Plussa vai ei?

Palailen tänne päivittämään tuota RFSUn herkän testin tulosta. Nyt dpo 11 ja selkeästi vaaleanpunaista näkyvissä, ainakin mun silmin? :D

Ja ovulaatiotestinkin tein, siitä tuli selvä plussa :)

Liitteet

• IMG_20181018_091307.jpg
    IMG_20181018_091307.jpg
    296.7 KB · Katsottu: 345
Täällä dpo 11 ja testi negatiivinen eli alan luopua toivosta tän kierron suhteen :(

Palailen tänne päivittämään tuota RFSUn herkän testin tulosta. Nyt dpo 11 ja selkeästi vaaleanpunaista näkyvissä, ainakin mun silmin? :D

Ja ovulaatiotestinkin tein, siitä tuli selvä plussa :)
Kyllä, selkeästi punertavaa on! Kannattaa ehkä digiä ottaa käyttöön sitten kun menkat ovat myöhässä :)

Kyfi: Kokeilehan toisella testillä vielä. mutta vahvastiohan toi plussalle näyttää :) Onnea.
Diann: Voi eii :sorry: Älä vielä luopvu toivosta kuitenkaan.

Täällä dpo 11 ja testi negatiivinen eli alan luopua toivosta tän kierron suhteen :sad001
Joillekin se ei vaan näy heti, parin päivän päästä uusi testi kehiin! Mulla oli nega dpo 20 ensimmäisessä kierrossa ja se lannisti. Sitten menkat tuli myöhässä mutta en saanut yhtään haamuakaan testeissä, että kyl tiesi ettei ollut plussakierto.

Juu täytyy yrittää pysyä positiivisena. Nyt en kyllä ihan heti testaa uusiksi. Eilen meni kolme testiä kun rfsu antoi sitä viivanpaikkaa... oli pakko ostaa niitä kun kävin semmoisessa kaupassa missä ei ollu muita. No onneksi meidän lähikaupassa on pregcheckejä niin sain niillä sit tänään sen täysin blancon testattua ettei jää epäselvyyksiä. Jäin vielä semmoiseen satunnaistarkastukseen itsepalvelukassalla kun yritin huomaatattomasti ostaa ne testit kun aina tulee ostettuu sieltä :D

Näkeekö kukaan muu edes inahduksen jotain? Täällä on nyt toki kovasti viivalasit päässä, mutta ihan kuin olisin jotain nähnyt testi-ikkunassa. Haamun haamua. :D Tämä on apteekin oma, kun ensin testasin rfsu:n omalla ja olin mukamas näkevinäni jotain mitä ei näyttänyt ihan siltä tavalliselta viivanpaikalta. Tällä tavalla kuvasta näyttää kyllä kieltämättä minunkin silmiin negalta. :/
a017695c88fe61cb3e6091536ae1d369

Diann, Voi ei mikä tuuri, kuinkas sattuikaan :D (tuo satunnais tarkastus) Rfsu:t antoivat mullekin turhia viivoja ja nostivat toiveita. Onneksi pc voi yhä luottaa! Mutta toki pahoitteluni negasta. :(

Kyfillä, Selvästi punertaa! :)

Näkeekö kukaan muu edes inahduksen jotain? Täällä on nyt toki kovasti viivalasit päässä, mutta ihan kuin olisin jotain nähnyt testi-ikkunassa. Haamun haamua. :D Tämä on apteekin oma, kun ensin testasin rfsu:n omalla ja olin mukamas näkevinäni jotain mitä ei näyttänyt ihan siltä tavalliselta viivanpaikalta. Tällä tavalla kuvasta näyttää kyllä kieltämättä minunkin silmiin negalta. :/

Ihan kuin siellä jotain olisi! Tosin aika väritön viiva? Ja mulla on melkoiset viivalasit :wideyed:

Ihan kuin siellä jotain olisi! Tosin aika väritön viiva? Ja mulla on melkoiset viivalasit :wideyed:

Juu, yhtään väriä en erottanut. Pitää varmaan odottaa pari päivää vielä ja testata uudelleen. :D Kiva jos sinäkin näit jotain. :) :) :)

Joo väritön viiva ehkä näkyy, parin päivän päästä uudestaan niin ehkä ilmestyy jo väriä :)

En mä sit malttanut olla testaamatta :D eilen oli aivan järkky pahoinvointi illalla ja sama jatkunut tänään. Edellisissä raskauksissa(keskenmenoon päätyneissä sekä viimeisessä onnistuneessa raskaudessa) ollut niin pahaa pahoinvointia ja oksentelua että oon ollut vähän väliä tipassa kun mikään ei ole pysynyt sisällä.. Nyt on ihan samanlainen olo!

Tosin, testi oli mielestäni selvä nega. Jotain pientä tossa näkyy mut huonommin kuin eilen ja toissapäivänä. Ehkäpä tämä pahoinvointi on psyykkistä..

Liitteet

• IMG_20181018_072440.jpg
    IMG_20181018_072440.jpg
    198.5 KB · Katsottu: 325
Mites se olikaan,näyttiks pc puikko turhia viivanpaikkoja tms? Vajaa viikko viel pitäis piinailla ku menkkojen pitäis alkaa, tänää tein huviksee ton pc puikon ja jotain se häivertää :facepalm: kuvaa en viitti ees laittaa ku se ei siinä pahemmin näy:hilarious: jos kiltisti oottais alkuviikkoon ja testais uuestaa:rolleyes: mut jos kokemuksia olis jollain?:angelic:

En mä sit malttanut olla testaamatta :D eilen oli aivan järkky pahoinvointi illalla ja sama jatkunut tänään. Edellisissä raskauksissa(keskenmenoon päätyneissä sekä viimeisessä onnistuneessa raskaudessa) ollut niin pahaa pahoinvointia ja oksentelua että oon ollut vähän väliä tipassa kun mikään ei ole pysynyt sisällä.. Nyt on ihan samanlainen olo!

Tosin, testi oli mielestäni selvä nega. Jotain pientä tossa näkyy mut huonommin kuin eilen ja toissapäivänä. Ehkäpä tämä pahoinvointi on psyykkistä..

Kyllä minusta tuossa on haamu :)

Valitettavasti mun silmään täs ei näy sulla ees vilausta viivasta parin päivän päästä uutta testiä kehiin. Tai mun tapaan het huomen aamuna t. Himotestaaja!

Piinaa piinaa on. Kp 17 on ja dpo 5 tai 2-3. Riippuu uskooko ovistikkuja vai gyneä. Ja tuntemuksia oli koko vkl ja alkuviikon nii eipä voi varmaks niittenkää osalta sanoo mihin ovis asettu. Jos on oikee hätähousu nii ens viikon alussa vois testailla. Mut jos ovis oliki myöhemmin nii ens viikon lopussa. VASTA :nailbiting:

Valitettavasti mun silmään täs ei näy sulla ees vilausta viivasta parin päivän päästä uutta testiä kehiin. Tai mun tapaan het huomen aamuna t. Himotestaaja!

Hehehe, minunkin piti ottaa lunkisti tämän yrittämisen kanssa ja jo on varmaan parin viikon aikana mennyt 30€ testeihin. XD eli joo, varmaan huomenna taas. XD

Takaisin