Plussa vai ei?

Tän päivän testi..

Liitteet

• IMG_20180919_130049.jpg
    IMG_20180919_130049.jpg
    383.3 KB · Katsottu: 369
Voisin alkaa testailut vklna mutta mitä jos en :) miten monta päivää oviksen jälkeen kuukautiset piti alkaa? 10-14?

Yleensä neuvotaan odottamaan siihen dpo12 :)

ImageUploadedByVau Foorumi1537357632.304127.jpg
ei varmaan näy yhtään mitään. :D dpo 7 vasta mutta oli tänään niin huono-olo aamulla ja väsyttää ihan kauheena niin oli pakko testata.. vainoharhaisuus iskee :D jospa kuitenkin vielä sais riemuita oikeesta plussasta muutamien päivien päästä?

Selvisikö vielä mitään, oliko teillä rfsu puikkotestaajilla viallinen erä tms? :eek:

Laitoin itsekin palautetta liuskoista kun oli ihan selvät viivat, mutta tosiaan muut testit negaa.
Tänään lähettivät sitten lisää testejä (digin ja liuskoja) Saapa nähä onko nämäkin yhtä tyhjän kanssa :grin:grin

no, rfsu:ta emme rakasta, mutta se oli ainut, mitä nyt kaupastamme löytyi. Erässä 2021-03 ei näytä olevan minkään valtakunnan virhetulkinnan mahdollisuutta tai omituisuuksia, niin kirkas nega kuin olla ja pystyy. Olen hyvä tällaisessa (negatestien kontrolliryhmässä), en niinkään raskaaksi tulemisessa.
(pakko vääntää vitsiä menopaussin ovella näköjään ollaan, kp 38...)

Mulle lähettivät kans liuskoja ja digin. Ihan kiva etteivät laittanu samoja paskoja testaa varhain testejä. En osta niitä enää ikinä. Mutta vastaus minkä sain rfsulta oli tosi jännä...

Hei,

Kiitos viestistäsi. Olemme todella pahoillamme, että testin tekemisessä on ollut ongelmia. Olemme tiedostaneet tämän haalean viivan harhaanjohtavuuden, ja se on jo korjattu uuteen tuoteohjeeseen. Pahoittelemme, että olet saanut pakkauksen vanhalla ohjeella, jossa tietoa ei ollut.

Otamme kaikki asiakaspalautteet erittäin vakavasti ja teemme jatkuvasti työtä parantaaksemme tuotteitamme. Välitämme lähettämäsi tuotteen eränumeron Ruotsiin laadunvalvontaamme.

Lähetämme sinulle mielellämme uusia testejä korvaukseksi ilmoittamaasi osoitteeseen.

Ystävällisin terveisin

Suomen RFSU Oy

Vastauksesta saa sen kuvan että tuommoiset räikeät mukapositiiviset testit on normaaleja vaikkei olisikaan raskaana. Mistäs sen oikean plussan sitten erottaa? Okei joo jos se on oikeen räikeä viiva ni sitten mutta jännästi vaan muut testit osaavat olla täysin negaa kun ei oo raskaana.

Mulle lähettivät kans liuskoja ja digin. Ihan kiva etteivät laittanu samoja paskoja testaa varhain testejä. En osta niitä enää ikinä. Mutta vastaus minkä sain rfsulta oli tosi jännä...

Hei,

Kiitos viestistäsi. Olemme todella pahoillamme, että testin tekemisessä on ollut ongelmia. Olemme tiedostaneet tämän haalean viivan harhaanjohtavuuden, ja se on jo korjattu uuteen tuoteohjeeseen. Pahoittelemme, että olet saanut pakkauksen vanhalla ohjeella, jossa tietoa ei ollut.

Otamme kaikki asiakaspalautteet erittäin vakavasti ja teemme jatkuvasti työtä parantaaksemme tuotteitamme. Välitämme lähettämäsi tuotteen eränumeron Ruotsiin laadunvalvontaamme.

Lähetämme sinulle mielellämme uusia testejä korvaukseksi ilmoittamaasi osoitteeseen.

Ystävällisin terveisin

Suomen RFSU Oy

Vastauksesta saa sen kuvan että tuommoiset räikeät mukapositiiviset testit on normaaleja vaikkei olisikaan raskaana. Mistäs sen oikean plussan sitten erottaa? Okei joo jos se on oikeen räikeä viiva ni sitten mutta jännästi vaan muut testit osaavat olla täysin negaa kun ei oo raskaana.

Joo samantyylinen vastaus tuli toisellekin. Että on mahdollista että testiviivan kohdalle jotenkin voi kertyä ja johtaa harhaan. Ihme jutulle vaikuttaa. Mulle ja yhelle toiselle tipahti korvaukseksi 8 kpl noita liuskatestejä ja on kakkaa erää muuten just testasin XD ja sitten rfsu digi testi.

Hei,

Kiitos viestistäsi. Meillä ei ole tällä hetkellä varmaa tietoa raskaustestien tietyn erän valmistusvirheistä, mutta käymme keskustelua jatkuvasti Ruotsin laadunvalvontamme kanssa. Raskaustesteissämme on joskus tullut ilmi tapauksia, että plussan viivanpaikka näkyy nesteen imeytymisen tuloksena: tiedostamme, että tämä voi olla harhaanjohtava tilanne. Olemmekin uudistaneet testiemme ohjeita, jotta testin tekeminen olisi selkeämpää.

Otamme kaikki asiakaspalautteet erittäin vakavasti ja teemme jatkuvasti työtä parantaaksemme tuotteitamme. Tämmönen vastaus oli yhelle tullu. Mulle ei vastanneet enää mitään, tuli vaan testit luukusta :grin ihmettelin eka että mitä ne on ku en ollu tilannu mitään

Joo samantyylinen vastaus tuli toisellekin. Että on mahdollista että testiviivan kohdalle jotenkin voi kertyä ja johtaa harhaan. Ihme jutulle vaikuttaa. Mulle ja yhelle toiselle tipahti korvaukseksi 8 kpl noita liuskatestejä ja on kakkaa erää muuten just testasin XD ja sitten rfsu digi testi.

Niin siis tuliko niitä testaa varhain liuskoja vai 25 liuskoja?

View attachment 72616ei varmaan näy yhtään mitään. :D dpo 7 vasta mutta oli tänään niin huono-olo aamulla ja väsyttää ihan kauheena niin oli pakko testata.. vainoharhaisuus iskee :D jospa kuitenkin vielä sais riemuita oikeesta plussasta muutamien päivien päästä?

Tässä kierrossa mulla oli pahoinvointia DPO 7, se sitten katos ja parin päivän päästä tuli + testiin :) oon lukenut, että muillakin on ollut kiinnittymisen liittyen pahoinvointia

Voi olispa. Tänään ei näkynyt pregin testissä ellei kuvitellut :D heitin jo roskiin etten sitä enää tiiraile. Testaan ehkä seuraavan kerran dpo 11 jos maltan.. esikoisesta näkyi silloin ekan kerran oikee haamu :)

Minä sain vähän saman tyylisen vastauksen
Ja meni kyllä viho viimeinenkin luotto ko testeihin :shifty:
Mua vähän jopa ärsytti että kun tekee valituksen, niin lähettävät sitten samaa p*skaa korvauksena, tänks! :grin

Tosi kummalliselta kuulostaa tuo selitys nesteen imeytymisestä, että sittenkö se saa turhia viivoja näytellä? Osta raskaustesti joka kertoo oletko raskaana, tai sitten ei :smiley-angelic006

Liitteet

• IMG_20180919_191448__01__02.jpg
    IMG_20180919_191448__01__02.jpg
    952.3 KB · Katsottu: 372
Tännekkin tuli Rfsu:n hyvityspaketti: digitesti ja 8kpl paketti paskaliuskoja. Ja sama viesti, jossa ikäänkuin annettiin ymmärtää, että värillinen haamu on "normaali" ja ikävää että se on harhaanjohtanut, nyt merkkaamme sen oikein ohjeisiin. Yeah right :rolleyes:

Takaisin