Plussa vai ei?

Noh, nyt ei ainakaa oo epäselvää enää :laughing002 talletettiin kyllä jo illalla, pitää tänään vielä varmistella!

Liitteet

• 15538395920871278154728.jpg
    15538395920871278154728.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 557
Mulla on samoja juttuja ja haamun tein eilen. Kp30. Nyt kp31 ja ajattelin viikon ootella josko hormoni nousee... Mulla hormonin nousu muutenki suht hidasta
Tuliko sinulla yhtään ”tuhruvuotoa”? 4 päivää myöhässä, ja nyt tuli pari ruskeapunaista tippaa ja ns. ”Ovislimaa”..

Tänään vasta dpo5 ja olo on ku menkat alkais. Taitaa jäädä kierto lyhyeks. Yritän olla testaamatta ainakin sunnuntaille ja sit testaan jos menkat ei alkanu.

Eka tais mennä ihan väärälle palstalle..
Mutta täällä siis ihan uus naama palstalla.. Ikää 40v ja miehellä 47.
Kaks lasta joista vanhempi 18v ja nuorempi täyttää kohta 15.
Iltatähteä yritellään ja nyt yk2.

Kuvaa katsoessa oikealla oleva tehty n.viikko sitten,tulos tuli alle minuutissa. Toinen tänään ja tulos tuli ihan heti. Pregcheck puikkotestejä molemmat..
Nyt siis dpo18.

Joko uskaltaisi tulokseen luottaa?

Liitteet

• IMG_20190401_102804.jpg
    IMG_20190401_102804.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 632

Kuvaa katsoessa oikealla oleva tehty n.viikko sitten,tulos tuli alle minuutissa. Toinen tänään ja tulos tuli ihan heti. Pregcheck puikkotestejä molemmat..
Nyt siis dpo18.

No uskaltaa! Onnea :)

Mun mielestä haamu eli tee uusi niin varmaan vahvistuu onhan tossa väriä jo

Oon viime torstaista saakka tehnyt, muut selkeitä negoja. Täytyy huomenna tehdä uus. Kp ei mitään hajuja, kun poistatin 2kk sitten kuparikierukan.

Moikka kaikki!

Täällä jännätään kovasti tämän kierron tuloksia ja vielä olisi aikaa ennen kun uskaltaa testin tehä. Kp 21/29 menossa ja dpo 6. Uskaltaisko jo torstaina dpo8 tehdä..? Vai suosiolla vasta ensi viikolla...

Moikka kaikki!

Täällä jännätään kovasti tämän kierron tuloksia ja vielä olisi aikaa ennen kun uskaltaa testin tehä. Kp 21/29 menossa ja dpo 6. Uskaltaisko jo torstaina dpo8 tehdä..? Vai suosiolla vasta ensi viikolla...

Mulla vaihteli tuo plussaaminen raskauksissa, jälkimmäinen näkyi hieman aiemmin ja selkeämmin kuin eka, joka saattoi olla tuulimuna. Ite ajattelin testata varmuuden vuoks tällä viikolla ja sitten kun kk pitäis alkaa niin sitten vakavammalla fiiliksellä. Ite en odota että nyt vielä näkyis. Kierto about samas vaihees, tosin pituus vaihtelee.

Nyt siis dpo18.

Onnittelut ja tarrasukkia!

Kertokaahan viisaammat, että näettekö tässä kaksi viivaa? Koskaan aiemmin Rfsun testissä ei ole ollut tietoakaan toisesta viivasta. Testi tehty 31.3. kp 24/26-28. Tänään pitäisi kuukautisten aikaisintaan alkaa, ei ainakaan vielä ole näkynyt. :joyful: Lehmänhermoilla odotan uusia raskaustestejä saapuvaksi postissa tänään tai huomenna. :grin

R-testi 31.3.19.jpg

Dpo 10. Firs response, toinen kuva avattuna. Suljettuna kuva vielä kosteana :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20190402_162746__01.jpg
    IMG_20190402_162746__01.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 550
  • IMG_20190402_163024__01.jpg
    IMG_20190402_163024__01.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 554
  • Tykkään
Reaktiot: M-M
RFSU:n testit ovat antaneet monelle ihan selviäkin viivoja, vaikka raskaana eivät ole olleetkaan. Eli niistä ei hailuroita kannata noteerata millään tavalla.

Kertokaahan viisaammat, että näettekö tässä kaksi viivaa? Koskaan aiemmin Rfsun testissä ei ole ollut tietoakaan toisesta viivasta. Testi tehty 31.3. kp 24/26-28. Tänään pitäisi kuukautisten aikaisintaan alkaa, ei ainakaan vielä ole näkynyt. :joyful: Lehmänhermoilla odotan uusia raskaustestejä saapuvaksi postissa tänään tai huomenna. :grin

View attachment 77153

Mulla oli melkeen samanlainen eka testi kp 30/29-31. Tosin Rfsun testeillä on aika huono maine. Testaa huomenna uusiks toisella?

Takaisin