Plussa vai ei?

Huutelen sivusta!! Onko teillä kokemusta apteekin ultrasta? Sehän on herkkä (10) mut onks niinku ne jotku halpis herkät, että näyttää hyvin haaleaa vaikka hcg olisikin hyvä? Kyselen kaverin puolesta kun harmittelee heikosti vahvenevia viivoja :oops: (on siis aikaisemmissa raskauksissa saanu hyvät viivat eli hcg erittyy ns ”normaalisti”, heillä vaan ei ollu muita testejä nyt mahis käyttää)

Minulla kokemus että apteekin ultra kyllä näyttää varhain, mutta tosiaan viiva on jotenkin haaleampi ehkä kuin muilla testeillä? Näin itse olen kahteen otteeseen kokenut.

Minä täällä taas terrorisoin, mutta imaisee niin mukaansa tämä testaaminen :smiley-angelic006 tuossa on nyt testailtuja tikkuja, ylin on tämän aamuinen. Ja eu se viiva siitä oikein muuhun suuntaan muutu, muuta kun ehkä himpun vahvempi nyt tänään? Näkeekö joku samaa? Aika jännää kyllä! Viikko menkkojen alkuun, nyt dpo 11 tai ehkä 12, en tiedä varmaksi kun 28.4 tuli ekasta otestistä totaalinen pluss et oliko sit jo seuraavana päivänä vai vasta sitä seuraavana. Voisko tuon siis laskea haamuksi?? Ja alkaa toivomaan että tyyppi pysyisi mukana loppuun asti? Km on nyt 7kk aikaa. Ei ihan haluais vielä hyppiä riemusta tai puhua kellekään kun ei oo menkatkaan myöhässä :sorry: piiiiinaaaaa....

Liitteet

• 20190510_103520.jpg
    20190510_103520.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 541
  • Tykkään
Reaktiot: M-M
Minä täällä taas terrorisoin, mutta imaisee niin mukaansa tämä testaaminen :smiley-angelic006 tuossa on nyt testailtuja tikkuja, ylin on tämän aamuinen. Ja eu se viiva siitä oikein muuhun suuntaan muutu, muuta kun ehkä himpun vahvempi nyt tänään? Näkeekö joku samaa? Aika jännää kyllä! Viikko menkkojen alkuun, nyt dpo 11 tai ehkä 12, en tiedä varmaksi kun 28.4 tuli ekasta otestistä totaalinen pluss et oliko sit jo seuraavana päivänä vai vasta sitä seuraavana. Voisko tuon siis laskea haamuksi?? Ja alkaa toivomaan että tyyppi pysyisi mukana loppuun asti? Km on nyt 7kk aikaa. Ei ihan haluais vielä hyppiä riemusta tai puhua kellekään kun ei oo menkatkaan myöhässä :sorry: piiiiinaaaaa....
Kyllä on haamu varovaiset onnittelut siis <3

Mie niiiin tiesin, paljon onnea :happy::dummy::dummy1::angelic::smiley-bounce013

Mie niiiin tiesin, paljon onnea :happy::dummy::dummy1::angelic::smiley-bounce013

Voi apua, kiitos :) nyt vaan odotellaan "virallisen" päivän yli ja sitten voi soittaa neuvolaankin. Vielä aamulla tein testin ja nyt tuli sen verran vahvana että ei tuo enää haamu ole (ylin). Mietin vaan että kun menkkojen alkuun on vielä 6pvää ja näyttää 25mlu:lla jo noin vahvasti, niin voiko kyseessä olla enää kemiallinen? Nyt on dpo 12 tai 13 ja luteaali on 19vrk. Vai onkohan tuon pituuden takia ihan normaalia..

Liitteet

• 20190511_093931.jpg
    20190511_093931.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 456
Voi apua, kiitos :) nyt vaan odotellaan "virallisen" päivän yli ja sitten voi soittaa neuvolaankin. Vielä aamulla tein testin ja nyt tuli sen verran vahvana että ei tuo enää haamu ole (ylin). Mietin vaan että kun menkkojen alkuun on vielä 6pvää ja näyttää 25mlu:lla jo noin vahvasti, niin voiko kyseessä olla enää kemiallinen? Nyt on dpo 12 tai 13 ja luteaali on 19vrk. Vai onkohan tuon pituuden takia ihan normaalia..
En ole koskaan kuullut 19 päivän luteaalist, oletko varma?

Onnea on vahva viiva kyllä tolla testillä :) mut kemiallinen voi olla, mulla oli tollanen viiva

Tsemppiä oot raskaana kunnes toisin todistetaan:)

En ole koskaan kuullut 19 päivän luteaalist, oletko varma?

Juu, olen. Ovista olen tikuttanut josta olen saanut suht tarkan päivän ja se on aina varmistunut sitten kun menkat on alkanu kun siitä on laskenu taakse päin. Limat ja muut tuntemukset on vahvistanu. :confused005 ja se on pitkä väli, mutta en ole siitä mitään erityistä löytäny kun olen koittanu etsiä tietoa. Et tällä mennään :laughing002
Täytyy pitää peukut pystyssä että kaikki menee hyvin. :Heartred

Juu, olen. Ovista olen tikuttanut josta olen saanut suht tarkan päivän ja se on aina varmistunut sitten kun menkat on alkanu kun siitä on laskenu taakse päin. Limat ja muut tuntemukset on vahvistanu. :confused005 ja se on pitkä väli, mutta en ole siitä mitään erityistä löytäny kun olen koittanu etsiä tietoa. Et tällä mennään :laughing002
Okei, mulla nääs kestää ovislimat 2vk ja testit plussaa monesti ennen ovista jopa nii mietin vaa. jos en mittais aamulämpöjä luulisin itsellänikin olevan 20pv luteaali mut oikeesti on 13

Plus mulla ovis ei tuu seuraavana päivänä ovisplussasta vaa 2-3päivän pääst. Mut niin me ollaan kaikki yksilöitä:)

Onnea plussanneille!!
Useimmiten luteaalivaiheen pituudeksi mainitaan 10-18 päivää, mutta toisilla on tästä lyhyempi (mikä voi olla ongelmakin) ja itsekin olen kokenut 21 päivän luteaalivaiheen, kun keltarauhanen kasvoi kohtuuttomaksi poikkeustilanteessa (ultralla nähtiin).

Hei.
Onkohan tämä vain viivanpaikka? Tein testin onestepin liuskasta. Nyt dpo 8, repäisykipuja tullut parina päivänä. Tein pari päivää sitten saman testin ja siihen tuli heti kaksi viivaa, toinen oli tosi haamu mutta selkeästi punainen ja katosi saman tien. Onnea plussanneille.❤️

Liitteet

• 6AFC691D-C70E-4686-871B-DF65A01716DD.jpeg
    6AFC691D-C70E-4686-871B-DF65A01716DD.jpeg
    6.8 KB · Katsottu: 433
  • FB2E4224-C35A-4E1D-8179-EF01B7AAFCAE.jpeg
    FB2E4224-C35A-4E1D-8179-EF01B7AAFCAE.jpeg
    6.1 KB · Katsottu: 421
Hei.
Onkohan tämä vain viivanpaikka? Tein testin onestepin liuskasta. Nyt dpo 8, repäisykipuja tullut parina päivänä. Tein pari päivää sitten saman testin ja siihen tuli heti kaksi viivaa, toinen oli tosi haamu mutta selkeästi punainen ja katosi saman tien. Onnea plussanneille.❤️
En usko että dpo 6 voi näkyä mitää. Monesti noi testit näyttää sen viivan kun kastuu, eikä siihen sitten jää sitä väriä, eli nega

Hei.
En osaa sanoa kuvasta onko toista viivaa vai ei kun en oikeen saa selvää

Hei.
Testeihin tulee joskus värin edetessä semmonen punainen ”viiva” hetkeksi mutta mikäli se ei siihen jää niin silloin se on nega:sorry:

Takaisin