Plussa vai ei?

Tänään kp 22 ja dpo 7 tai 8. Hyvin vuoksi jo testasin ja eihän siinä mitään näkynyt. Paitsi rfsun herkässä, jonka tein vaan kaapista pois, kun ei se kuitenkaan anna oikeaa tulosta. Noo nyt sitten odotellaan "rauhassa" viikonloppua ja sitten kunnon testillä. Eipä siellä varmaan mukana ketään ole, mutta aina sitä toivoo.

Niin kyllä on! Sain vain mielestäni melko turhan antobiottikuurin lääkäriltä epäiltyyn poskiontelontulehdukseen ja sitä varten testasin. Pitänee ainakin nyt lykätä kuurin aloittamista niin varmistuu asia. Turhaan en sitä halua syödä ainakaan jos raskaana ollaan.

20190403_141425.jpg
yllä one step ovistesti alla pc raskaustesti
20190403_182857.jpg
kuivana viel pc

Oisko nyt jotain muut ku oviksest johtuvaa hailuraa? Kp 42

Ensimmäistä kertaa tikuttelen ovista. Nyt menossa kp 8, sovellus näyttäisi ovista kp:lle 16.

Tässä minun tämän vuoden kp:t
Tammikuu 37 kp
Helmikuu 26 kp
Maaliskuu 30 kp

Viime vuonna kp:t oli 29 kp

Mitä mieltä ovistestistä? Onko jo plussa?

Liitteet

• 2651BA38-977D-4929-B50F-320647BE20BE.jpeg
    2651BA38-977D-4929-B50F-320647BE20BE.jpeg
    37.6 KB · Katsottu: 391
Ensimmäistä kertaa tikuttelen ovista. Nyt menossa kp 8, sovellus näyttäisi ovista kp:lle 16.

Tammikuu 37 kp
Helmikuu 26 kp
Maaliskuu 30 kp

Ei oo plussa vielä. Tuo testiviiva näyttää mun silmään paljon haaleammalta kuin kontrolli ja niiden pitäisi olla aikalailla tasavahvoja.

https://aijaa.com/XDobCL
https://aijaa.com/Z4YVWo

Tämän aamun märkänä ja kuivana.
Pientä tuhruvuotoa tullut koko päivän pyyhittäessä eikä tämän aamunen testi kauheasti vakuuttanut. :sad001
Aiemmat raskaudet olleet niin selviä plussineen, että pistää miettimään. Nyt toki on kuukausi edellisistä menkoista, mutta mutta..

Tammikuu 37 kp
Helmikuu 26 kp
Maaliskuu 30 kp

Noh, eihän se haittaa heilutella peittoja muulloinkin kuin oviksen aikoihin. Vaikka vain varmuuden vuoks :D

No niin, vihdoinkin sain tänään raskaustestit postissa ja sain varmistettua tuon aikaisemmin laittamani Rfsun haalean testin, jonka tein 31.3. Tänään siis kahdella eri testillä iltapissasta tälläiset. :happy: Tänään kp 28/26-28. On noihin varmaan uskominen? Ihan uskomatonta kyllä ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. :woot: Täytyy sulatella hetki. :woot:

R-testi 4.4.19.jpg

No niin, vihdoinkin sain tänään raskaustestit postissa ja sain varmistettua tuon aikaisemmin laittamani Rfsun haalean testin, jonka tein 31.3. Tänään siis kahdella eri testillä iltapissasta tälläiset. :happy: Tänään kp 28/26-28. On noihin varmaan uskominen? Ihan uskomatonta kyllä ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. :woot: Täytyy sulatella hetki. :woot:

View attachment 77214
Onnittelut! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Oon kyllä ihan samaa mieltä. Se on meillä miehenkin mielestä toistaiseksi se paras osa tässä projektissa. :grin
Hengenheimolainen löytyy täältäkin... :D ja aina jos pitää aloittaa alusta (km) niin jotain positiivista siitäkin pitää yrittää löytää...

https://aijaa.com/hYs5I6

Hah, testiaddiktina pakko tehdä aamusta taas. Rfsu viivanpaikka?
Hm, tuliko tuo näkyviin silloin kun sen ohjeen mukaan saa vielä lukea, ettei oo mikään roskisplussa? Jos joo niin mä kyllä onnittelisin varovaisesti :). Tee kuitenkin vielä parin päivän päästä uudestaan (tietenkin:D ). Mulla rfsut on ollut selviä tyhjiä jos nega, yhden kerran tuli virhehaamu/viivanpaikka mutta siitäkään en tiedä oliko vielä vanhoja peruja tai kemiallinen jopa.

Tänään kp 25. Toissapäivänä one step testillä haalea viiva, juuri paljaalla silmällä havaittavissa, mutta värillinen kuitenkin. Eilen RFSU:n herkällä puhdas nega, samoi pregchekillä. Toiveet ei korkealla. Letrozolilla menty pari kiertoa, inssi seuraavaksi mikäli ei tärppiä tule. Taisin liian aikaisin olla liikenteessä, testailen uudelleen mikäli menkat ei ala maanantaina.

Tuntuu tyhmältä laittaa nämä tänne kun ei kuitenkaan niin hyvin näy kuin silmään Toinen herkkyys 25 ja toinen 10.

Liitteet

• IMG_20190405_101333.jpg
    IMG_20190405_101333.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 609
Eipä tainnu tulla plussaa tässäkään kierrossa. Nyt kp 28/29 dpo 13 ja ei viivanpaikkaa kummempaa onestep herkässä testissä. No nyt sitten ootellaan, että menkat alkais vaan suunnilleen ajallaan ja pääsisi seuraavaan kiertoon.

Tänään kp 16, ovis sovelluksen mukaan huomenna. Tein tänään ovistestin eikä tullut edes viivanpaikkaa! Kuitenkin munasarjoissa tuntunut juilimista..

Takaisin