Plussa vai ei?

Hätähousun aamutesti! Nyt bc testikin on viivallinen vaikkakin haalea. Kuvaan oli vaikea nä viivat saada vaikka ovat hyvin selkeitä paksuja haamuja luonnossa! Menkat ei ainaka näin aamulla alkant. Kp. 29/28
Oireet, aivastuttaa..
 

Liitteet

  • IMG_20181222_093355.jpg
    IMG_20181222_093355.jpg
    189.8 KB · Katsottu: 363
Tulempas kysymään mielipidettä ja neuvoa. Onko kokemusta Apteq herkästä testistä.. Mulla outo tilanne kun viime kierrossa dpo 7 alko tosi outo vuoto, mulla yleensä pitkähkö kierto ja ihmettelin että mikä nyt ku näin ajoissa menkat alkaa. No, tänään tein alla olevan testin. Nyt on noin pari viikkoo oviksesta. Mitä raati tuumaa? Ootteko testaillu tällä Apteq’in testillä?
17A1A5C4-A792-47F1-8511-640307453A6B.jpeg
 
Tulempas kysymään mielipidettä ja neuvoa. Onko kokemusta Apteq herkästä testistä.. Mulla outo tilanne kun viime kierrossa dpo 7 alko tosi outo vuoto, mulla yleensä pitkähkö kierto ja ihmettelin että mikä nyt ku näin ajoissa menkat alkaa. No, tänään tein alla olevan testin. Nyt on noin pari viikkoo oviksesta. Mitä raati tuumaa? Ootteko testaillu tällä Apteq’in testillä?
View attachment 74704

Mulla omakohtainen kokemus on että nega on aina ollut nega. Mutta tiedän että toisilla nämä ovat antaneet viivanpaikkaa.
Mun silmiin tuossa joku viivanen on. Näkyykö selvästi kumminkin ihan väriä livenä?
 
Tulempas kysymään mielipidettä ja neuvoa. Onko kokemusta Apteq herkästä testistä.. Mulla outo tilanne kun viime kierrossa dpo 7 alko tosi outo vuoto, mulla yleensä pitkähkö kierto ja ihmettelin että mikä nyt ku näin ajoissa menkat alkaa. No, tänään tein alla olevan testin. Nyt on noin pari viikkoo oviksesta. Mitä raati tuumaa? Ootteko testaillu tällä Apteq’in testillä?
View attachment 74704
Oisko ollu kiinnittymis vuotoa? Oliko miten runsasta vuotoa? Aika negalle näyttä testi muttaku tihruu ni ehkä saattaa jotai näkyy! Parinpäivänpäästä uutta testiä kehiin!
 
Jep, tuo on malliesimerkki negasta, tuon negammaksi ei digitestin tulos mene. Eli näytöllä on elementit, joiden reunat näkyvät aina, ja elementit itse ovat joko päällä tai pois.
 
Eilen aamulla oli nega. Enkä taida oikeen uskoa tähän kiertoon enään, oon vaan ihmeissäni missä mun menkat viipyy:eek:
Mut aattoaamulla ajattelin tehdä varmistuksen että tiedän voinko varmasti syödä kaikkea joulupöydässä:grin
 
30/28 naama kukkii, rintoja kivistää, väsyttää ei muita oireita. Mut miks mun viivat ei huomattavasti vahvistu? On testi silmin nähen vähä vahvempi ku 3päivää sitten mut eiks sen pitäs tuplaantuu parissa päivässä?
Mietityttää vähäshe..! Ylempi kuva toissapäivänä otettu ja alempi ny aamulla!
 

Liitteet

  • IMG_20181223_080637.jpg
    IMG_20181223_080637.jpg
    294.8 KB · Katsottu: 323
  • IMG_20181223_080607.jpg
    IMG_20181223_080607.jpg
    248 KB · Katsottu: 354
Takaisin
Top