Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä, selkeästi punertavaa on! Kannattaa ehkä digiä ottaa käyttöön sitten kun menkat ovat myöhässä :)Palailen tänne päivittämään tuota RFSUn herkän testin tulosta. Nyt dpo 11 ja selkeästi vaaleanpunaista näkyvissä, ainakin mun silmin? :D
Ja ovulaatiotestinkin tein, siitä tuli selvä plussa :)
Joillekin se ei vaan näy heti, parin päivän päästä uusi testi kehiin! Mulla oli nega dpo 20 ensimmäisessä kierrossa ja se lannisti. Sitten menkat tuli myöhässä mutta en saanut yhtään haamuakaan testeissä, että kyl tiesi ettei ollut plussakierto.Täällä dpo 11 ja testi negatiivinen eli alan luopua toivosta tän kierron suhteen
Näkeekö kukaan muu edes inahduksen jotain? Täällä on nyt toki kovasti viivalasit päässä, mutta ihan kuin olisin jotain nähnyt testi-ikkunassa. Haamun haamua. :D Tämä on apteekin oma, kun ensin testasin rfsu:n omalla ja olin mukamas näkevinäni jotain mitä ei näyttänyt ihan siltä tavalliselta viivanpaikalta. Tällä tavalla kuvasta näyttää kyllä kieltämättä minunkin silmiin negalta. :/
Ihan kuin siellä jotain olisi! Tosin aika väritön viiva? Ja mulla on melkoiset viivalasit
Joo väritön viiva ehkä näkyy, parin päivän päästä uudestaan niin ehkä ilmestyy jo väriä :)Näkeekö kukaan muu edes inahduksen jotain? Täällä on nyt toki kovasti viivalasit päässä, mutta ihan kuin olisin jotain nähnyt testi-ikkunassa. Haamun haamua. :D Tämä on apteekin oma, kun ensin testasin rfsu:n omalla ja olin mukamas näkevinäni jotain mitä ei näyttänyt ihan siltä tavalliselta viivanpaikalta. Tällä tavalla kuvasta näyttää kyllä kieltämättä minunkin silmiin negalta. :/
En mä sit malttanut olla testaamatta :D eilen oli aivan järkky pahoinvointi illalla ja sama jatkunut tänään. Edellisissä raskauksissa(keskenmenoon päätyneissä sekä viimeisessä onnistuneessa raskaudessa) ollut niin pahaa pahoinvointia ja oksentelua että oon ollut vähän väliä tipassa kun mikään ei ole pysynyt sisällä.. Nyt on ihan samanlainen olo!
Tosin, testi oli mielestäni selvä nega. Jotain pientä tossa näkyy mut huonommin kuin eilen ja toissapäivänä. Ehkäpä tämä pahoinvointi on psyykkistä..
Näkeekö kukaan muu edes inahduksen jotain? Täällä on nyt toki kovasti viivalasit päässä, mutta ihan kuin olisin jotain nähnyt testi-ikkunassa. Haamun haamua. :D Tämä on apteekin oma, kun ensin testasin rfsu:n omalla ja olin mukamas näkevinäni jotain mitä ei näyttänyt ihan siltä tavalliselta viivanpaikalta. Tällä tavalla kuvasta näyttää kyllä kieltämättä minunkin silmiin negalta. :/
Valitettavasti mun silmään täs ei näy sulla ees vilausta viivasta parin päivän päästä uutta testiä kehiin. Tai mun tapaan het huomen aamuna t. Himotestaaja!