Plussa vai ei?

Jos nyt kp 15/29-30, eikä ovista ole vielä tullut, onko mahdollista, että tulisi vielä myöhemmin? Onko nuo rfsu:n ovistestit hyviä, en saa juur mitään viivoja niissä näkymään :sad001
 
KermaKannu, Ovis voi siirtyä monestakin syystä. Mm stressi, sairastelut ja BURANA. Tätä ei moni tiedä.
Itse en oo muilla ovistesteillä saanut ovisplussaa mutta raskauskeijun herkät toiminut joka kerta! Suosittelen ja ovat puolet halvempia.

Tässä esmes eilinen o+.
 

Liitteet

  • IMG_20181011_093050__01.jpg
    IMG_20181011_093050__01.jpg
    761.5 KB · Katsottu: 239
Miitu tiedätkö voiko dpo1 tulla vielä ovisplussa? Mulla tuli eilen keskiviikkona tän näkönen
ImageUploadedByVau Foorumi1539251101.163077.jpg


mutta tiistaina oli matala lämpö ja kaikki oireet!
Tänään torstaina lämmöt edelleen koholla ja oireet hiipuvat.

Toi yks ovistesti oli ihan vaan ”laukaus pimeään” ja se oli mun viimeinen. En oo tehny muita tässä lähiaikoina.
 
Sen verran tiedän että o+ voi olla useamman päivän, ja tällöin ajatellaan että munasolu yrittää irrota.
Yleisestihän sanotaan että plussaksi lasketaan se ensimmäinen päivä kun testi näyttää plussaa. (Mulla joskus O+ oli 3-4 päivää putkeen)

Ja tietysti raskaus nyt sitten on toinen? :woot:
 
Joillakin voi näyttää myös uudelleen lähes plussaa, jopa loppu kierrosta. Itellä oli sellanen kierto ei nyt mut viimeks. Raskautta ei kyllä voi näyttää jos dpo vasta 1 :) mutta voihan se ovis vaikka tulla vasta nyt kunnolla tai sitten pysynyt plussalla useamman päivän.
 
Pitkästä aikaa tälläkin puolella :angelic:
Mullakin ovvistestit näyttäneet plussaa pari päivää ja loppukierrosta viiva vahvistunut melkein plussaksi ilman raskautta.

Onko vaiko eikö? Voisko olla? Ihan kuin hailura, mutta onko väriä?
 

Liitteet

  • IMG_20181012_085657.jpg
    IMG_20181012_085657.jpg
    984.5 KB · Katsottu: 321
KermaKannu, Ovis voi siirtyä monestakin syystä. Mm stressi, sairastelut ja BURANA. Tätä ei moni tiedä.
Itse en oo muilla ovistesteillä saanut ovisplussaa mutta raskauskeijun herkät toiminut joka kerta! Suosittelen ja ovat puolet halvempia.



Tässä esmes eilinen o+.


Kiitos vastauksesta, kova flunssa mulla juurikin ollut tässä :sad001 aikanani käytin netistä tilattuja testejä, ja ne toimi hyvin..oisko ollu juurikin tuo raskauskeiju.. nyt ei tuu kyllä mitään, ensi kiertoon sitten ne toiset ostettava ! :)
 
Pitkästä aikaa tälläkin puolella :angelic:
Mullakin ovvistestit näyttäneet plussaa pari päivää ja loppukierrosta viiva vahvistunut melkein plussaksi ilman raskautta.

Onko vaiko eikö? Voisko olla? Ihan kuin hailura, mutta onko väriä?

On siinä joku haamun hailura, toivotaan ettei oo pelkkä viivanpaikka :)
 
Onnea plussanneille. Täällä kp6, jos tästä kierrosta tärppäis palailen asiaan myöhemmin omalta kohdalta. Nää kuukautiset mitkä mulla on ollut nyt tässä, on ihan järkyttävän runsaat. Ekat ”kunnon” kuukautiset edellisen synnytyksen jälkeen. Sellanen fiilis että vois tärpätä, edelliset kuukautiset on ollut niin niukkia ja jotenkin erilaisia.
 
Pitkästä aikaa tälläkin puolella :angelic:
Mullakin ovvistestit näyttäneet plussaa pari päivää ja loppukierrosta viiva vahvistunut melkein plussaksi ilman raskautta.

Onko vaiko eikö? Voisko olla? Ihan kuin hailura, mutta onko väriä?

Väriä näkyy :wink
 
1_IMG 20181012 204122.jpg


+ vai viivanpaikka, mitä sanotte? Dpo 10 tänään.
 

Liitteet

  • 1_IMG 20181012 204122.jpg
    1_IMG 20181012 204122.jpg
    150.8 KB · Katsottu: 198
Takaisin
Top