Plussa vai ei?

Mulla näytti pc:n testit hyvin ovulaation. Ennen sitä käytin raskauskeijun liuskoja ja ne kanssa toimi ja oli selkeesti tummempi mulla ovuloidessa testiviiva.

Mulla taas toimi Raskauskeijun herkät o-testit parhaiten. Selkeät ovisplussat, joka kerta. Kun taas Rfsu ja Pc ei ainenkaan omalla kohdalle toimineet.
Joten mitä voimme tästä päätellä, kun kolme eri ihmistä suosittelee kaikki eri testejä. On niin henk.koht. ;) Mikä toimii yhellä, ei toimi toisella.

Mulla kuukautiset piti alkaa tiistaina ei näy ei kuulu kolme testiä tehny kaikki negoja en tiedä mikä mun keoppaa vaivaa :/ soitin lääkäriin ja ne sanoinet jos maanantaihin mennessä ei oo alkanu varataan lekuriaikaa,koska mulla ollut vatsakipuja,pahoinvointia ja rintojen arkuutta :/

mikä dpo ootte plussanneet?
ittel nyt piinat menos

Dpo11 apteekin ultraan haamu. Ja dpo12 PC haamu. Ois saattanut olla aikaisemminkin mutta kun testailin vaan one stepin kymppi testeillä ja niihin sain ekan haamun vasta dpo14. :D nyt dpo19 ei vieläkään one step anna tasavahvoja mutta muut antaa.

ImageUploadedByVau Foorumi1547932486.699197.jpg

Kp27 , mitäs mieltä? Nega taitaa olla? Nään vaa taas itte viivoja jokapaikassa, mut taitaa olla toiveajattelua :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20190120_095903.jpg
    IMG_20190120_095903.jpg
    543.6 KB · Katsottu: 348
Ja mulla ovis ollu viimeviikolla tai tällä viikolla, joten vielä on mahkuja saada se toinenki viiva siihen:rolleyes:

Herukka, toivotaan että se on siellä ja pysyy!
Välillä mietin itse että olisipa kiva edes saada kiinnittymisyrityksiä kiinni mutta onko se kiva saada viivanpaikkoja ja haamuja ilman että vahvistuvat? ei kai... Mutta silloin tietäisi että on sentään ovuloinut ja mahdollisuus oli!

Takaisin