M-M
Piirimestaruustason postaaja
Haamuilee! Toivottavasti aattona näkyy vahvempana! Peukut on pystyssä - oispa ihana joululahja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulempas kysymään mielipidettä ja neuvoa. Onko kokemusta Apteq herkästä testistä.. Mulla outo tilanne kun viime kierrossa dpo 7 alko tosi outo vuoto, mulla yleensä pitkähkö kierto ja ihmettelin että mikä nyt ku näin ajoissa menkat alkaa. No, tänään tein alla olevan testin. Nyt on noin pari viikkoo oviksesta. Mitä raati tuumaa? Ootteko testaillu tällä Apteq’in testillä?
View attachment 74704
Oisko ollu kiinnittymis vuotoa? Oliko miten runsasta vuotoa? Aika negalle näyttä testi muttaku tihruu ni ehkä saattaa jotai näkyy! Parinpäivänpäästä uutta testiä kehiin!Tulempas kysymään mielipidettä ja neuvoa. Onko kokemusta Apteq herkästä testistä.. Mulla outo tilanne kun viime kierrossa dpo 7 alko tosi outo vuoto, mulla yleensä pitkähkö kierto ja ihmettelin että mikä nyt ku näin ajoissa menkat alkaa. No, tänään tein alla olevan testin. Nyt on noin pari viikkoo oviksesta. Mitä raati tuumaa? Ootteko testaillu tällä Apteq’in testillä?
View attachment 74704
juu nega onTää vissiin nega?
Millon meinasit testailla?Kp36, ei vieläkään mitään tietoa menkoista