Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En osaa sanoa, oletko vielä kiinnitymishetkeä pidemmällä, mutta alkuraskaudessa yleisesti valkovuotoa lorisee. Moni tuntee (housuissaan), että menkat alkaa, ja ne ei sit kuitenkaan ala :)Hmm. En tiiä voiko täällä näin suoran puhua?! Mutta . Kp 18/28 tosi outoa alapään jomotusta/paineentunnetta tänään ollut ei o aijemmin koskaan ollut, valkovuoto ei o loppunut vaan tulee miltei valkeaa vuotoa pikkuhousuihin asti..
Voisko liittyy ovulaation loppuun tai mahdolliseen kiinnittymiseen tai mahdolliseen raskauteen, onko kokemuksia tai tietoa?
Olen samaa mieltä Katjuskan kanssa, oviksen jälkeen mun valkovuoto jatkui hyvin runsaana km kierrossa. Se oli se eka merkki mitä hieman ihmettelin ja googlailin. Tosiaan siihen voi olla muitakin syitä, tulehduksia jne. mutta kai siel sitten kutiaisi/ois kipeä eikä olisi vain paineen tunnetta alapäässä?Hmm. En tiiä voiko täällä näin suoran puhua?! Mutta . Kp 18/28 tosi outoa alapään jomotusta/paineentunnetta tänään ollut ei o aijemmin koskaan ollut, valkovuoto ei o loppunut vaan tulee miltei valkeaa vuotoa pikkuhousuihin asti..
Voisko liittyy ovulaation loppuun tai mahdolliseen kiinnittymiseen tai mahdolliseen raskauteen, onko kokemuksia tai tietoa?
Joo ei o kipuja tai kutinoita lainkaan vain outo paineentunne alapäässä.. Josta tuli mieleen et tyttöjen aikaan mulla raskaus oire oli hiivatulehdus ennen plussaa!Olen samaa mieltä Katjuskan kanssa, oviksen jälkeen mun valkovuoto jatkui hyvin runsaana km kierrossa. Se oli se eka merkki mitä hieman ihmettelin ja googlailin. Tosiaan siihen voi olla muitakin syitä, tulehduksia jne. mutta kai siel sitten kutiaisi/ois kipeä eikä olisi vain paineen tunnetta alapäässä?
Kokemuksia one stepin herkistä liuskoista? Muistelin, et aikanaa ei näyttän plussaa ollenkaa, vaik muut oli suht vahvoja jo.
Ihankun siinä jotai näkyisi himmeesti!View attachment 73286
Dpo8! Tiedän!! Olen seinähullu!! Mut pakko pakko PAKKO oli testata!
Tiiän et tänne ei varmaan ainakaan lataudu toi pikku haamu mutta laitoin nyt kuitenkin :D
Smith is back
View attachment 73286
Tiiän et tänne ei varmaan ainakaan lataudu toi pikku haamu mutta laitoin nyt kuitenkin :D
Smith is back
View attachment 73286
Smith is back