Plussa vai ei?

Tässä kuva. Ei muokattu käsi tärisi ku typerykset

Liitteet

• IMG_20190411_121329.jpg
    IMG_20190411_121329.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 597
Jesbe, jotain kyllä näkyy tosi haaleasti mutta en plussaksi laskisi vielä. Ootko pyytäny terveysasemalta lähetettä verikokeeseen? Joskushan HCG:tä ei erity virtsaan tarpeeksi. Tsemppiä kovasti, toivottavasti saat selvyyden pian.

Jesbe, jotain kyllä näkyy tosi haaleasti mutta en plussaksi laskisi vielä. Ootko pyytäny terveysasemalta lähetettä verikokeeseen? Joskushan HCG:tä ei erity virtsaan tarpeeksi. Tsemppiä kovasti, toivottavasti saat selvyyden pian.

Mie lasken jo viiden eri merkkisen testin haalean toisen viivan jälkeen ton positiiviseksi koska jokaiseen on haalea viiva tullut.
Soittoajan pyysin neuvolaan.ja sieltä ultra tai verikoe. Ei oo täti tullut vain haaleita viivoi ja oon senkin sanonu ja ne sano et joillakin se ei vain kunnollista leffaviivaa anna vaan haaleita ja on kuitenkin vauva tullut. En usko että 5 eri testiä eri apteekeista voi olla kaikki viallisia.

Ja kun se toinenkin viiva on punainen. Haalea vain

No ompa kyllä jännittävä tilanne! Hyvä jos neuvolan kautta mahis ultraan tai verikokeeseen ja vielä parempi että menkat on pysyny poissa. Mikä rv sulla on menossa?

No ompa kyllä jännittävä tilanne! Hyvä jos neuvolan kautta mahis ultraan tai verikokeeseen ja vielä parempi että menkat on pysyny poissa. Mikä rv sulla on menossa?

Jos me lasketaan pidemmän kierron mukaan niin just rv 5 tai alle. Eli nyt menkat myöhässä 5/6 päivää. En oo aiemmin saanut haamui joka testiin jonka tehnyt niin nyt usko positiiviseen tulokseen on melko vahva koska tosiaan 5 eri testiä.

Ja sit mul on aiemmin ollut tilanne jolloin testi ei sanonut mitään haamua ja olin raskaana mutta se on toinen tarina. Vielä en ole vauvaa syliin asti saanut. Nyt tulokas tulisi joulukuussa vaikkei se näköjään tahdo ilmoittaa tulostaan kunnolla

Jos me lasketaan pidemmän kierron mukaan niin just rv 5 tai alle. Eli nyt menkat myöhässä 5/6 päivää. En oo aiemmin saanut haamui joka testiin jonka tehnyt niin nyt usko positiiviseen tulokseen on melko vahva koska tosiaan 5 eri testiä.

Ja sit mul on aiemmin ollut tilanne jolloin testi ei sanonut mitään haamua ja olin raskaana mutta se on toinen tarina. Vielä en ole vauvaa syliin asti saanut. Nyt tulokas tulisi joulukuussa vaikkei se näköjään tahdo ilmoittaa tulostaan kunnolla

Onko siul mitään oireita vielä? :)

Onko siul mitään oireita vielä? :)

No väsy ja sit tulee veskis käydessä paperi täyteen outoo maitomaista valkkaria ja on pieni paine... Jotenkin menkkajomoja oli mut meni ohi. Tisseissä verisuonet on ihmeen paljon pinnassa... Selkä alhaalta ajoittain kipee ja vihlasu kipui esim ku nauraa tai yskii. Kyl mie voin melkein sanoa et tuo on positiivinen ko kävin kysymässä apteekissa ja ne sano et viiva ko viiva.

Täällä tuntuu et kaikki on et ei toi oo mikään ja se loukkaa ku en mä nyt voi viiteen eri testiin haamua saada ilman et hcg on koholla jostain syystä.

Onhan se mahdollista että viivat näkyy vasta tyyliin rv 7 tai ettei näy ollenkaan. Eipä olis ensimmäinen kerta (eikä viimeinen). Toivotaan että saatte jouluihmeen!

Jesbe, tee digitesti, siinä ei tarvitse miettiä yhtään, vaan se antaa suoraan vastauksen.

Jesbe, tee digitesti, siinä ei tarvitse miettiä yhtään, vaan se antaa suoraan vastauksen.

Oon sen pari kertaa tehnyt ja tulos on ollut joko joku kirja jossa nuoli tai joku muu error.
Eli en tahdo sitä tehdä. Teen tuon samaisen testin vielä kerran ja uskon että se on ihan luotettava jos vielä tulee viiva toinenkin. Kun nyt on kumminkin menkat jääneet pois, oireita on jonkin verran ja tuo kyseinen testi olikin sitte sillee et näky ihan takaa hyvin se viiva mitä ei aiemmissa testeissä ollut. En siihen digiin siksi halua rahaa laittaa
Jos neuvolassa sanotaan etten ole raskaana niin mennään sit sen mukaan :rolleyes:

Minusta nuo raidat ovat liian haileita, että niitä plussiksi tulkitsisin, siksi ehdotin digiä. Se kirjan kuva digissä tarkoittaa, että lue ohjeet (ohjekirja), ja yritä toisella testillä uudestaan. Paras on kun pissii purkkiin ja tekee testin hyvällä ajalla, ettei tarvitse yrittää osua joka suuntaan lentävään pissasuihkuun.

Minusta nuo raidat ovat liian haileita, että niitä plussiksi tulkitsisin, siksi ehdotin digiä. Se kirjan kuva digissä tarkoittaa, että lue ohjeet (ohjekirja), ja yritä toisella testillä uudestaan. Paras on kun pissii purkkiin ja tekee testin hyvällä ajalla, ettei tarvitse yrittää osua joka suuntaan lentävään pissasuihkuun.
Purkkiin aina päissään koska en halua sotkea. Seukki kerta on neuvolassa niin siellä osaavat sitten auttaa

Nyt menossa kp 17, edellinen kierto oli 30 päivää, sitä edellinen 26 päivää.. olen tikutellut nyt joka päivä, eikä viivan viivaa tule vaikka pitäisi olla ovulaatio ja maha kipeä.. kokemuksia?

Tänään kp 18/29 ja nyt tuli vasta ovistestiin haamu, kun muutoin ollut nega. Miten muilla, onko ovis tullut joskus kierron myöhäisemmässä vaiheessa? Yleensä minulla ovis kp 12-15..

Takaisin