Plussa vai ei?

Ja heips. Tulin mukaan piinailemaan tänne malttamattomana!
Mulla nyt kp 16/28 ja dpo? Kun laskurin mukaan maanantaina oli ovis.
Ensimmäinen kuukausi alkoi nyt ilman ehkäisyä.
Kovasti odottelen tulisiko mitään tuntemuksia raskautumisesta!

Mulla ennestään 3 lasta, 9v, 8v ja 5v..
 
Hyvin näkyy ja rohkenisin jo sanoa ettei ihan haamukaan enää :thumright mikäs kp tai dpo?

Ei oikein ole tietoa. Syyskuussa vuosin puolet kuukaudesta, vähän väliä. Viimeinen vuoto alkoi 29.9,mutta niukkana ja pari päivää kesti. Koko kroppa ollut aika sekaisin elokuusta lähtien.. Elokuun lopussa lopetin minipillerit, sen jälkeen ei ole ollut ehkäisyä käytössä.. Ovulaatiota en ole testaillut. 25.9 kävin ultrassa kipujen vuoksi ja silloin sanoivat että joko ovulaatio tai kystan puhkeaminen aiheuttavat kivut.. Jos sillon olisin ovuloinut, olisi siitä nyt yli 3 vkoa aikaa.

Hirveen sekavaa tämä kaikki :D noh kyl se lähipäivien aikana selviää, oonko raskaana vai mikä on tilanne.. Vähän kuitenkin hämmentää tämän päivän testi, kun siihen ilmestyi toinenkin viiva.. Katsotaan, maltanko olla huomenna testaamatta :D
 
Ei oikein ole tietoa. Syyskuussa vuosin puolet kuukaudesta, vähän väliä. Viimeinen vuoto alkoi 29.9,mutta niukkana ja pari päivää kesti. Koko kroppa ollut aika sekaisin elokuusta lähtien.. Elokuun lopussa lopetin minipillerit, sen jälkeen ei ole ollut ehkäisyä käytössä.. Ovulaatiota en ole testaillut. 25.9 kävin ultrassa kipujen vuoksi ja silloin sanoivat että joko ovulaatio tai kystan puhkeaminen aiheuttavat kivut.. Jos sillon olisin ovuloinut, olisi siitä nyt yli 3 vkoa aikaa.

Hirveen sekavaa tämä kaikki :D noh kyl se lähipäivien aikana selviää, oonko raskaana vai mikä on tilanne.. Vähän kuitenkin hämmentää tämän päivän testi, kun siihen ilmestyi toinenkin viiva.. Katsotaan, maltanko olla huomenna testaamatta :D

Pidän peukkuja :happy:
 
Oi, tuhannesti onnea Heitsu! Välillä aina käynyt kurkkimassa, että mikä tilanne sulla! Nyt peukut pystyssä!
Mites muuten unicorn, joko ollut ru? :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1539813071.472796.jpg


Ihan sikanaa onnea heitsu, vihdoin!!! :Heartred
 
Tässä odotellaan ovista huomiseksi, tänään hirveen kuumaa kun kävelin töihin asemalta. Hiki puski siis ihan kaikkialta. Lämpö oli alkuviikosta 35,3, elien nousi 35,6 ja tänään 35,8 eli uskoisin että lämpöjen perusteella vatsa valmistautuu! Heräsin myös ennen kelloa siihen että tuli jomotusta vatsaa, nyt oikealla puolella. Ensin ajattelin että se olisi kuukautiset (sekaisin km takia) mutta ei ollut verta valkovuodon seassa yhtään. Eli seuraillaan tilannetta nyt.:pompus:

Missä vaiheessa muut ovat? mulla kp 12/25-34 (pituus varmasti tarkentuu kun saa tuon oviksen tikuttua)
 
StellaMom
Lämmönnousu kuulostaa lupaavalle

Mulla kp 18/28 ja jumalaton alaselkäkipu het aamusta ja pikkusen vilunväreitä!
 
Onko ovis tullut jo vai edessä vasta?

En oo bongaillu ovista mutta sovelluksen mukaan ovis ois ollu maanantaina 15 päivä.. En oikeen osaa näitä ovis juttuja.

Edellisissä raskauksissa oon tehny selvän positiivisen raskaustestin jo 1vko ennen menkkojen alkamispäivää kun järkky pahoinvointi alkanut, et liekkö mulla jotenki ajoissa ollu yleensä ovis.. Ekassa raskaudessa kävin verikokeissa testaa vasta viikko oletettujen menkkojen jälkeen..
 
En oo bongaillu ovista mutta sovelluksen mukaan ovis ois ollu maanantaina 15 päivä.. En oikeen osaa näitä ovis juttuja.

Edellisissä raskauksissa oon tehny selvän positiivisen raskaustestin jo 1vko ennen menkkojen alkamispäivää kun järkky pahoinvointi alkanut, et liekkö mulla jotenki ajoissa ollu yleensä ovis.. Ekassa raskaudessa kävin verikokeissa testaa vasta viikko oletettujen menkkojen jälkeen..
Joo emmäkään ole expertti, mutta yrittänyt tunnistaa merkit, ja tiukut ostin viime kierrolle. Tällä kierrolla ei ole vielä tullut, pitäisi olla huomenna kp 13 mutta epäilen että tulee viikonloppuna tai vkl jälkeen vasta. Katsotaan! tikuilla tosiaan olen huomannut sitä, muuten en aina olisi ajatellut että "tämä jomotus on ovis varmaan" mutta tämä onkin vasta yk 4!
 
Joo emmäkään ole expertti, mutta yrittänyt tunnistaa merkit, ja tiukut ostin viime kierrolle. Tällä kierrolla ei ole vielä tullut, pitäisi olla huomenna kp 13 mutta epäilen että tulee viikonloppuna tai vkl jälkeen vasta. Katsotaan! tikuilla tosiaan olen huomannut sitä, muuten en aina olisi ajatellut että "tämä jomotus on ovis varmaan" mutta tämä onkin vasta yk 4!

Hmm. Mie en o koskaan käyttäny ovulaatiotestejä mut vois kokeilla enskierrossa jos se tulee ihan jo oman kehon tutkailun kannalta
Noita kuvia kun katellu ni mietin vaa onko hyötyy tehä yhtä testä ku melkei kaikkiin tulee viivat vai kannattaako niitä tehä sillai pitkä litania oviksen lähestyessä!
 
Nozza90, hyvissä ajoin kannattaa olla liikkeellä, koska plussa voi pärähtää 28 päivän kierrolla jossain kp 9 - kp 18 välillä. Siitä helposti tulee pitkä litania :) Yksittäinen testi ei paljon kerro, aika onnekasta on, jos siihen osuisi se ainoa LH-huipun merkki tikussa. plus, että on hyvä olla verrokkia, mikä on itselle nega ja mikä plussa ovistestissä.
 
Hmm. Mie en o koskaan käyttäny ovulaatiotestejä mut vois kokeilla enskierrossa jos se tulee ihan jo oman kehon tutkailun kannalta
Noita kuvia kun katellu ni mietin vaa onko hyötyy tehä yhtä testä ku melkei kaikkiin tulee viivat vai kannattaako niitä tehä sillai pitkä litania oviksen lähestyessä!
Rfsu:n testeillä mulla näkyi 2 päivää viiva, muuten ihan blanko, Onestep testit ovat taas olleet haamuja haamujen perään, mutta kai se tässä jossain vaiheessa tulee voimakkaana. Jos ei niin ovis vaan jää tulematta kai.
 
Takaisin
Top