Sadetuuli
Kommentoinnin ninja
Nyt on tullut hei omakantaan tulokset! Kattokaas :D
Ni niin.. Raskauden puolellahan tuo on :) eikös sulla eilen ollu aika varhaiset dpo:t? Onko maanantaina uus mittaus vai olikos sevaan tää yks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Outoa. Mulla on vatsa kevyesti menkkaisen tuntoinen ja nyt vessassa käydessä huomasin vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa pikkareissa. Yleensä mun menkat alkaa tälleen pienellä vuodolla mutta se alkaa joka kierrolla vasta joskus dpo 11-12 ja nyt on vasta joko dpo 7 tai 8! Joko kiinnittymisestä tai mitä suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin huono kierto ja kohdun limakalvo surkastuu jo ennen aikojaan.
Pidetään peukkuja et johtuis kiinnittymisestä
Mulla tuli itellä nyt kyl sellanen tunne et menkat alkaa kyl viimeistään alkuviikosta
Toivotaan ettei alkais kummallakaan :D tosi piinaavaa tämmöinen kun just yrittää olla rennoin mielin niin alkaaki joku random vuoto :D lämpö ollut nyt 37,2-37,6 kauheena vaihtelee. Välissä käy myös tosi alhaalla ja kohta taas nousee. Mahassa ”kirvelee/polttaa” siis alhaalla..
Ja ei oo enempää verikokeita, neukka laitto mut tohon sen takia ku sillon elo-syyskuun kierrossa näytti plussaa testi mut verikoe ja ultra näytti että en ollut raskaana. Sen takia varmistus näin aikaseen :)
Mäkin testasin aamulla, vaikkei pitäny Ja eihän siinä mitään näkynyt. Huomenna meinasin testata vielä isänpäivän kunniaksi ja sitten loppuu mun turhat testailut. Paha kun tilaa netistä noita tukkupakkauksia, niin niitä testejä on sit kotona niin paljon, ettei tarvii säästellä Ja nyt on vielä joka viikonloppu tulossa pikkujouluja, tupareita yms. joita varten on oikeestaan pakko testata
Outoa. Mulla on vatsa kevyesti menkkaisen tuntoinen ja nyt vessassa käydessä huomasin vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa pikkareissa. Yleensä mun menkat alkaa tälleen pienellä vuodolla mutta se alkaa joka kierrolla vasta joskus dpo 11-12 ja nyt on vasta joko dpo 7 tai 8! Joko kiinnittymisestä tai mitä suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin huono kierto ja kohdun limakalvo surkastuu jo ennen aikojaan.
Minusta tuo alempikaan ei ois viel tasavahvat saati selkeämmät. Että minäkattoisin vaik illalla viel uuden testin että tummuuko viiva