Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään kp27/28-29 ja tuoreet tulokset aivan mahtavaa ja uskomatonta!
Miten teillä muilla, onko testihetkiä käsillä?
Onnea!! Täällä tänään testattu, varmaan negatiivinen kun ei selkeästi viiva erotu. Kierto ollut vähän sekaisin 6kk aikana mutta nyt on kp 29/29-35 (viime kierto oli vain 22).
Testasin one stepin puikolla.. näkyisköhän jollain muulla testillä paremmin?
Näyttää +, onnea!Mitäs mieltä tästä? Eikö näytä plussalta
Menossa 13 dpo ja otin eilen testin. Voikohan tulos vielä elää ennen odotetua menkkojen alkua.
Onnea ! :)Tänään kp27/28-29 ja tuoreet tulokset aivan mahtavaa ja uskomatonta!
Mitäs mieltä tästä? Eikö näytä plussalta
Menossa 13 dpo ja otin eilen testin. Voikohan tulos vielä elää ennen odotetua menkkojen alkua.
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?
Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.
Onko muilla ollu näin törkeitä vääriä viivoja?
Joo, teen vielä toisen. Veikkaan kyllä vahvasti huijariaMulla oli tuollainen huijari.
Minkä takia en rfsu kovin luotakaan.
MUTTA, useimmiten on kyllä nega ollut ihan nega. Joten, hankala sanoa. Suosittelen tosiaan testaamaan jollain toisella testillä. :)
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?
Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.
Onko muilla ollu näin törkeitä vääriä viivoja?
Tässä yksi minun nega.