NegatiivinenNo mitäpä raati sanoo tästä: ehkäisy käytössä, yhdynnästä 23 päivää, ovulaatiosta ehkä 19-20 pv (en ole seurannut tarkkaan koska ei raskaustoivetta). Iltapissasta rfsu 25 iu-testi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NegatiivinenNo mitäpä raati sanoo tästä: ehkäisy käytössä, yhdynnästä 23 päivää, ovulaatiosta ehkä 19-20 pv (en ole seurannut tarkkaan koska ei raskaustoivetta). Iltapissasta rfsu 25 iu-testi.
Jos pc, niin plussa on :)
Hei. Täällä kp 31/28-29, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Valkovuoto on lisääntynyt. Nega tehty tänään. Alavatsassa tuntuu painetta ja kuukautismaisia jomotuksia. Alaselkää ja lonkkia vihloo ja särkee..
Onko muilla kokemusta samasta ja onko plussaa tullut näillä ”oireilla”, jos on millä kp testasit plussan?
Joo pc on.. voi kumpa olis.. yritän malttaa vielä pari päivää ja teen uuden
Hei. Täällä kp 31/28-29, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Valkovuoto on lisääntynyt. Nega tehty tänään. Alavatsassa tuntuu painetta ja kuukautismaisia jomotuksia. Alaselkää ja lonkkia vihloo ja särkee..
Onko muilla kokemusta samasta ja onko plussaa tullut näillä ”oireilla”, jos on millä kp testasit plussan?
Onko tuo alin jo ovulaatioplussa? Ekaa kiertoa ikinä tikuttelen..
Myöhässä 4 päivää, pitäisikö viivan olla tummempi? https://aijaa.com/X4Hb2E
Myöhässä 4 päivää, pitäisikö viivan olla tummempi? https://aijaa.com/X4Hb2E
Mun mielestä kylläOnko tuo alin jo ovulaatioplussa? Ekaa kiertoa ikinä tikuttelen..
Mikä kp ja onko pc testit? voi olla ihan just plussa, onko aamupissasta? kannattaa toisenkin kerran tänään testata. Mä olen saanut välillä melkein plussan aamulla ja illalla onkin jo ollut selvempi.
Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Ehkä ovis oli aiemmin? Ku mun kaveri vuosi toosi paljon ja on ihan 9 viikolla nytVoi ei Jesbe, onpas kurja tilanne. Älä lannistu, toivottavasti saisitte asiat selvitettyä
Omaa, täällä taas vuotaa kun käy vessassa, kp20, voi jee sentään. Ei kumminkaan kehtaa ehkä vielä laskea kp1 kun ei kokoajan vuoda.