Plussa vai ei?

Kiitos teille tsemppauksista! Itse en vielä uskalla ajatella, että tuossa testissä ois ollu viivanpaikkaa kummempaa... :nailbiting: Nyt menossa kp28/30(?), mutta tosiaan tuo kierto voi olla sekaisin.

Hempsuli, minäkin hetken tuota testikuvaa tihrusteltuani olen siinä jotain näkevinäni. Toivotaan, että meillä testit lähtee tummumaan. Mikäs kierron päivä sulla on menossa?

Jotkut sanovat että vti on ollut heille ensimmäinen oire myös, että emmä usko että se on este. Mutta jos on jatkuvasti vti niin kannattaa keskustella lekurin kanssa siitä. Itsellä loppui kun otan aina välillä kun muistan niitä karpalokapseleita. Ne auttoivat edellisen vti:n aikana myös.

Mulla ollut viime vuonna niitä tosi paljon ja nyt syön estolääkitystä,mutta aina kun kysyin vastaus on en usko niin mietin tässä vaan miten tuo jatkuva antibiottien syöminen vaikuttaa..

Iines, menossa kp 30/32-35. Ovulaatiosta ei mitään hajua..

Itellä on vaan vahvasti ei-tärppifiilis. Ollaan yritetty toista lasta elokuusta lähtien ja nyt tosiaan eka kerta kun jotain ees viivanpaikan tapaista saan näkyviin. Jännää.. :smiley-bounce013

Mie nään kyllä tuossa sinun kuvassa jotain. Isot tsempit tosiaan että lähtis tummumaan, meillä molemmilla! :Heartred

Tämän aamun testi:woot::nailbiting:

Liitteet

• 15511585906751539754734.jpg
    15511585906751539754734.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 518
Mulla ollut viime vuonna niitä tosi paljon ja nyt syön estolääkitystä,mutta aina kun kysyin vastaus on en usko niin mietin tässä vaan miten tuo jatkuva antibiottien syöminen vaikuttaa..
Ehkä kannattaisi kokeila karpalokuuria, ja jatkaa sitä ylläpitohoitonakin? Mulla se tepsi kun tuli kaksi peräkkäin, eli ei tullut kolmatta ainakaan. En tiedä onko vuodenajalla väliä mutta mulla se yleensä tulee syksyisin.

Hei pitkästä aikaa taas täällä :D mulla on kierrossa jtn häikkää ja menkat alkaa aina dpo7-8. Tänään dpo 8 ja ei pienintäkään menkka tuntemista joten kävin testin kuitenkin hakemassa. Testiin tuli aika nopeaan jtn hailakkaa mutta kuivumisen jälkeen en tiedä mikä tää nyt on joten saatte auttaa :D lisäksi tätä ilmiötä on todella vaikea saada kuvaan mutta yritin nyt kuitenkin :D
1af4e4b1fbb1e70819ab388334892e62

Moikka!

Ajattelin tulla kysymään viisaammilta mielipidettä.. minulla on menkat myöhässä n. Viikon, olen tehnyt lauantaina testin joka oli tyylipuhdas nega.. eilen maanantaina tein kuitenkin uuden testin illalla, joka näytti heti testiajalla hyvin haaleaa punaista viivaa. Testasin uudelleen tänään aamupissasta, ja tulos oli samanlainen.. (linkissä kuva aamun testistä). Olen hämilläni sillä aikaisemmassa raskaudessani viiva oli jo tummanpunainen tässä vaiheessa.. nyt en ole enää edes ihan satavarma onko tämä plussa vai ei? Kiertoni on heitellyt hieman mutta nyt siis menossa n. Kp 35/28..

%5Burl=https://aijaa.com/7FqTui][img]https://img.aijaa.com/t/00426/14672653.t.jpg[/img][/url]

Hei pitkästä aikaa taas täällä :D mulla on kierrossa jtn häikkää ja menkat alkaa aina dpo7-8. Tänään dpo 8 ja ei pienintäkään menkka tuntemista joten kävin testin kuitenkin hakemassa. Testiin tuli aika nopeaan jtn hailakkaa mutta kuivumisen jälkeen en tiedä mikä tää nyt on joten saatte auttaa :D lisäksi tätä ilmiötä on todella vaikea saada kuvaan mutta yritin nyt kuitenkin :D
1af4e4b1fbb1e70819ab388334892e62

Jotaki tos näkyy huomenna uutta kehiin. Jos olis kiinnittyminen

Mahtava haamukausi menossa! :woot: Toivotaan, että kaikki viivat lähtee vahvistumaan. Mun pitää ehkä kuitenkin illalla hakea pc ja testata, ku Hempsulillaki on noin mahtavasti lähtenyt vahvistumaan. :happy:

Täällä yksi piinailija ilmoittautuu :P Nyt dpo3 ja testaan joskus dpo14-16 mikäli täti ei kurvaa kylään.. Ajattelin olla niin hurja että teen suorilta digi testin, eipähän tarvii arvuutella viivoja :D

Täällä yksi piinailija ilmoittautuu :P Nyt dpo3 ja testaan joskus dpo14-16 mikäli täti ei kurvaa kylään.. Ajattelin olla niin hurja että teen suorilta digi testin, eipähän tarvii arvuutella viivoja :D

Noniin se ehkä ois fiksuin. Mulla on toi arvuuttelu nyt ollako vaiko eikö olla.. Hamlet situation :D

Nega se ilmestyi nyt tännekki... Ja tuhruttelu vaikuttaisi alkavan. Huomiseksi taitaa vaihtua kp1. Ja nyt pitäisi tehdä päätös haenko kierukan vai vieläkö yks kierros. Inhoan tämmösiä päätöksiä, mutta kun ikää tulee, ei voi loputtomiin jatkaa yritystä.

Tarviiko sitä yrittää tai päättää yrittääkö? Tulee iltatähti, jos tulee eikä tarvitse ehkäisyä miettiä. :rolleyes:

Kun ikää tulee, saattaa tulla kyllä raskaaksi, mutta raskaudet menevät kesken. Tämä on iän vaikutus, koska iän myötä sukusolujen laatu heikkenee, eivätkä alkiot enää kykene kehittymään eteenpäin. Eli voihan sitä toki jatkaa yritystä, jos on valmis ottamaan keskenmenoja toisensa perään.

Voi kun vaihtoehdot olisivatkin pelkkä nega tai terve lapsi.

Toki jos tosissaan lasta haluaa vanhana yrittää, voi turvautua moderniin teknologiaan, eli alkiodiagnostiikkaan, ja selvittää siten, onko terveitä alkioita enää omista soluista saatavissa -- ja jos käy ilmi ettei ole, voi todeta, että antaa sitten olla, tai vaihtoehtoisesti siirtyä harkitsemaan lahjasoluhoitoja.

Juurikin tämä, mitä Suski sanoi. Meillä on ihan normaalistikin raskaudet suuren riskin raskauksia ja ikä tuo omat lisänsä... Ja parin keskenmenon jälkeen tuntuu, että oisko viisaampaa keskittyä näihin jo oleviin lapsiin, ja antaa täysipainoisesti huomio heille. Väkisin keskenmenot syö voimia heidän huomioimiselta. Ja isot lapset, joille ei halua kertoa kuitenkaan keskenmenoista, huolestuvat vanhempien surusta. Vaikka kuin sitä peität, kyllä ne aavistaa, että kaikki ei ole kunnossa. Tähän asti olen "naistenvaivoilla" mennyt, mutta murrosikäiset ehkä jo kuitenkin osaavat epäillä muuta.

Takaisin