Plussa vai ei?

Joku viivanpaikka siinä oli mutta nega siis. Kierto loppui tänään, oli 38 päivää pitkä, normaalisti aina 28-29 päivää. Mikä lie hormonihäiriö.

Tänään siis kp 28/28 eikä tätiä näy..onneksi niin kauan toivo elää ennemmin postasin kuvan mitä tulkittiin "viivanpaikaksi" mitäs mieltä ootte tästä?

Liitteet

• Screenshot_20190327-195623_Gallery.jpg
    Screenshot_20190327-195623_Gallery.jpg
    12 KB · Katsottu: 695
Hei. Täällä kp 31/28-29, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Valkovuoto on lisääntynyt. Nega tehty tänään. Alavatsassa tuntuu painetta ja kuukautismaisia jomotuksia. Alaselkää ja lonkkia vihloo ja särkee..
Onko muilla kokemusta samasta ja onko plussaa tullut näillä ”oireilla”, jos on millä kp testasit plussan?

Hei. Täällä kp 31/28-29, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Valkovuoto on lisääntynyt. Nega tehty tänään. Alavatsassa tuntuu painetta ja kuukautismaisia jomotuksia. Alaselkää ja lonkkia vihloo ja särkee..
Onko muilla kokemusta samasta ja onko plussaa tullut näillä ”oireilla”, jos on millä kp testasit plussan?

4 raskautta koettuna (2 päätynyt hyvin).
Kaikilla kerroilla on plussa tullut päivänä jolloin kuukautisten olisi pitäny alkaa. Mutta nyt tämä 5 oletettavasti raskaus ei selkeää plussaa ole antanut.. toivotaan että vahvistuu vielä. Tiedän muutamia tapauksia lähipiiristä että vasta viikon kun olivat myöhässä näkyi haamu. Hormoonin tuotanto on niin yksilöllistä, että toivoa on aina niin kauan kun ei kuukautisia tule :)

Mulla on samoja juttuja ja haamun tein eilen. Kp30. Nyt kp31 ja ajattelin viikon ootella josko hormoni nousee... Mulla hormonin nousu muutenki suht hidasta

Onko tuo alin jo ovulaatioplussa? Ekaa kiertoa ikinä tikuttelen..

Mikä kp ja onko pc testit? voi olla ihan just plussa, onko aamupissasta? kannattaa toisenkin kerran tänään testata. Mä olen saanut välillä melkein plussan aamulla ja illalla onkin jo ollut selvempi.

Mikä kp ja onko pc testit? voi olla ihan just plussa, onko aamupissasta? kannattaa toisenkin kerran tänään testata. Mä olen saanut välillä melkein plussan aamulla ja illalla onkin jo ollut selvempi.

Kp ois jo 21. On pc testi. Nuo on siis kaikki kuvassa olevat tehty tänään, alin tossa klo 13, noi 2 muuta aamulla..

Voi ei Jesbe, onpas kurja tilanne. Älä lannistu, toivottavasti saisitte asiat selvitettyä<3

Omaa, täällä taas vuotaa kun käy vessassa, kp20, voi jee sentään. Ei kumminkaan kehtaa ehkä vielä laskea kp1 kun ei kokoajan vuoda.

Voi ei Jesbe, onpas kurja tilanne. Älä lannistu, toivottavasti saisitte asiat selvitettyä:Heartred

Omaa, täällä taas vuotaa kun käy vessassa, kp20, voi jee sentään. Ei kumminkaan kehtaa ehkä vielä laskea kp1 kun ei kokoajan vuoda.
Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Ehkä ovis oli aiemmin? Ku mun kaveri vuosi toosi paljon ja on ihan 9 viikolla nyt

Aika epätodennäköistä et kiinnittymostä. Aikaisintaan on ollu seksiä viime perjantaina, sitä ennen kuukauden selibaatti koska mies työmatkalla. Ovis saatu tikulle lauantaina. Nää mun kierrot on vaan nykyään jotain ihan naurettavia. Taidanpa varata vaan ajan gynelle, ennenku vuodan kuukaudet läpeensä:(

Takaisin