Plussa vai ei?

Tiedättekö muuten saako niitä cb:n hymynaama testejä ostettua ilman sitä "konetta", mulla on se "kone" ja tarvisin vaan niitä pelkkiä testitikkuja :) siis JOS tarviin.
 
Ninni mulla on kp 21 dpo 7-8 menossa nyt...
en nyt niin hätkähdä vielä noista mun testeistä kun tulee testiajan jälkeen, odottelen ja testailen lisää :hungry:
nyt vaan pääs o-testit loppumaan mut onneks on r-testejä vielä ennen ku tulee uusia :smug:

en osaa sanoo myydäänkö niitä testitikkuja erikseen mut joskus joku on niitä kaupannut huuto.net sivuilla.
 
Ollaan samoilla dpolla menossa :) siis huomenna on dpo 9 ja viime raskaus näkyi dpo 9 positiivisena :O en tietenkää oleta että nyt näkyis, mutta kuitenki jännittää.. on vaan semmonen fiilis että menkat alkaa, nivusia sattuu vähän :angry1
 
Mitääh?! Se oli niin selkee plussa oikeesti :O pitäiskö sun odottaa pari päivää ja testata uudelleen? Ihan alussa ne hormonitasot voi heitellä paljon ettei näy kaikissa testeissä samanlailla. Ja teit sen digin iltapissasta? Aamupissa olis parempi, siinä on paljon enemmän hormoneja:)
 
Kyfi mä tein alkukuusta 2 haamua ja 2 puhasta negaa, nyt perjantaina tein cb digilla 2-3 eli siihen voi helposti lisätä sen 1-2 viikkoa, omien laskujen mukaan mennään viikolla 5 nyt :)
 
No joo mä luin jostain että toi kasettitesti olis herkempi kun viikkonäytöllinen digi? niin ehkä pieni toivo voi vielä olla.. Harmittaa vaan niin hirveästi jos menkat alkaa ja kyllä munkin silmään se testi näytti niin plussaa kun voi näyttää! :sad001 noh.. pitää odottaa pari päivää ja kokeilla uudestaan josko vielä sais plussaa! :Heartred
 
Koita ottaa viikko ihan rennosti, mä sillon puhtaan negan jälkeen "unohin" asian ja nyt vasta ku oireet ei ollu hävinny tein ton digin (Lue: sain uuden viallisen tilalle)... :P
 
Kyfi muuten, jos jatkat kirjottelua näillä palstoilla, niin voisit muuttaa sun nimimerkin niin tunnistais paremmin kuka on kyseessä :)
 
Ei sun tietenkää pakko oo muuttaa sitä, se oli vaan ehdotus ;D ehkä noi numerot oppii tunnistamaan :'D
 
Ninni, ainakin ebaystä on saanu niitä tikkuja pelkästään ostettua en sitten tiedä saako muuten. Mä sitä kautta kaikki digit oon aina tilannut kun on puolta halvempia, etenkin viikkonäytölliset.
Pitäis varmaan uskaltaa tilata digitaaliset ovistestit myös, jos ei nyt oo tärpänny.
 
Takaisin
Top