Jos nyt kp 15/29-30, eikä ovista ole vielä tullut, onko mahdollista, että tulisi vielä myöhemmin? Onko nuo rfsu:n ovistestit hyviä, en saa juur mitään viivoja niissä näkymään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KermaKannu, Ovis voi siirtyä monestakin syystä. Mm stressi, sairastelut ja BURANA. Tätä ei moni tiedä.
Itse en oo muilla ovistesteillä saanut ovisplussaa mutta raskauskeijun herkät toiminut joka kerta! Suosittelen ja ovat puolet halvempia.
Tässä esmes eilinen o+.
Pitkästä aikaa tälläkin puolella :angelic:
Mullakin ovvistestit näyttäneet plussaa pari päivää ja loppukierrosta viiva vahvistunut melkein plussaksi ilman raskautta.
Onko vaiko eikö? Voisko olla? Ihan kuin hailura, mutta onko väriä?
Pitkästä aikaa tälläkin puolella :angelic:
Mullakin ovvistestit näyttäneet plussaa pari päivää ja loppukierrosta viiva vahvistunut melkein plussaksi ilman raskautta.
Onko vaiko eikö? Voisko olla? Ihan kuin hailura, mutta onko väriä?
Rfsun testin itse luokittelisin lupaavaksi vaan jos on kunnon punertaa viiva. Ollu nyt niin huonoja satseja, ja antanu turhia plussia
Rfsun testin itse luokittelisin lupaavaksi vaan jos on kunnon punertaa viiva. Ollu nyt niin huonoja satseja, ja antanu turhia plussia
Testaa apteekin omalla, tai pcllä? :)
Tsemppiä! :)Juu täytyy siis vielä odotella :)