Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eiköhän se ihan selvä plussa ole :)Päiväpissasta 2h pidätyksellä, onko liian vaalea viiva kun tänään pitäisi olla jo dpo13?
https://aijaa.com/8o12co
Varmaa vanhempi jos tekee kunnon pidätyksest. Silti selvä +Päiväpissasta 2h pidätyksellä, onko liian vaalea viiva kun tänään pitäisi olla jo dpo13?
https://aijaa.com/8o12co
Tuliko sinulla yhtään ”tuhruvuotoa”? 4 päivää myöhässä, ja nyt tuli pari ruskeapunaista tippaa ja ns. ”Ovislimaa”..Mulla on samoja juttuja ja haamun tein eilen. Kp30. Nyt kp31 ja ajattelin viikon ootella josko hormoni nousee... Mulla hormonin nousu muutenki suht hidasta
Kp24 tuli tippa verta ja sen jälkeen ovismaista limaa mikä nyt muuttunut enemmän voidemaiseksiTuliko sinulla yhtään ”tuhruvuotoa”? 4 päivää myöhässä, ja nyt tuli pari ruskeapunaista tippaa ja ns. ”Ovislimaa”..
No uskaltaa! Onnea :)Eka tais mennä ihan väärälle palstalle..
Mutta täällä siis ihan uus naama palstalla.. Ikää 40v ja miehellä 47.
Kaks lasta joista vanhempi 18v ja nuorempi täyttää kohta 15.
Iltatähteä yritellään ja nyt yk2.
Kuvaa katsoessa oikealla oleva tehty n.viikko sitten,tulos tuli alle minuutissa. Toinen tänään ja tulos tuli ihan heti. Pregcheck puikkotestejä molemmat..
Nyt siis dpo18.
Joko uskaltaisi tulokseen luottaa?
Mun mielestä haamu eli tee uusi niin varmaan vahvistuu onhan tossa väriä jo
Mun mielestä haamu eli tee uusi niin varmaan vahvistuu onhan tossa väriä jo
Mulla vaihteli tuo plussaaminen raskauksissa, jälkimmäinen näkyi hieman aiemmin ja selkeämmin kuin eka, joka saattoi olla tuulimuna. Ite ajattelin testata varmuuden vuoks tällä viikolla ja sitten kun kk pitäis alkaa niin sitten vakavammalla fiiliksellä. Ite en odota että nyt vielä näkyis. Kierto about samas vaihees, tosin pituus vaihtelee.Moikka kaikki!
Täällä jännätään kovasti tämän kierron tuloksia ja vielä olisi aikaa ennen kun uskaltaa testin tehä. Kp 21/29 menossa ja dpo 6. Uskaltaisko jo torstaina dpo8 tehdä..? Vai suosiolla vasta ensi viikolla...
Onnittelut ja tarrasukkia!Eka tais mennä ihan väärälle palstalle..
Mutta täällä siis ihan uus naama palstalla.. Ikää 40v ja miehellä 47.
Kaks lasta joista vanhempi 18v ja nuorempi täyttää kohta 15.
Iltatähteä yritellään ja nyt yk2.
Kuvaa katsoessa oikealla oleva tehty n.viikko sitten,tulos tuli alle minuutissa. Toinen tänään ja tulos tuli ihan heti. Pregcheck puikkotestejä molemmat..
Nyt siis dpo18.
Joko uskaltaisi tulokseen luottaa?
Kertokaahan viisaammat, että näettekö tässä kaksi viivaa? Koskaan aiemmin Rfsun testissä ei ole ollut tietoakaan toisesta viivasta. Testi tehty 31.3. kp 24/26-28. Tänään pitäisi kuukautisten aikaisintaan alkaa, ei ainakaan vielä ole näkynyt. Lehmänhermoilla odotan uusia raskaustestejä saapuvaksi postissa tänään tai huomenna.
View attachment 77153