Plussa vai ei?

Outoa. Mulla on vatsa kevyesti menkkaisen tuntoinen ja nyt vessassa käydessä huomasin vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa pikkareissa. Yleensä mun menkat alkaa tälleen pienellä vuodolla mutta se alkaa joka kierrolla vasta joskus dpo 11-12 ja nyt on vasta joko dpo 7 tai 8! Joko kiinnittymisestä tai mitä suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin huono kierto ja kohdun limakalvo surkastuu jo ennen aikojaan.

Outoa. Mulla on vatsa kevyesti menkkaisen tuntoinen ja nyt vessassa käydessä huomasin vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa pikkareissa. Yleensä mun menkat alkaa tälleen pienellä vuodolla mutta se alkaa joka kierrolla vasta joskus dpo 11-12 ja nyt on vasta joko dpo 7 tai 8! Joko kiinnittymisestä tai mitä suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin huono kierto ja kohdun limakalvo surkastuu jo ennen aikojaan.

Pidetään peukkuja et johtuis kiinnittymisestä:happy:

Mulla tuli itellä nyt kyl sellanen tunne et menkat alkaa kyl viimeistään alkuviikosta:meh:

Pidetään peukkuja et johtuis kiinnittymisestä:happy:

Mulla tuli itellä nyt kyl sellanen tunne et menkat alkaa kyl viimeistään alkuviikosta:meh:

Toivotaan ettei alkais kummallakaan :D tosi piinaavaa tämmöinen kun just yrittää olla rennoin mielin niin alkaaki joku random vuoto :D lämpö ollut nyt 37,2-37,6 kauheena vaihtelee. Välissä käy myös tosi alhaalla ja kohta taas nousee. Mahassa ”kirvelee/polttaa” siis alhaalla..

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Toivotaan ettei alkais kummallakaan :D tosi piinaavaa tämmöinen kun just yrittää olla rennoin mielin niin alkaaki joku random vuoto :D lämpö ollut nyt 37,2-37,6 kauheena vaihtelee. Välissä käy myös tosi alhaalla ja kohta taas nousee. Mahassa ”kirvelee/polttaa” siis alhaalla..

Toivotaan toivotaan:angelic:

Ja ei oo enempää verikokeita, neukka laitto mut tohon sen takia ku sillon elo-syyskuun kierrossa näytti plussaa testi mut verikoe ja ultra näytti että en ollut raskaana. Sen takia varmistus näin aikaseen :)

Onnea!! Aiotko enää varmistella kotitesteillä vahvistumista? :) onko jo eka neuvola varattu?

Mäkin testasin aamulla, vaikkei pitäny :laughing002 Ja eihän siinä mitään näkynyt. Huomenna meinasin testata vielä isänpäivän kunniaksi ja sitten loppuu mun turhat testailut. Paha kun tilaa netistä noita tukkupakkauksia, niin niitä testejä on sit kotona niin paljon, ettei tarvii säästellä :rolleyes: Ja nyt on vielä joka viikonloppu tulossa pikkujouluja, tupareita yms. joita varten on oikeestaan pakko testata :wink

Mulla oli ihan pakko testata mut seuraavan teen vasta kp 28 koska täällä ei ole sitä mahdollisuutta ostaa halppistestejä ku vaan apteekista ja niiden hinnat liikaa... Eli isänpäivä testaus jäänee välistä mutta mies luottaa tuohon haamuun varsinkin kun löytyi vastaava testikuvat johon ei mitään viivanpaikkaa ees tullu. Pitää se itse jo uskoa että se voi olla että tästä raskaana ollaan Vielä en ole kenellekään kertonut, mutta palaan kertomaan digin tulokset ja sitten verikokeiden jotka otetaan ensiviikon lopulla. Plussatuulia kaikille ja omaa napaa niin toivonpa myös omalla kohdalla.

Mulla tuli jotain ihme tuhrua viikko sitten ja masussa tuntuu kuin megaluokan menkat tulossa tosin ilman mitään kramppeja. Varmaan se on ihan normaalia kun kohdunkannattimet löystyy ja se keltarauhanen tykyttää..

Täällä kp19 ja kummallinen tilanne. Kaupassa menkkamaista jomotusta ja tunsin kun jotain hulahti housuihin. Olin ihan varma, että keskenmenon jäljiltä tuli hyvin lyhyt kierto, mutta se oliki valkovuoto joka tulvi kunnolla. :wideyed:Ihan omituista...

Hirmuisesti onnea Kyfi plussasta! :Heartpink:love017

Jos ovistesti on ekan 10min sisällä vielä nega, mut kuivuttuaan tummuu, onko se plussa silloin vai ei? En osaa sanoa, oliko alle 30min vai yli, kun tummunut :banghead::angelic: eli ylempi kun testi juur tehty, alempi kuva äskön otettu. Tosin en tiedä onko tarpeeksi tumma edes plussaksi?

Väliaikatieto.. kävin vessassa ja tuli ovislimaa muistuttavaa venyvää beige/kirkasta vuotoa! Ollut nyt siis oviksen jälkeen ihan tahmee normaali loppukierron kuivakausi tähän saakka..

Jos ovistesti on ekan 10min sisällä vielä nega, mut kuivuttuaan tummuu, onko se plussa silloin vai ei? En osaa sanoa, oliko alle 30min vai yli, kun tummunut :banghead::angelic: eli ylempi kun testi juur tehty, alempi kuva äskön otettu. Tosin en tiedä onko tarpeeksi tumma edes plussaksi?

Lukisin negaksi jos ohjeessa oli että 10 minuutin sisällä tulos luettavissa. Kuivuttua saattaa näyttää tummemmalta mutta luottaisin siihen testiajalla tulleeseen vaikka oliskin että varmistut tuloksesta 30min sisällä. Uskon että tummuu vielä. :) voi illalla olla jo tummempi tai sitten aamulla.

Minusta tuo alempikaan ei ois viel tasavahvat saati selkeämmät. Että minäkattoisin vaik illalla viel uuden testin että tummuuko viiva

No niin siinä olis sit mun lh huippu. Taisi tosiaan toi eilisen eli kp11 päivällä ja illalla tehdyt ovistestit olla niitä vahvempia tai tasavahvoja kontrollin kans. Ja kun tänää ei yhtä mitää oireita eik tuntemuksia mut eilen oli sit ihan kamalasti just illalla nii onkohan yöllä taitänää sit aamulla ollu ovis? Harmi sinänsä ku se isäntä tulee vadta nyöhään tänää kotii nii nyt ollaan sit torstain myöhäisillan talletusten varassa. No eihän se tarvi ku yhden uimamaisterin nii tää vois onnistua.

Täytyy sanoa että en tosiaan ala kuulostelee kaikkia kehon tuntemuksia seuraavan 10 pv aikana (en usko kyll tuota itekkään:hilarious:) mut alamaha on turvonnu ja kovin on paineen tunne. Tän siis huomaan siitä et kumartuminen on vaikeeta tai mhaa painaa ku kumartuu ku se puristuu tohon itteni väliin:oops: että voihan se ovis olla miten vaan tänään. Eihän sitä välttis aina tunne. Eilen oli varmaa itse irtoamisenki osakta niitä jomotuksia :wacky:

Liitteet

• IMG_20181110_150743.jpg
    IMG_20181110_150743.jpg
    736.7 KB · Katsottu: 212
Sadetuuli, vielä ehtii illallakin! Ovulaatio tapahtuu vasta 24-48 tunnin päästä LH-huipusta, ja sen jälkeen munasolulla on 24 tuntia aikaa hedelmöittyä. Siittiöillä taas kestää noin 8 tuntia yhdynnästä päästä munasolun luo, toki voi olla nopeampaa ja hitaampaakin.

Eli jos tulevana yönä pupuilette, ehtivät siittiöt vielä oikein hyvin apajille, jos LH-huippu on ollut eilen päivällä tai illalla.

Takaisin