Plussa vai ei?

Täällä myös tilanne, että PC ei näytä mitään. Rfsu 10 ja 25iu näyttänyt haamua muutaman päivän. Nyt kun kello yli puolen yön niin dpo on 9. Kovasti vatsaa jomottelee. Saas nähdä kuinka käy..

Kokemuksieni (ei kovin pitkä mut kuitenkin) mukaan rfsu oli näyttänyt ihan oikein eli negaa ekalla kierrolla. Sitten PC näyttivät toisella kierrolla negaa myös joten nekin toimivat hyvin. PC:llä sain haamuja/haaleita viivoja km kierrolla joten uskon niihin kyllä, ja ilmeisesti haamut eivät vahvistu ilman hcg:n nousemistakaan. En edes tiedä mikä on onestepin herkkyys? taisi lukea paketin päällä... kotona on pc kynä, 2 rfsu:n herkät testit ja 2 digiä plus onestep liuskoja paljon.

Hmm. En tiiä voiko täällä näin suoran puhua?! Mutta . Kp 18/28 tosi outoa alapään jomotusta/paineentunnetta tänään ollut ei o aijemmin koskaan ollut, valkovuoto ei o loppunut vaan tulee miltei valkeaa vuotoa pikkuhousuihin asti..
Voisko liittyy ovulaation loppuun tai mahdolliseen kiinnittymiseen tai mahdolliseen raskauteen, onko kokemuksia tai tietoa?

Tänään digi sanoi näin.Mielestäni hyvin pitää paikkansa kun tänään on testipäivä ja alkionsiirrosta tuo 3vk.

Liitteet

• IMG_20181019_102117.jpg
    IMG_20181019_102117.jpg
    413 KB · Katsottu: 329
Hmm. En tiiä voiko täällä näin suoran puhua?! Mutta . Kp 18/28 tosi outoa alapään jomotusta/paineentunnetta tänään ollut ei o aijemmin koskaan ollut, valkovuoto ei o loppunut vaan tulee miltei valkeaa vuotoa pikkuhousuihin asti..
Voisko liittyy ovulaation loppuun tai mahdolliseen kiinnittymiseen tai mahdolliseen raskauteen, onko kokemuksia tai tietoa?
En osaa sanoa, oletko vielä kiinnitymishetkeä pidemmällä, mutta alkuraskaudessa yleisesti valkovuotoa lorisee. Moni tuntee (housuissaan), että menkat alkaa, ja ne ei sit kuitenkaan ala :)

Olen samaa mieltä Katjuskan kanssa, oviksen jälkeen mun valkovuoto jatkui hyvin runsaana km kierrossa. Se oli se eka merkki mitä hieman ihmettelin ja googlailin. Tosiaan siihen voi olla muitakin syitä, tulehduksia jne. mutta kai siel sitten kutiaisi/ois kipeä eikä olisi vain paineen tunnetta alapäässä?

Olen samaa mieltä Katjuskan kanssa, oviksen jälkeen mun valkovuoto jatkui hyvin runsaana km kierrossa. Se oli se eka merkki mitä hieman ihmettelin ja googlailin. Tosiaan siihen voi olla muitakin syitä, tulehduksia jne. mutta kai siel sitten kutiaisi/ois kipeä eikä olisi vain paineen tunnetta alapäässä?
Joo ei o kipuja tai kutinoita lainkaan vain outo paineentunne alapäässä.. Josta tuli mieleen et tyttöjen aikaan mulla raskaus oire oli hiivatulehdus ennen plussaa!

Kokemuksia one stepin herkistä liuskoista? Muistelin, et aikanaa ei näyttän plussaa ollenkaa, vaik muut oli suht vahvoja jo.

Täytyy kyllä nyt tunnistaa et eilen sen semikuoleman jälkeen on tuntunu painetta ihan alamahassa. Tänäänki melkein koko päivän. Vähä ehkä enemmän vvv mut ei nyt mikään putous kuitenkaan :hilarious: eilen siis alko hiipimään iltapäivällä alamahakipu ja sit se yhtäkkiä se kipu jysähti päälle nii et piti vaan maata kippurassa. Kesti jotai 30-45 min ehkä kokonaisuudessaan. Ja mä jos kuka tietää noi suolivaivat ja ei ollu kyse sellaisesta. Uuh jännää jo :grin

Miten se dpo lasketaan oletettu ovulaatio onko dpo 0 vai dpo 1??

Ku mulla tosiaan ton sovelluksen mukaan ois laskennallisesti ovis ollu nyt maanantaina. Todellisuudessa ei mitään hajua millon ollu.

Muokattu viimeksi:
Takaisin