpun vahvempi nyt tänään? Näkeekö joku samaa? Aika jännää kyllä! Viikko menkkojen alkuun, nyt dpo 11 tai ehkä 12, en tiedä varmaksi kun 28.4 tuli ekasta otestistä totaalinen pluss et oliko sit jo seuraavana päivänä vai vasta sitä seuraavana. Voisko tuon siis laskea haamuksi?? Ja alkaa toivomaan että tyyppi pysyisi mukana loppuun asti? Km on nyt 7kk aikaa. Ei ihan haluais vielä hyppiä riemusta tai puhua kellekään kun ei oo menkatkaan myöhässä
piiiiinaaaaa....
kp tosiaan 25/26

:angelic:

ja se on pitkä väli, mutta en ole siitä mitään erityistä löytäny kun olen koittanu etsiä tietoa. Et tällä mennään