Plussa vai ei?

No ellu ompa sulla vinha tilanne siellä,,, hmmm kasetti näytti niin plussaa ja digi sit nega :grumpy:
josko vaan raskaus vielä niin alussa tai sit oli virheellinen kasetti testi...
mutta jos juu oottelet muutaman päivän ja teet sit taas uuden testin :)
Ninni ebayta minäkin suosittelen sieltä minäkin tilaan testit huokeeseen hintaan :joyful:
 
Puhdas nega aamulla testattu :) dpo 9
 

Liitteet

  • 1435636919391.jpg
    1435636919391.jpg
    79.3 KB · Katsottu: 695
Menkkajomotuksia eilis illasta lähtien, että tätiä odotellessa jos ei pariin päivään plussaa tuu:) yleensä siis luteaalivaihe ollu mulla 12-13 päivää
 
Hei.
Haluan jakaa teille himotestaajille kokemukseni rfsu:n testeistä.
Itse en siis raskautta toivo, neljä lasta riittää.
Mutta toissapäivänä tein testin, niin kuin joka kuukausi, ihan varmuuden vuoksi. Ehkäisykapseli on siis kädessä ja kuukautisia ei sen kanssa ole tullut ollenkaan. (testaan koska edellinen raskaus alkoi pillereistä huolimatta ja se 1-vuotias pillerivauva nukkuu nyt tuolla makuuhuoneessa :) )
Mutta siis toissapäivänä sain selkeän vaaleanpunaisen viivan tikkuun testiajalla, edellisenä päivänä oli tullut hieman vaaleampi viiva, mutta ei viivanpaikka kuitenkaan, kun väriä niin selkeästi että mieskin näki sen nopealla vilkaisulla. No jotenkin vaan oli olo että ei näin voi käydä ja tänään testasin digitestillä testi sanoi NO-. Tein myös yhden rfsu:n tikun vielä samasta pissasta ja taas antoi hailakan viivan. Ei kyllä aikaisemmin näin ole tehnyt, joskus antanut viivanpaikkaa, mutta nyt meni luotto noihin testeihin. Kovasti luotan siis tuohon digiin, että se olisi oikeassa, raskautta kun ei todellakaan toivota.
 
Hei! Pakko varmistaa.. eks tää alempi testi oo teiänki mielestä ihan jo plussa? (livenä vieläkin selvempi) :). Testinä käytin Raskauskeijun puikkotestiä viime su ja tänä aamuna. Puikko on ohjelapun mukaan one step eli palstoilta lukemani mukaan hieman "pahamaineinen" (helposti tekee viivanpaikkoja), mutta tossa onneks on ihan eri vahvuus ja sävyt? Yk 3 ja dpo14 meneillään ja jänskättää.. ei meinaa uskoa, et nysse tuli, ku varautui pitempään yrittämiseen :nailbiting:. Plussatuulia kaikille!

Muoks. tai ainakin ne liuska-onestepit on huonossa maineessa, mutta tossakin tietty liuska sisällä. Kokeilin tällasia tällä kertaa, ku tuntus aiemmin se miniminiliuskojen tihrustaminen hankalalta :D
 

Liitteet

  • Testi_30.6..jpg
    Testi_30.6..jpg
    195.1 KB · Katsottu: 1,288
Näkyy siinä ihan selkeä viiva kyllä, sävystä ei vielä voi sanoa mitään kun toinen on kuitenkin kuivana tuossa kuvassa :)
Ja kyllä niissä molemmissa viivoissa näkyy väriäkin olevan :)
(sekava vastaus, hieman liian väsynyt tänään)
 
Voi harmi Ninni :grumpy: mutta vielä on aikaa muuttua myös plussaksi :smug:
Täällä tuo luteaalivaihe on 13-15 ja vatsaa jomottelee myös täälläkin...
testi uitettu mutta eipä ihmeempiä näy...
siinä ois testiajalla, 30min ja kuivana :p

DSC_0004 (2).JPG DSC_0006 (2).JPG DSC_0007 (2).JPG

Toivottavasti tapahtuis pian jotain... tahtivaan kiihtyy :grin

Niin illalla täytyy vielä tehdä ilta uitto :hungry: jotenki mulla vaan on aina tullut paremmat
viivat illalla kuin aamulla jos oon raskautunut...
 
Hui... eli en näe omiani :). Kiitos Santra87 vastauksesta! Ei ollu sekava vastaus. Otin ton kuvan melkein heti uuden puikon teon jälkeen, ja tällä hetkellä on selkiytynyt tuosta.. aikas samanlainen, mutta vähän selvempi ja enemmän jo väriä (kävin kurkkaamassa, mut en malttanut ottaa uutta kuvaa).
 
Kiitos äiti viiden! Toivottavasti pieni pysyy mukana kun eka yk oli kemiallinen, eli ei jatkunut :). Olin näkevinäni jotain haamun tai viivanpaikan tapaista sun tokassa kuvassa :)
 
Juu Ninni kivoja testejä kun viivat tulee ja menee :woot:
katotaan sit mitä ne illalla näyttää :pompus:

Owlet toivotaan tosiaan että sinulla olisi siellä pikkuinen kasvamassa :Heartpink

mä oon vähän skeptinen noiden testien kanssa mutta en malta olla testaamatta
kun niitä kaapissa on :happy2
 
Jes.. kiitti Ninni22! Kohta mä alan oikeesti uskoa ja sisäistää tän :)

Ainiin.. ja valtavasti tsemppiä yrityksiin! Oon tässä kuukauden päivät kurkkinut palstaa kirjautumatta (en tohtinut kesken yk:n tulla raskaaksi ketjuun, ettei käy niin että vaan pyörähdän) ja nimimerkkejä on jo jäänyt mieleen.. pahoittelut negoista, tädeistä ja muista ja plussatuulet liikkeelle! :)

Kiitti Santra! :)
 
Äiti viiden, ei tullu viel :p kyl sitten kuvaa tulee kuhan posti käy :D

Owlet onnea!

Uusia testilöitä ootellessa, eilisiltanen ja tän aamunen testitikku :p
 

Liitteet

  • 1435651490964.jpg
    1435651490964.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 784
Takaisin
Top