Plussa vai ei?

Mulla olisi kp37/35??. Imetän vielä ja ekat kuukautiset imettäessä tuli 27.8, tosi niukat kyl. Voivoi kun on kaikki oireetkin mitkä sopisi raskauteen :(

Pitkään teidän kuumeilijoiden juttuja seuranneena. Plussatoivotukset alkuun kaikille.

Lumen tilanne sai kuitenkin omat muistot mieleen kun annettiin toiselle lupa tulla. Itsekin imetin silloin ja ensimmäiset kuukautiset tuli joulukuun alussa ja eka kierto oli jotain 60pvä ja seuraava oli 45pvä. Sit ilmeisesti "tasottui" ja sillä kiertoa plussakin napsahti. En ehtiny tikuttelee oviksia ku odotin kiertojen tasaantumista. Nyt kuitenki rv29+3 :) Kyll se sieltä vielä tulee :)

Tsemppiä ja voimia plussan odotukseen ja toivottavasti pian tulisi se ihana plussa :)

Saini: kiitos tsemppeistä :)

Mä en nyt enää ymmärrä näitä liuska rtestejä. Ihan kokeilun merkkeissä pistin yhden sofi testin veteen ja toisen tein ohjeiden mukaan, testi mikä oli vedessä siihen ei tullut ees viivanpaikka mutta mum testiin tuli hailaka viiva. Aion kyl enemmän tota digitestiä usko. Voiko sofi rtesti reagoida ovikseen tolle? Voi että tulis ne menkat jo sitten. Pitäisi varma ens kierossa tilata ovistestejä, tässä kierrossa niitä en käyttänyt.

Mä en oo saanu sofin r-testillä minkäänlaista haamua näkyviin vaikka pregchekillä sain. Siitäki voisin laittaa kuvan :D

Tuossa siis 2x pregchek joissa haamut, yks sofin liuska missä ei yhtää mitää, eikä clearbluessa mitään. Raskaana siis olen edelleen.

Liitteet

• 1443805847675.jpg
    1443805847675.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 397
Et en usko että sofi reagoi ovikseen jos ei raskauteenkaan reagoi helposti :)

Tyhmä kysymys :D onko kukaan avannut digitestiä? Kun minua kiinnosti miten se oikein toimii ja sieltä sisältä löytyi jtn liuskoja missä sinisi viivoja niin onko niin viivoil jtn väliä :D ( tiedän digitestit just siihen kehitetty ettei tartteisi arpoa :D)

En saa etittyä nyt kuvia asiasta mutta Googlesta löytyy kyllä, ellei jollain sitten tallessa olisi tai koita selaa sivuja taaksepäin :)

Mulla ei oo kuvaa raskaana 1-2 avatusta testistä. :D

Liitteet

• 1443807625280.jpg
    1443807625280.jpg
    30.9 KB · Katsottu: 592
  • 1443807650058.jpg
    1443807650058.jpg
    43.4 KB · Katsottu: 395
  • 1443807675248.jpg
    1443807675248.jpg
    44.9 KB · Katsottu: 414
Mulla siis tuli tollain ja tulos oli ei raskaana. Ihmettelin ku siinä oli kolme viiva mut nyt sain selkoa että ne kolme viiva tulee ainaa :D

Liitteet

• 1443808524551.jpg
    1443808524551.jpg
    26 KB · Katsottu: 369
Annmarie, tarkotin siis että pari päivää ennen kipuja eli maanantai iltana viimeksi ja keskiviikkona alko maha oireileen..et entiiä sitten et millon tarkalleen se ovis sit ollut..

Joo kolme viivaa on aina, vaikka se clearbluen oma ohje netissä välttää että negassa olisi vain yksi viiva. Vahvuus määrittää raskauden keston tai onko vai ei :)

Lumi jos hormonitasot ei oo tarpeeks noussu ja liuskatesteihin saat vasta haaleaa viivaa, niin digi voi vielä näyttää negaa vaikka olisitkin raskaana :) Nimim. Raskaana ja digitesti näytti negaa silloin kun liuskatestit jo antoivat haaleita viivoja. Oon toitottanut tätä sata kertaa täällä, ne digit ei oo mitään sataprosenttisen varmoja totuuden torvia :D

iivje: toivottavasti näin olisi mullakkin :D menkkoja ei näy, lämmöt edelleen koholla ja etova olo. Liuskateati aamulla näytti edelleen haamua. Maanantaina tulee postis vielä kaksi digitestiä :p, ma mennessä olisi ihan varmaankim hormonitaso nousu tarpeeksi jos raskaana olisin.. esikoinen tärppäsi yk 1 niin jotenkin olisin kuvitellut että kakkonenkin tärppäisi helposti,nyt kun ei ollaa ehkäisyä käytetty 7kk.. imetys tietenkin sekoittaa kierron mutta tässä alkanu ji mietti kaikem näköstä etten ehkä enää raskaaksi tuliskaan kun oli niin pitkä ja vaikea synnytys esikoisesta :/

Ootko lumi tehnyt tätä?
ImageUploadedByVau Foorumi1443856581.987920.jpg
Saa joka apteekista yleensä ja edullinen ja ei tarvii arpoo onko viiva vai ei :)

Lumi laitahan kuvaa testistä :p meil taitaa olla aika sama tilanne :D neiti synty helmikuun lopulla ja toukokuun alussa jätin minipillerit pois.. Nyt on ehtiny 3 menkat tulla. Imetys on vaan pidentäny kiertoja normaalista ja se heikentää raskaaks tulemisen todennäkösyyttä.. Miulla ovis tulee n viikon myöhässä ja luteaalivaihe on pari päivää lyhkäsempi.

Mulla kanssa sofin testit ei anna viivanpaikkoja :D mun mielestä ne on hyviä testejä vaikka vähä tyhmiä siitä ettei viel plussaakaan oo antanut ;) :D! Mä en avaa enää digi testejä ku mun mielestä niistä ei voi oikein mitää päätellä mutta mun puolesta muut aivailkoon jos haluaa. Just siks en koska siihe aina tulee ne 3 viivaa oli sitten raskaana tai ei.

Takaisin