Plussa vai ei?

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 24 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Jos mulla alkaa menkat niin tilaan tai käyn ostamassa kans ison läjän testejä :D ja paketin hymynaama testejäkin
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  2. Santra87 Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Mun pitää ehkä sittenkin käydä ihan vaan kaupasta ostamassa pregcheck testejä kaupasta tähän hätään, heti aamusta. Testailu on kivaa vaan :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Tiedättekö muuten saako niitä cb:n hymynaama testejä ostettua ilman sitä "konetta", mulla on se "kone" ja tarvisin vaan niitä pelkkiä testitikkuja :) siis JOS tarviin.
  4. äiti viiden Peruskäyttäjä

Ninni mulla on kp 21 dpo 7-8 menossa nyt...
    en nyt niin hätkähdä vielä noista mun testeistä kun tulee testiajan jälkeen, odottelen ja testailen lisää :hungry:
    nyt vaan pääs o-testit loppumaan mut onneks on r-testejä vielä ennen ku tulee uusia :smug:

en osaa sanoo myydäänkö niitä testitikkuja erikseen mut joskus joku on niitä kaupannut huuto.net sivuilla.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Ollaan samoilla dpolla menossa :) siis huomenna on dpo 9 ja viime raskaus näkyi dpo 9 positiivisena :O en tietenkää oleta että nyt näkyis, mutta kuitenki jännittää.. on vaan semmonen fiilis että menkat alkaa, nivusia sattuu vähän :angry1
  6. *_e_* Peruskäyttäjä

Tein tänään digin ja se sanoi etten ole raskaana! :sad001 onkohan toi mun plussa sit oikeasti väärä plussa!? :sad001 :sad001
  7. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Mitääh?! Se oli niin selkee plussa oikeesti :O pitäiskö sun odottaa pari päivää ja testata uudelleen? Ihan alussa ne hormonitasot voi heitellä paljon ettei näy kaikissa testeissä samanlailla. Ja teit sen digin iltapissasta? Aamupissa olis parempi, siinä on paljon enemmän hormoneja:)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Ei ehkä siis vielä syytä huoleen :)
  9. ytnom Peruskäyttäjä

Kyfi mä tein alkukuusta 2 haamua ja 2 puhasta negaa, nyt perjantaina tein cb digilla 2-3 eli siihen voi helposti lisätä sen 1-2 viikkoa, omien laskujen mukaan mennään viikolla 5 nyt :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. *_e_* Peruskäyttäjä

No joo mä luin jostain että toi kasettitesti olis herkempi kun viikkonäytöllinen digi? niin ehkä pieni toivo voi vielä olla.. Harmittaa vaan niin hirveästi jos menkat alkaa ja kyllä munkin silmään se testi näytti niin plussaa kun voi näyttää! :sad001 noh.. pitää odottaa pari päivää ja kokeilla uudestaan josko vielä sais plussaa! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. ytnom Peruskäyttäjä

Koita ottaa viikko ihan rennosti, mä sillon puhtaan negan jälkeen "unohin" asian ja nyt vasta ku oireet ei ollu hävinny tein ton digin (Lue: sain uuden viallisen tilalle)... :P
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. *_e_* Peruskäyttäjä

Joo.. :) eikai tässä muukaan auta! :D kiitos kun ootte kaikki niin ihania ja zemppaatte! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. ytnom Peruskäyttäjä

Kyfi ❤
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Kyfi muuten, jos jatkat kirjottelua näillä palstoilla, niin voisit muuttaa sun nimimerkin niin tunnistais paremmin kuka on kyseessä :)
  15. *_e_* Peruskäyttäjä

Joo pitää muuttaa!:D ärsyttää vaan puhelimella säätää tätä kun jökkii mutta muutan joo!:wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Ei sun tietenkää pakko oo muuttaa sitä, se oli vaan ehdotus ;D ehkä noi numerot oppii tunnistamaan :'D
  17. *_e_* Peruskäyttäjä

vaihdettu! :D :D
  18. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Noni, elluhan se siellä :P :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. *_e_* Peruskäyttäjä

Joo! :D moi vaan kaikille! :D :p
    • Tykkää Tykkää x 3
  20. Santra87 Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Ninni, ainakin ebaystä on saanu niitä tikkuja pelkästään ostettua en sitten tiedä saako muuten. Mä sitä kautta kaikki digit oon aina tilannut kun on puolta halvempia, etenkin viikkonäytölliset.
    Pitäis varmaan uskaltaa tilata digitaaliset ovistestit myös, jos ei nyt oo tärpänny.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu