Plussa vai ei?

Uusi täällä moi! Kp 24/26 (ovis kp13) ja tällaista tulosta ihmettelen suuresti RFSU:n sillä 6 päivää ennen -testillä. Pregcheck odotetusti nega samasta pisusta.

Minä valitettavasti oon nähnyt tälläisen. Viallinen oli.
En muista nyt eränumeroa.

Kysytään nyt tääl ku en riiä missä muuallakaan kysyisin. Kokemuksia viikko näytöllisestä testistä. Mulla siis ekan kerran näyttänyt raskaana 1-2 viikkoa 16.4 (mikä sinällään mun mielestä vähän kun 30.3 peitto viimeksi heilunut) ja edelleen näyttää tuon raskaana 1-2 viikkoa. Onko kellään tämmöinen raskaus päättynyt onnellisesti? Pääsiäisenä jo luovutin kun aloin vuotaa reilummin mutta tunnin parin jälkeen se loppui kun seinääb yhtäkkiä. Eli odotukset ens viikon ultraa kohtaan ei oo kovin korkealla mutta onko tää pieninkin toive vauvasta vaan haudattava?

Kysytään nyt tääl ku en riiä missä muuallakaan kysyisin. Kokemuksia viikko näytöllisestä testistä. Mulla siis ekan kerran näyttänyt raskaana 1-2 viikkoa 16.4 (mikä sinällään mun mielestä vähän kun 30.3 peitto viimeksi heilunut) ja edelleen näyttää tuon raskaana 1-2 viikkoa. Onko kellään tämmöinen raskaus päättynyt onnellisesti? Pääsiäisenä jo luovutin kun aloin vuotaa reilummin mutta tunnin parin jälkeen se loppui kun seinääb yhtäkkiä. Eli odotukset ens viikon ultraa kohtaan ei oo kovin korkealla mutta onko tää pieninkin toive vauvasta vaan haudattava?
Pahoittelut tilanteestasi :( Itsellä ei päättynyt onnellisesti, kun digi vaan aina näytti 3 vk putkeen sen raskaana 1-2 :( Muidenkin kokemuksia lukeneena eihän se kovin hyvältä kuulosta :( Mutta ei se kiveen hakattua ja mahdotontakaan ole, että voisi päättyä hyvin, testit voivat olla viallisia ja virtsaan voi olla erittymättä tarpeeksi hcg:tä.

Mulla joulukuussa näytti vain raskaana 1-2 viikkoa ja arvasinkin siitä, ettei kaikki oo hyvin ja km päättyi. :/ Mutta tietysti nää jutut on aina tosi yksilöllisiä ja ihmeitäkin tapahtuu toisinaan. Tsemppiä sinulle ronsu!

Hei taas pitkästä aikaa!
Olen alkanut tikuttelemaan nyt ovista kunnolla. Sovellus näyttää tälle päivälle ovulaatiota, mutta onko teidän mielestä vielä ovis? eilen ei ollut näin selkeä viiva..

Liitteet

• 6F044CB7-474A-4B7E-BDCE-B05AA1D5CA95.jpeg
    6F044CB7-474A-4B7E-BDCE-B05AA1D5CA95.jpeg
    19.7 KB · Katsottu: 355
Hei taas pitkästä aikaa!
Olen alkanut tikuttelemaan nyt ovista kunnolla. Sovellus näyttää tälle päivälle ovulaatiota, mutta onko teidän mielestä vielä ovis? eilen ei ollut näin selkeä viiva..

Ei oo plussa vielä tuo testi, mutta se voi äkkiä muuttua :happy:

Takaisin