Plussa vai ei?

Pauliina harmitus menkoista :shifty: mutta tsemppiä uuteen kiertoon :happy:

Mannikka en kyllä näe noissa r-testeissä oikee mitään mutta o-testeissä on kyllä mahtavat viivat :grin
jännää miten siellä käy :nailbiting:

Kävin ostamassa jonku early testin joka on tosi herkkä ja kalliskin oli. Se näyttää jo 6 päivää ennen oletettuja menkkoja, että onko raskaana. Teen sen huomenna aamulla ja jos se on nega, niin voi melkeen jo lyödä hanskat tiskiin :D

Jep, nyt on mieli sen verran positiivinen että nega ei edes haittaa paljoa. Siis haittaa mutta kuitenki. :) tottakai mä plussaa toivon.

Aamunen testi kuivana :D

Liitteet

• 1435756570033.jpg
    1435756570033.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 741
Mietin semmosta vaihtoehtoa, että kun aamulla teen tuon testin ja jos se on puhdas nega, niin lopetan testaamisen ja odottelen niitä menkkoja. :) koska tän testin pitäis näyttää 99% varmuudella oikee tulos, kun tekee ohjeiden mukaisesti. Eli turhaan sitte teen testejä enää. Säästän ne seuraavaan kiertoon. :)

Niin ja päivällä kävin kesken työpäivän tekemässä o-testin jossa näky vaan tosi haalee viiva.. pissa oli ollu rakossa ehkä n. 3h

Olisikohan mulla jo dpo20 menossa:o joo kyllä harmittaa ettei tullu mitään siihen toiseen testiin!-_- huomenna vielä testaan jos ei menkat ala mutta sitten kyllä vaan odotan mitä tapahtuu:D

Oho ellu :O missäs sun plussa tai menkat on? :S noh, kumpikin testaa huomenna vielä ja sitte pieni tauko :D

Hyvä Ninni ja Ellu :happy: nyt jäädään oottelee teidän aamu uittoja :rolleyes:
mulla kanssa oli päivän ovistesti niin hailu että teen nyt vielä ilta uitot r-testillä ja
sitten oon ainakin huomisen testaamatta ja jos vaan pystyn niin seuraavaks vasta
ens.ma jos ei oo menkat alkanu ennen sitä...

Mun pitäis tilata sieltä vielä pari viikkonäytöllistä oli viimeksi kun katoin se kaks kappaletta 18€ kunhan muistaa :P

Noniin nyt alkoi tulla jotain tuhrua.. :( kyllä tää oli tässä varmaan sitten tällä kertaa, saas nähdä millaiset menkat on.. :s tyhmääää! :(

Juu uutta matoa koukkuun vaan! :) eiköhän se pikkukakkonen tule kun sen aika on! harmittaa vaan kyllä noi testit miten antoikin toivoa ja vielä 2 kertaa! :(

Takaisin