Plussa vai ei?

Kiitos kaikille onnitteluista! Jotenki vaan niin pelko persiissä että jonain kertana pissareissulla pytty on punainen. Tää jos ei pysy matkassa niin lopetellaan tjottailut siihen ja hankin ehkäisyn. No en varmaan ole yksin pelkojen kans, eniten pelkään sitä pettymistä ja koitan ajatella että jos alkio on viallinen niin sen on parempiki tulla pois. Päivä kerrallaan...nyt siis rv 4+3 menkkojen mukaan.
Tänään päiväpissasta testi näytti tältä vaikka olinki jo päivän mittaan rampannu vessassa :shy: IMG-20190507-WA0004.jpg

Apitsuu: Voi harmi jos haalenee, vaikka kuvasta näyttää että toi ylempi on tummempi vähän, voi toki johtua valostakin. Jostain oon kuullu että raskaushormoni tuplaantuu joka toinen päivä.
 
Apitsuuu, voihan tuo vielä vahvistua. Jos myöhäsemmäs oli vaikka laimeempi näyte. Ei vielä kannata luovuttaa :)
 
Käääk ku on taas jänniä aikoja, edellis perjantaina sain ovistestiin plussan. Ke, pe ja la peitot heilunut. Nyt ei auta kun vaan ootella, "onneksi" loppuviikosta reissuun lähtö jos sais ajatuksia vähän muualle :rolleyes:
 
Mikähän viiva tuonne sivuun tulee? Ei ole tuo imutyynyn reuna, se loppuu ennen sitä. Ilmesty 5min aikana.
Minun mielestä eikö ole liian kaukana että uskaltaisi haamua toivoa? Dpo jotain 10..
 

Liitteet

  • 20190508_114913.jpg
    20190508_114913.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 484
Huutelen sivusta!! Onko teillä kokemusta apteekin ultrasta? Sehän on herkkä (10) mut onks niinku ne jotku halpis herkät, että näyttää hyvin haaleaa vaikka hcg olisikin hyvä? Kyselen kaverin puolesta kun harmittelee heikosti vahvenevia viivoja :oops: (on siis aikaisemmissa raskauksissa saanu hyvät viivat eli hcg erittyy ns ”normaalisti”, heillä vaan ei ollu muita testejä nyt mahis käyttää)
 
Mikähän viiva tuonne sivuun tulee? Ei ole tuo imutyynyn reuna, se loppuu ennen sitä. Ilmesty 5min aikana.
Minun mielestä eikö ole liian kaukana että uskaltaisi haamua toivoa? Dpo jotain 10..

Testi näyttää samalta kuin millä itse testasin kuopuksesta (https://aijaa.com/LeyBcH). Siinä ainakin viiva tulee kuvassa näkyvään paikkaan. Tuota en itsekään laskisi haamuksi, ehkä joku värikertymä?
 
Testi näyttää samalta kuin millä itse testasin kuopuksesta (https://aijaa.com/LeyBcH). Siinä ainakin viiva tulee kuvassa näkyvään paikkaan. Tuota en itsekään laskisi haamuksi, ehkä joku värikertymä?

Mä en nyt ymmärrä. Tässä illan kähmässä kokeilin uudelleen ja sama tuhru tulee. Selvä viiva, punertava/vaalean punainen, samassa paikassa kun aiempikin :confused005 testit on raskauskeijun one step 25:sia. En oo aiemmin käyttäny joten en tiedä ollenkaan että miten ne normaalisti käyttäytyy.
 

Liitteet

  • 20190508_193005.jpg
    20190508_193005.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 493
Mä en nyt ymmärrä. Tässä illan kähmässä kokeilin uudelleen ja sama tuhru tulee. Selvä viiva, punertava/vaalean punainen, samassa paikassa kun aiempikin :confused005 testit on raskauskeijun one step 25:sia. En oo aiemmin käyttäny joten en tiedä ollenkaan että miten ne normaalisti käyttäytyy.


Miun mielestä tää on selvä haamunen, eikä tuo viiva kauheen kaukana ole siitä, missä pitääkin olla?
 
Kilpetti, jännittävää, tuostahan voi kehkeytyä jotain :)
Sharmander, minusta apteekista ostettavat herkät testit on ollut hyviä. Nega jos ei mtn ja plussa oikeasta asiasta, ja varsin herkkiä niinku lupaa. Testasin viime kesänä monilla, kun oli kemiallinen päällä ja hcg siellä kympin huiteilla verestä, herkät testit sen kyllä erotti pissasta.
 
Huutelen sivusta!! Onko teillä kokemusta apteekin ultrasta? Sehän on herkkä (10) mut onks niinku ne jotku halpis herkät, että näyttää hyvin haaleaa vaikka hcg olisikin hyvä? Kyselen kaverin puolesta kun harmittelee heikosti vahvenevia viivoja :oops: (on siis aikaisemmissa raskauksissa saanu hyvät viivat eli hcg erittyy ns ”normaalisti”, heillä vaan ei ollu muita testejä nyt mahis käyttää)

Mä en muista testasinko just tuolla Apteekin ultralla nyt tässä plussakierrossa, mut mullakin oli aika haaleat viivat.. Testin ostin apteekista ja oli niiden oma ja just tuo herkkä (10). aiemmin oon saanut kyl lähes leffaviivat muista testeistä... Mä testasin siis ekan kp 31/28-29 joka oli ihan onneton haamu. Kp 33 oli jo selkeä plussa mut ei sekään mikään kovin vahva oo. Nyt en oo enää testannu, menossa on rv 5+2. Pohdin et testaisko vielä digillä ennen ultraa.
 
Mä en muista testasinko just tuolla Apteekin ultralla nyt tässä plussakierrossa, mut mullakin oli aika haaleat viivat.. Testin ostin apteekista ja oli niiden oma ja just tuo herkkä (10). aiemmin oon saanut kyl lähes leffaviivat muista testeistä... Mä testasin siis ekan kp 31/28-29 joka oli ihan onneton haamu. Kp 33 oli jo selkeä plussa mut ei sekään mikään kovin vahva oo. Nyt en oo enää testannu, menossa on rv 5+2. Pohdin et testaisko vielä digillä ennen ultraa.

Ei tarvii:)
 
Mulla näyttää apteekin herkkätesti tältä kun kp 23/26



Huutelen sivusta!! Onko teillä kokemusta apteekin ultrasta? Sehän on herkkä (10) mut onks niinku ne jotku halpis herkät, että näyttää hyvin haaleaa vaikka hcg olisikin hyvä? Kyselen kaverin puolesta kun harmittelee heikosti vahvenevia viivoja :oops: (on siis aikaisemmissa raskauksissa saanu hyvät viivat eli hcg erittyy ns ”normaalisti”, heillä vaan ei ollu muita testejä nyt mahis käyttää)
 

Liitteet

  • IMG_20190508_124046.jpg
    IMG_20190508_124046.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 455
Kilpetti: Kokeile testata toisella merkillä, voisi olla plussantynkää tuossa :wink

Mulla kyllä on kaapissa yksi apteekin oma.. ajattelin että jos tulee kunnon plussa niin sit käytän sen ja kerron sen avulla miehelle :rolleyes: noita samoja liuskoja on vielä nippu, jos mä vielä kokeilen että mitä seuraava näyttä että tuleeko samalla tavalla ja jos tulee niin sit tarvii kyllä käydä apteekissa :grin
 
Hei kiitos vastaajille!! Asia selvisikin verikokeessa. Viiva ”vastasi” kyllä odotusta, haalea vaikkakin selvä viiva mutta hcg 19 :sorry: Eli tosiaan näytti kyllä sitten aivan ”oikein”. Kiitos kokemuksista kaikille!
 
Onko teillä kokemuksia kuinka nopeasti kemiallisen jälkeen alkaa vuoto? Huomenna viikon myöhässä ja tämän päiväinen testi jo melkein nega, pieni haamulainen näkyi, mutta haalistunut alkuviikosta huomattavasti. :sad001
Jotenkin turhauttavaa odottaa sitä saamerin vuotoa! :banghead:
 
Takaisin
Top