Plussa vai ei?

Silvergrinda, on kyllä semmonen plussa jotta oksat pois! :D Onnea. :)

Täällä kiertopäivä..ööö...33. Nyt kun mietin niin mun kaikki aiemmat kierrot niin kauan kun oon seurannut, on olleet vähintään 32 päivää. Eli ei mikään ihme ettei vielä oo alkanut. Mä vain niin varmana kuvittelin et ovulaatio on ollut kp16 ja tälle kierrolle ois tullu pituutta 30pv. Ei sitte, pyh. :D Negatestit oon tehny eilen ja tänäänkin. Typeriä tollaset viivanpaikat mitä viime viikolla sain. Vaikka vikahan on tässäkin tapauksessa kyl tulkitsijassa eikä testissä :D
 
Ääääää :sad001
 

Liitteet

  • 1435658946954.jpg
    1435658946954.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 873
Tein sit vielä ovistestin, alin taas uusin.. Melkein on ovisplussa.. :p ääh välillä kyllä nää testilöt sekottaa pään :D
 

Liitteet

  • 1435660573446.jpg
    1435660573446.jpg
    78.8 KB · Katsottu: 724
Santra, en oikein voi olla varma.. Mut pari viikkoo sitten olin ihan varma oviksesta oireiden perusteella, kun limat, nippailut ja kohdunkaulan asento oli oikein.. Unohin sit vaan merkata tarkan päivän kalenterii ni en oo varma noista dpoista. Voihan se olla et sillon ei kuitenkaa ollu ovis ja nyt vast ois, mut nyt ei oo kyllä yhtään ovisoireita vaan enemmin loppukierron. Lämmötkin ylhäällä.. Tiiä sit mitä kroppa sekoilee :rolleyes:

Toivottavasti nyt parin päivän sisään selkenis.. :confused::rolleyes:
 
No johan nyt manikka plääh mitä nua testit nyt sua kiusaaaa :mad:
mulla on joskus ovistesti myös tummunut noin juuri ennen menkkoja...
nyt vaan täytyy ootella miten sinun käypi onhan piinaavaa :hungover:
 
Mä oon täällä käyny kurkkimassa teidän testejä kun niitä on niin kiva katsella :) :) :) omaan sain viime perjantaina plussan mut tää jännäily on jotenkin niin kivaa :)

Mannikka, ihankuin tossa sun viimeisimmässä testissä ois ihan haamuinen haamu :) minkä merkkisiä noi ovistestit on?

Mä testailin ensin onestepin liuskoilla ja alkuun tuli viivanpaikkoja,sit torstaina ihan jotain tosi haaleaa ja perjantaina tosi hailakka haamu, mutta digi näytti raskaana. Tein eilen (rv4+3) huvikseni r- ja o-testit, raskaustestissä edelleen todella hailakka viiva mutta ovistesti näytti selvää plussaa.

Kirjotin toiseen ketjuun noista onestepin liuskoista, että jos on näyttänyt viivanpaikkaa niin kannattaa katsoa testiä valoa vasten; Jos on pelkkä viivanpaikka niin se näkyy läpikuultavana/vaaleampana kuin testin valkoinen osa ja jos on haamu niin ei näy läpikuultavana vaan valkoinen osa on tasaisen värinen tai haamulainen näkyy siinäkin.
Ja ihan normaalisti katsottunakin viivanpaikka näkyy hieman kapeempana kuin kontrolliviiva ja haamu taas yhtä paksuna.

Näin siis omalla kohdalla ainakin nuo testit toimi :)

Ja ellu, kyllä tuossa haamulainen näkyy. Oisko ollut ihan vähän liian aikaista digille niin se ei vielä antanut plussaa, siihen kun ei haamuja voi tulla :) mä ehkä tekisin uuden digin lähipäivinä :)

Toivottavasti saisitte paljon plussia niin tulisi tuonne maaliskuisiin lisää porukkaa :)
 
aaaw ihanaa jos oot haamun kannalla! :Heartred Ehkä vaan tosiaan on niin alussa mutta en uskalla vieläkään innostua liikaa! :D
 
Pakko kai aamulla tehä digi ku on dpo 10 :D ku ne digithän voi kertoa positiivisen jo neljä päivää ennen oletettuja menkkoja :wink mutta yritän pitää odotukset matalalla koko tän kierron suhteen. Mullahan vasta oli se keskemmenokin.
 
Pakkohan miun oli avata tuo kans ku ellukii avas :D näkyy varmaan toosi huonosti mut tuossa testiviivan kohalla on laijassa punasta väriä :eek: Näkeekö kukaaan?
 

Liitteet

  • 1435685607922.jpg
    1435685607922.jpg
    35.7 KB · Katsottu: 936
Takaisin
Top